Πραγματοποιήθηκε το 6th Annual Capital Link Singapore Maritime Forum

Το 6ο Annual Capital Link Singapore Maritime Forum στις 16 Απριλίου, 2024, με φυσική παρουσία στο Fairmont Singapore, σε συνεργασία με την Columbia Shipmanagement και την Singhai Marine Services.

Στόχος του Φόρουμ ήταν να επισημάνει τον σημαντικό ρόλο της Σιγκαπούρης ως ναυτιλιακής πύλης

προς την Ασία και τις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές. Συζητήθηκαν οι εξελίξεις και οι τάσεις στην ενέργεια, τα εμπορεύματα, τους διάφορους ναυτιλιακούς κλάδους, τις παγκόσμιες χρηματοπιστωτικές αγορές και κεφαλαιαγορές, καθώς και θέματα σχετικά με τις κανονιστικές εξελίξεις στη ναυτιλία, την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση, την τεχνολογία και τα πληρώματα των πλοίων. Το Συνέδριο επίσης υπογράμμισε την ανταγωνιστική θέση και τα πλεονεκτήματα της Σιγκαπούρης ως ναυτιλιακού κόμβου και επίσης περιφερειακές επιχειρηματικές και εμπορικές ευκαιρίες στην Ασία.

https://forums.capitallink.com/shipping/2024singapore/agenda.html

Ο κ. Νίκος Μπορνόζης επανέλαβε την δέσμευση της Capital Link να διοργανώνει το Συνέδριο αυτό ως μέρος της Ναυτιλιακής Εβδομάδας της Σιγκαπούρης, που είναι μία πολύ σημαντική εκδήλωση για την παγκόσμια ναυτιλία. Τόνισε επίσης ότι το Φόρουμ προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για συζήτηση μεταξύ των παραγόντων της ναυτιλίας σχετικά με τα καίρια ζητήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η αγορά. Ο κ. Μπορνόζης εξέφρασε επίσης τη χαρά του για την απονομή του 2024 Capital Link Shipping Leadership Award στην κυρία Tan Beng Tee, Executive Director – Singapore Maritime Foundation, και ευχαρίστησε τον κύριο Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Industry & Transformation) – Maritime & Port Authority of Singapore (MPA), για την πραγματοποίηση της Κύριας Ομιλίας του Συνεδρίου.

Η κα. Cristina Saenz de Santa Maria, Regional Manager South East Asia, Pacific & India – DNV Maritime; Technical Committee Chair – Singapore Shipping Association, τόνισε: Χαίρομαι που συντόνισα αυτήν την πολύ εποικοδομητική συζήτηση του πρώτου κατά σειρά πάνελ του Συνεδρίου, το οποίο επικεντρώθηκε στην πρόοδο που έχει σημειωθεί για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και στην ανάλυση στις γεωπολιτικές προκλήσεις στον τομέα της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου. Ευχαριστώ θερμά τους συντελεστές του πάνελ για τις εύστοχες παρατηρήσεις τους και για την πολύτιμη συνεισφορά τους. Με τις ενέργειες που βρίσκονται σε εξέλιξη και τις απόψεις των συμμετεχόντων, είμαι αισιόδοξη για την πρόοδο στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί παγκοσμίως όσον αφορά την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στον τομέα της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου. Είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι για ένα βιώσιμο μέλλον!»

Ο James Marshall, CEO & Founder και ιδρυτής της Berge Bulk, περιέγραψε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, εστιάζοντας στη βελτίωση της απόδοσης των καυσίμων, στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών όπως η αιολική ενέργεια και η διερεύνηση εναλλακτικών λύσεων καθαρότερης ενέργειας όπως τα βιοκαύσιμα και η αμμωνία, καθώς και η εφαρμογή λύσεων δέσμευσης άνθρακα (CCS).

Η Laure Baratgin, Head of Commercial Operations της Rio Tinto μοιράστηκε πληροφορίες σχετικά με την ιεράρχηση της ασφάλειας του πληρώματος ενόψει ακραίων καιρικών φαινομένων και συζήτησε τις προσπάθειες μείωσης των εκπομπών και βελτίωσης της απόδοσης καυσίμου στον στόλο της εταιρείας, επισημαίνοντας μια βελτίωση 15% μέχρι σήμερα.

