Ο CEO της Intel δηλώνει ότι η κυριαρχία της NVIDIA στον χώρο AI ήταν «καθαρή τύχη»
«Καθαρή τύχη» χαρακτήρισε δημοσίως την επιτυχία της NVIDIA στην βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intel, Pat Gelsinger.
Σε μία συνέντευξη που παραχώρησε στα πλαίσια μίας εκδήλωσης από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT), ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intel είπε στους παρευρισκόμενους ότι ο ομόλογος του στην NVIDIA, Jensen Huang
Στο 17ο λεπτό του βίντεο που μπορείτε να δείτε παρακάτω, η Daniela Rus, καθηγήτρια στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών αλλά και διευθύντρια του Εργαστηρίου Επιστήμης Υπολογιστών και Τεχνητής Νοημοσύνης (CSAIL) στο MIT ρώτησε τον Pat Gelsinger: «Τι κάνει η Intel για την ανάπτυξη υλικού τεχνητής νοημοσύνης και πως το βλέπετε αυτό ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;». Ο Pat Gelsinger απάντησε ξεκινώντας με τα λάθη της Intel. Σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της Intel, οι δυνατότητες της εταιρείας έκαναν βουτιά όταν έφυγε ωστόσο πλέον βρίσκεται και πάλι σε ανοδική πορεία. Επίσης αναφέρθηκε στην δεκαετία (και κάτι παραπάνω) που πέρασε στην… εξορία (στην EMC και αργότερα στην VMWare) καθώς και στην θλιβερή μοίρα του πρότζεκτ «Larrabee».
«Όταν με έδιωξαν από την Intel πριν από 13 χρόνια, σκότωσαν και το πρότζεκτ που θα άλλαζε τη μορφή της τεχνητής νοημοσύνης» είπε ο Pat Gelsinger αναφερόμενος στον τερματισμό της ανάπτυξης του «Larrabee». Ταυτόχρονα, ο Pat Gelsinger χαρακτηρίζει τον Jensen Huang ως σκληρά εργαζόμενο που είχε πρωταρχική επιδίωξη να εξελίξει τα γραφικά ωστόσο στάθηκε τυχερός όταν η επιτάχυνση AI άρχισε να αποτελεί περιζήτητο χαρακτηριστικό στους σημερινούς υπολογιστές. «Ο Jensen Huang» δήλωσε ο Pat Gelsinger «εργάστηκε εξαιρετικά σκληρά για να κατακτήσει το υπολογιστικό throughput, κυρίως για τα γραφικά σε πρώτη φάση και στη συνέχεια στάθηκε εξαιρετικά τυχερός». Και στη συνέχεια υποστήριξε την άποψη του λέγοντας ότι όταν τα πρώτα βλαστάρια της τεχνητής νοημοσύνης έκαναν την εμφάνιση τους, η NVIDIA «δεν ήθελε καν να υποστηρίξει τα πρώτα πρότζεκτ τεχνητής νοημοσύνης». Στη συνέχεια, αφού εξέφρασε την απογοήτευση του για τη μοίρα του «Larrabee» ή οποιασδήποτε παρόμοιας αναπτυξιακής ώθησης από την Intel, ο Pat Gelsinger εξήγησε ότι η κυριαρχία της NVIDIA προήλθε εν μέρει από το γεγονός ότι «η Intel στην ουσία δεν έκανε τίποτα στον συγκεκριμένο τομέα για 15 χρόνια» ωστόσο διευκρίνισε ότι πλέον η εταιρεία θα κάνει αισθητή τη παρουσία της στον συγκεκριμένο χώρο.
Εκτός από την ανάπτυξη υλικού για την επιτάχυνση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, ο Pat Gelsinger ενδιαφέρεται περισσότερο για κάτι που ονομάζει «την νούμερο ένα στρατηγική» για την Intel, «τον εκδημοκρατισμό της τεχνητής νοημοσύνης». Το να αναπτύξεις νέο υλικό από μόνο του «δεν αποτελεί απάντηση» δήλωσε ο Pat Gelsinger καθώς όπως λέει, είναι επίσης ζωτικής σημασίας να «εξαλειφθούν οι ιδιόκτητες τεχνολογίες όπως η CUDA». Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, ο διευθύνων σύμβουλος της Intel βλέπει αυτή τη δύναμη εκδημοκρατισμού ως τη διάθεση υψηλής απόδοσης υλικού για AI σε κάθε μηχάνημα, από τους υπολογιστές για απλούς οικιακούς χρήστες έως τους προγραμματιστές, τις επιχειρήσεις και τους υπερ-ισχυρούς διακομιστές. Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης, είναι ότι ο Pat Gelsinger εκτιμά ότι σε μεγάλο βαθμό χάρη στην Τεχνητή Νοημοσύνη βρισκόμαστε στο κατώφλι «μίας περιόδου καθαρής καινοτομίας που μπορεί να διαρκέσει έως και δύο δεκαετίες». Επίσης, εκτιμά ότι θα καταφέρουμε να βάλουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να αξιοποιεί πόρους πολύ πέρα από τα μεγάλα αλλά μάλλον απλά σύνολα δεδομένων που χρησιμοποιούνται σήμερα (με τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα). Παράλληλα, η Intel, όπως δήλωσε, θα φροντίσει να «κατασκευάσει πολλά εργοστάσια, ώστε να δημιουργηθεί ακόμα περισσότερη υπολογιστική» για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς τεχνητής νοημοσύνης.
