Οι Έλληνες αγαπούν το διαδραστικό shopping και στρέφονται στη βιώσιμη μόδα

Πώς ψωνίζουν ηλεκτρονικά οι Έλληνες; Τι σχέση έχουν με τα features που διευκολύνουν τη διαδικασία αγοράς; Έχει αλλάξει η βιώσιμη μόδα τις προτιμήσεις τους; Η 3η έρευνα του GLAMI, της πιο εξελιγμένης μηχανής αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα, παρουσιάζεται μέσα από το ανανεωμένο www.fashion-research.gr που φιλοξενεί τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα σχετικά με την ελληνική online αγορά […]

The post Οι Έλληνες αγαπούν το διαδραστικό shopping και στρέφονται στη βιώσιμη μόδα appeared first on Thats Life. Life as it is!.

Keywords
Τυχαία Θέματα