Πραγματοποιήθηκε το 6th Annual Capital Link Singapore Maritime Forum

Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Chairman & CEO της Seanergy Maritime Holdings Corp., τόνισε τη σημασία του προγράμματος Safeguard της ΕΕ για την εισαγωγή καυσίμου υδρογόνου στη ναυτιλία και μοιράστηκε πληροφορίες για τα οφέλη απόδοσης που παρατηρούνται με τις επικαλύψεις πυριτίου.

Ο Steve Kunzer, CEO της Lila Global, τόνισε την ύψιστη σημασία της ασφάλειας του πληρώματος στις προσπάθειες απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές και ζήτησε αυξημένες επενδύσεις στην εκπαίδευση.

Ο Alexander Slee, Deputy CEO της Taylor Maritime Investment, συμφώνησε στην ανάγκη χρήσης τεχνολογίας για τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης καυσίμου, ενώ εξετάζει επίσης λύσεις CCS και αιολικής ενέργειας.

Με τις δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη και τις πληροφορίες που μοιράζομαι, είμαι αισιόδοξος για την πρόοδο προς τους παγκόσμιους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές στον τομέα της ξηράς μεταφοράς χύδην φορτίου.

Όλοι μαζί ενωμένοι για ένα βιώσιμο μέλλον!»

Ο κ. James Marshall, CEO & Founder – Berge Bulk, τόνισε: “Ως πλοιοκτήτρια εταιρεία, για εμάς υπάρχουν τέσσερις μοχλοί για την απαλλαγή του στόλου μας από τις εκπομπές άνθρακα: βελτιστοποίηση της απόδοσης, υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής, μετατροπή σε νέα καύσιμα και δέσμευση άνθρακα μέσω της τεχνολογίας και της φύσης. Είναι το σχέδιο επίθεσης με τέσσερις άξονες σε αυτόν τον πόλεμο κατά της κλιματικής αλλαγής. Στην Berge Bulk, το ονομάζουμε «Maritime Marshall Plan». Χρειαζόμαστε όλα τα χέρια στο κατάστρωμα για την επείγουσα απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στη ναυτιλία.”

Απαντώντας στην ερώτηση σχετικά με την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τον ρόλο της ασφάλειας στη μετάβαση, η κα. Laure Baratgin, Head of Commercial Operations – Rio Tinto, τόνισε: “πρέπει να δράσουμε τώρα για να ανταποκριθούμε στη φιλοδοξία του κλάδου για το 2050. Τα μέτρα για την απόδοση των καυσίμων είναι διαθέσιμα τώρα και θα πρέπει να επιταχυνθεί η υιοθέτηση τους, ενώ μια παγκόσμια και συνεπής προσέγγιση για μέτρα που βασίζονται στην αγορά είναι απαραίτητη για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης της ναυτιλίας.

Ταυτόχρονα, η μετάβαση στα πράσινα ναυτικά καύσιμα παρουσιάζει κινδύνους για την ασφάλεια που πρέπει να αντιμετωπίσει ο κλάδος και αυτό πρέπει να υποστηρίζεται από ενδελεχείς αξιολογήσεις κινδύνου, κατάλληλη εκπαίδευση, εναρμόνιση και εφαρμογή προτύπων και πρωτοκόλλων ασφάλειας, για την προστασία των ναυτικών, του περιβάλλοντος και των λιμανιών μας. Δεν θα πρέπει επίσης να υπάρχει ανταγωνισμός όσον αφορά την ασφάλεια – η συνεργασία, ο συντονισμός και η ανταλλαγή μεταξύ των ενδιαφερομένων είναι ουσιαστικής σημασίας για την υπέρβαση των προκλήσεων και την επίτευξη ουσιαστικής προόδου προς μια πιο βιώσιμη ναυτιλία.”