Μόλις η συνέντευξη δόθηκε στη δημοσιότητα, ο Αντιπρόεδρος του τμήματος Applied Deep Learning Research της NVIDIA, Bryan Catanzaro απέρριψε το σκεπτικό του Pat Gelsinger περί «τύχης». «Εργάστηκα στην Intel σε εφαρμογές για το Larrabee το 2007. Στη συνέχεια πήγα στην NVIDIA για να εργαστώ στη μηχανική εκμάθηση το 2008. Εκείνη λοιπόν την περίοδο βρέθηκα και στα δύο μέρη και έτσι μπορώ να πω την άποψη μου: Η κυριαρχία της NVIDIA δεν προήλθε από τύχη. Προήλθε επειδή είχε όραμα και την βούληση να το εκτελέσει. Κάτι που δεν είχε η Intel.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Kordmeister - Το ελληνικό κανάλι τεχνολογίας που βοηθάει αρχάριους χρήστες
- New York Times κατά Microsoft και Open AI
- Αποκτήστε δωρεάν για PC το Deathloop
- Ο CEO της Intel δηλώνει ότι η κυριαρχία της NVIDIA στον χώρο AI ήταν «καθαρή τύχη»
- Με πρωταγωνιστή το A Plague Tale: Requiem τα δωρεάν παιχνίδια του PlayStation Plus για τον Ιανουάριο του 2024
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Insomnia
- Τελευταία Νέα Insomnia
- Ο CEO της Intel δηλώνει ότι η κυριαρχία της NVIDIA στον χώρο AI ήταν «καθαρή τύχη»
- Το Amazon Prime Video αποκτά διαφημίσεις, χωρίς μειωμένη τιμή
- Η Intel σε «τροχιά» κυριαρχίας στην εποχή «Angstrom» με τις μεθόδους κατασκευής ημιαγωγών 20A και 18Α
- Νέα σειρά Nova 12 από την Huawei με μεταβαλλόμενα διαφράγματα και δορυφορική σύνδεση
- Το Microsoft Copilot είναι τώρα διαθέσιμο ως ανεξάρτητη εφαρμογή στο Android, τύπου ChatGPT
- Η GM διακόπτει τις πωλήσεις του Chevy Blazer EV λόγω δυσλειτουργιών στο software
- Οι αυστηροί περιορισμοί της Microsoft για τα Windows 11 πρόκειται να στείλουν στα σκουπίδια σχεδόν 240 εκ. υπολογιστές
- Σε συζητήσεις με εκδότες η Apple για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη της
- Περισσότερο επιρρεπείς στα ατυχήματα οι οδηγοί αυτοκινήτων Tesla σύμφωνα με μελέτη
- Η CableMod ανακαλεί adapters καθώς τα προβλήματα με τα βύσματα 16-pin 12VHPWR της NVIDIA εξακολουθούν να υπάρχουν
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Αποκτήστε δωρεάν για PC το Deathloop
- New York Times κατά Microsoft και Open AI
- Kordmeister - Το ελληνικό κανάλι τεχνολογίας που βοηθάει αρχάριους χρήστες
- Με πρωταγωνιστή το A Plague Tale: Requiem τα δωρεάν παιχνίδια του PlayStation Plus για τον Ιανουάριο του 2024
- God of War: Η αρχική τριλογία στο PS5;
- PS Plus Essential: Τα παιχνίδια του Ιανουαρίου
- Xiaomi 13T Review: Μια all around επιλογή για τον μέσο χρήστη
- Φήμη: Έναντι $2.000 πουλήθηκε ο πηγαίος κώδικας του GTA 5
- Xiaomi 14: Kοντά η παγκόσμια κυκλοφορία – Leak υποδεικνύει ότι θα γίνει στο MWC 2024