Συνέχειες των Hi-Fi Rush και Dishonored είχαν προτείνει στούντιο τα οποία έκλεισε η Microsoft

Τέλος σε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις φαίνεται πως έβαλε η απόφαση του τεχνολογικού κολοσσού να τερματείσει τη λειτουργία ορισμένων στούντιο.

Η ανακοίνωση της Microsoft την περασμένη εβδομάδα για το κλείσιμο των στούντιο Tango Gameworks, Arkane Austin και Mighty Dog Games προκάλεσε απογοήτευση. Σταδιακά, έρχονται στην επιφάνεια περισσότερες

πληροφορίες σχετικά με τους τίτλους πάνω στους οποίους εργάζονταν εκείνα τα στούντιο.

Σε νέο του ρεπορτάζ το Bloomberg, επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις και μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας, αναφέρει ότι "το Tango βρισκόταν στη διαδικασία παρουσίασης μιας πρότασης για τη συνέχεια" του Hi-Fi Rush, παιχνιδιού δράσης που συγκέντρωσε πολύ θετικές κριτικές όταν κυκλοφόρησε πέρυσι. Αυτό οπωσδήποτε συνιστά απογοήτευση, καθώς θα μπορούσε να είχε εξελιχτεί σε νέο franchise για τη Microsoft και τη Bethesda, όμως η πορεία του τερματίστηκε πριν προλάβει να δείξει πλήρως τις προοπτικές του.

Έπειτα, είναι το Arkane Austin. Ρεπορτάζ του IGN επιβεβαίωσε ότι το στούντιο ετοίμαζε ενημέρωση του Redfall, που θα προσέθετε στον τίτλο νέους ήρωες και δυνατότητα offline παιχνιδιού. Επιπλέον, το Bloomberg αναφέρει πως το στούντιο ετοιμαζόταν να προτείνει τον επόμενο τίτλο που θα ανέπτυσσε, με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες να κάνουν λόγο για επιθυμία του Arkane Austin η επόμενη δουλειά του να είναι κάτι νέο στη σειρά Dishonored, single-player δηλαδή, αντί για ένα ακόμη multiplayer όπως το Redfall. Πλέον, καμία από αυτές τις προτάσεις δεν θα έχει συνέχεια.

Στο ίδιο ρεπορτάζ, το Bloomberg κάνει λόγο για σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά την ανακοίνωση της απόφασης, στη διάρκεια της οποίας ο Ματ Μπούτι, επικεφαλής των Xbox Game Studios και η Τζιλ Μπραφ, επικεφαλής των ZeniMax Studios, ισχυρίστηκαν ότι τα διοικητικά στελέχη του Xbox δυσκολεύονται να παρακολουθούν τι συμβαίνει σε όλα τα στούντιο, για την εξαγορά των οποίων δαπανήθηκαν δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια. "Είναι δύσκολη η υποστήριξη εννέα στούντιο σε ολόκληρο τον κόσμο με μια ολιγομελή κεντρική ομάδα που έχει όλο και περισσότερα θέματα να διαχειριστεί. Νομίζω πως κινδυνεύαμε να ξεφύγουμε", ανέφερε η Μπραφ στη διάρκεια της συνάντησης.

Από ό,τι φαίνεται, το Tango Gameworks και το Arkane Austin αποτελούσαν βασικούς υποψήφιους για τερματισμό της λειτουργίας τους, καθώς δεν έτρεχαν κάτι συγκεκριμένο τη δεδομένη στιγμή, ενώ θα απαιτούνται πολλοί πόροι και εποπτεία, για οτιδήποτε θα πρότειναν να δημιουργήσουν στη συνέχεια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Keywords
Τυχαία Θέματα