ENERGY TRANSITION & ALTERNATIVE FUELS

Οι εναλλακτικές μορφές καυσίμων θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην μετάβαση προς την πράσινη ναυτιλία. Ωστόσο, υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με το ποια καύσιμα θα είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν. Οι συμμετέχοντες στο πάνελ συζήτησαν πώς αυτή η αβεβαιότητα επηρεάζει τις αποφάσεις των ναυτιλιακών εταιρειών σχετικά με την ανανέωση του στόλου.

Η κα. Tan Beng Tee, Executive Director – Singapore Maritime Foundation, τόνισε:

“Αρχικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Capital Link που με τιμά με το Capital Link Shipping Leadership Award 2024.

Πραγματοποιήθηκε το 6th Annual Capital Link Singapore Maritime Forum

Πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ ναυτιλιακές εκδηλώσεις όπου βλέπω οικεία πρόσωπα, επανασυνδέομαι με φίλους ή κάνω νέους. Πάντα υπάρχει κάτι νέο που μαθαίνω ή ανακαλύπτω. Και αυτός είναι ο λόγος που πάντα έβρισκα τη ναυτιλία συναρπαστική. Είναι ένας τομέας που μου έχει δώσει τεράστια ικανοποίηση και μου δίδαξε πολλές από τις δεξιότητες τις οποίες έχω εφαρμόσει στην καθημερινή μου δουλειά.

Θα μοιραστώ τρεις από αυτές.

Ανθεκτικότητα – Για έναν τομέα όπου οι ναύλοι είναι ασταθείς, όπου οι εταιρείες ανταγωνίζονται σε μια ανοιχτή αγορά, το κεφάλαιο παίζει καθοριστικό ρόλο και ο ανταγωνισμός που υπάρχει είναι παγκοσμίου επιπέδου, σημαίνει ότι οι παράγοντες του κλάδου πρέπει να έχουν καλό σχεδιασμό, να ασκούν οικονομική σύνεση, να υπολογίζουν το τα ρίσκα που αναλαμβάνουν, και να παραμένουν αισιόδοξοι. Αυτά είναι καλά χαρακτηριστικά που υιοθέτησα ιδιαίτερα στην αρχή, όταν το να έχουμε τη Σιγκαπούρη ως κορυφαίο διεθνές ναυτιλιακό κέντρο ήταν ακόμα ένας μακροπρόθεσμος στόχος για εμάς.

Επανεφεύρεση – Πολλοί υπέθεσαν ότι ένας παραδοσιακός κλάδος όπως η ναυτιλία θα είναι λιγότερο ευέλικτη και ανθεκτική στις αλλαγές. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Έχω δει πώς οι ναυτιλιακές εταιρείες δημιουργούν συνεχώς αξία για τους πελάτες τους, είτε μέσω καλύτερων επιπέδων εξυπηρέτησης, βελτιώνοντας τη διαδικασία εργασίας, τη χρήση τεχνολογιών ή αναθεωρώντας πώς να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ομοίως, για μένα, η δημιουργία αξίας σημαίνει να διασφαλίζω ότι οι εταιρείες που έχουν επιλέξει τη Σιγκαπούρη για τις δραστηριότητές τους θα συνεχίσουν να μας βρίσκουν ελκυστικό προορισμό, και αυτό σημαίνει κατανόηση των αναγκών τους και επιμέλεια κατάλληλων προγραμμάτων όπου είναι δυνατόν.

Σχέσεις – Ο ναυτιλιακός τομέας είναι ένας στενά συνδεδεμένος τομέας στη Σιγκαπούρη. Ανταγωνιζόμαστε αλλά και συνεργαζόμαστε. Είναι οι σχέσεις που δίνουν δύναμη στην ανθεκτικότητα και μας ωθούν να επανεφευρίσκουμε συνεχώς. Η ναυτιλιακή κοινότητα έδειξε μεγάλη υποστήριξη η οποία με άγγιξε και αυτή η ζεστασιά και η καλοσύνη με δίδαξαν την πολυπλοκότητα της ναυτιλίας και μου έδωσαν τη γνώση που χρειαζόμουν.

Κλείνοντας, θα ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στον κλάδο και τους παράγοντες του. Εύχομαι η αγορά που μας δίδαξε μαθήματα να συνεχίσει να δυναμώνει”.

ΚΥΡΙΑ ΟΜΙΛΙΑ
κ. Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Industry & Transformation) – Maritime & Port Authority of Singapore (MPA)

Ο κ. Kenneth Lim, τόνισε: “Το κεφάλαιο είναι ο καθοριστικός παράγοντας όλων των δραστηριοτήτων και αυτό στηρίζει το ήθος μας πίσω από την ανάπτυξη ενός επιτυχημένου ναυτιλιακού κόμβου. Ο τομέας της ναυτιλιακής χρηματοδότησης στη Σιγκαπούρη έχει σήμερα περισσότερες από 20 τοπικές και διεθνείς τράπεζες με καλά ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια, ενώ βλέπουμε και περισσότερα μη τραπεζικά ιδρύματα να έρχονται στο προσκήνιο. Στην MPA, παραμένουμε προσηλωμένοι στην ανάπτυξη της Σιγκαπούρης ως Green Maritime Finance Hub.

Πραγματοποιήθηκε το 6th Annual Capital Link Singapore Maritime Forum

Η στρατηγική μας είναι τριπλή.

Πρώτον, να τυποποιηθούν οι ορισμοί για την πράσινη ναυτιλία. Η MPA συνεργάστηκε με τη MAS για να καθορίσει αξιόπιστους ορισμούς για τις πράσινες και τις μεταβατικές δραστηριότητες στον ναυτιλιακό τομέα, ως μέρος της Ταξινόμησης Σιγκαπούρης-Ασίας για τη Βιώσιμη Χρηματοδότηση, η οποία παρουσιάστηκε στο COP28 πέρυσι. Αυτό θα παρέχει σαφήνεια σχετικά με το τι συνιστά πράσινη χρηματοδότηση και χρηματοδότηση μετάβασης και θα διευκολύνει τις επενδύσεις και τη λήψη αποφάσεων για τις επιχειρήσεις. Η MAS και η MPA θα συνεργαστούν σε ένα επερχόμενο εργαστήριο ανάπτυξης ικανοτήτων για να βοηθήσουν τους εταίρους του κλάδου να κατανοήσουν τη λογική πίσω από τα όρια και τα κριτήρια που έχουν τεθεί, καθώς και την εφαρμογή της ταξινόμησης μέσω περιπτωσιολογικών μελετών.

Δεύτερον, να διαφοροποιηθούν οι πηγές χρηματοδότησης στη Σιγκαπούρη. Με την κίνηση της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας προς την αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών χρηματοδότησης, η MPA συνεχίζει να επεκτείνει και να διευρύνει τις πηγές χρηματοδότησης πλοίων στη Σιγκαπούρη και να διευρύνει τη δεξαμενή ενδιάμεσων φορέων που μπορούν να βοηθήσουν στη σύνδεση των δανειοληπτών με διάφορες χρηματοοικονομικές λύσεις.

Τρίτον, να είναι ο αγωγός που ενώνει τόσο τα ναυτιλιακά όσο και τα οικονομικά συμφέροντα. Καθώς αυξάνεται η επείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων, ο ρόλος των συμπράξεων δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) στην κινητοποίηση κεφαλαίων κερδίζει έδαφος τα τελευταία χρόνια. Υπό αυτό το πνεύμα, το MPA παραμένει πρόθυμο να συνεργαστεί με ενδιαφερόμενα μέρη για να συζητήσει ευκαιρίες συνεργασίας και να αναπτύξει από κοινού καινοτόμες λύσεις χρηματοδότησης για την προώθηση αυτής της πράσινης χρηματοοικονομικής ατζέντας για τον ναυτιλιακό τομέα.”

Το Συνέδριο αποτελεί τμήμα του επίσημου προγράμματος εκδηλώσεων της Ναυτιλιακής Εβδομάδας της Σιγκαπούρης (2024 Singapore Maritime Week).

Το άρθρο Πραγματοποιήθηκε το 6th Annual Capital Link Singapore Maritime Forum εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίς Δημοπρασιών & Πλειστηριασμών.

Keywords
Αναζητήσεις
pragmatopoiithike-to-6th-annual-capital-link-singapore-maritime-forum.htm
Τυχαία Θέματα