Αμερικανός πολιτικός επικρίνει την απόρριψη του Andretti από τη F1: “Είναι καθαρή απληστία;”

21:23 2/5/2024 - Πηγή: Sportime

Απόρριψη Andretti F1: Ο Τζον Τζέιμς, ο Ρεπουμπλικανός βουλευτής του Μίσιγκαν, ασκεί κριτική στην απόρριψη της Φόρμουλα 1 από τον Αντρέτι – είναι «καθαρή απληστία»;

Ο αγώνας για την αίτηση του Andretti για τη Formula 1 συνεχίζεται: Αφού δώδεκα μέλη του Κογκρέσου των ΗΠΑ έγραψαν μια επιστολή στους υπεύθυνους της ιδιοκτήτριας της Formula 1, Liberty

Media , ένας από τους συγγραφείς μιλάει για να μιλήσει προσωπικά. Ο Τζον Τζέιμς, Ρεπουμπλικανός βουλευτής από το Μίσιγκαν, βλέπει την απόρριψη του Αντρέτι ως αθέμιτο ανταγωνισμό και καθαρή απληστία.

Ο αμερικανός πολιτικός, ο οποίος εκπροσωπεί το Μίσιγκαν, μια περιοχή που συμβολίζει την General Motors, συμμετείχε σε συνέντευξη Τύπου μπροστά από το Καπιτώλιο των ΗΠΑ την Τετάρτη μαζί με τον Mario Andretti, παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 του 1978 και ιδρυτή της ομάδας Andretti Global στην Ουάσιγκτον. .

Ο Τζέιμς, μαζί με άλλα 11 μέλη του Κογκρέσου, έγραψαν μια επιστολή ζητώντας απαντήσεις στην απόρριψη και ρωτώντας εάν επρόκειτο για έναν «παράλογο περιορισμό στον ανταγωνισμό της αγοράς» που θα μπορούσε να παραβιάζει τη νομοθεσία των ΗΠΑ.

«Θα αφήσω σε εσάς να καταλάβετε εάν πρόκειται για συμπεριφορά που μοιάζει με καρτέλ, αντιανταγωνιστική, μονοπωλιακή συμπεριφορά», είπε ο Τζέιμς. «Αλλά από την άποψή μου, μια εταιρεία όπως η Liberty Media, η οποία κατέχει επίσης το 30 τοις εκατό του Live Nation, ερευνάται αυτήν την εβδομάδα [από το Υπουργείο Δικαιοσύνης] για αντιανταγωνιστική και μονοπωλιακή συμπεριφορά».

Αμερικανός πολιτικός ρωτά: “Είναι καθαρή απληστία;”

Απόρριψη Andretti F1 «Όταν λαμβάνουμε αναφορές από ανθρώπους που μας κοιτάζουν κατάματα και λένε: «Είμαστε πολύ μεγάλοι για να λογοδοτήσουμε, πρέπει να ξέρετε πώς να μας μιλάτε» – καλά, αυτό δεν λειτουργεί εδώ, «Δεν λειτουργεί Δεν δουλεύει όταν ένας μεγάλος άντρας βάζει τον αντίχειρά του σε έναν μικρό».

“Κοιτάζοντας το από έξω, μπορείτε να αναρωτηθείτε: “Είναι απλά απληστία;”», λέει ο Τζέιμς στο NBC News . «Μπορείτε να αναρωτηθείτε: Είναι αυτή μια κίνηση της Formula 1, ή μάλλον της Liberty Media, για να πετύχουν μια καλύτερη συμφωνία για τον εαυτό τους, να αποσπάσουν ίσως ένα δισεκατομμύριο δολάρια από την Andretti-Cadillac αντί για 200 εκατομμύρια;»

«Στο μεταξύ, νομίζω ότι ο Andretti-Cadillac έχει επενδύσει εκατομμύρια δολάρια το μήνα για να προετοιμαστεί για τα πρότυπα συμμόρφωσης με όλες τις απαιτήσεις», υποψιάζεται ο αμερικανός πολιτικός. “Ελπίζουμε ότι μπορούμε να βρούμε μια λύση για να κάνουμε επιχειρήσεις μαζί, προς όφελος και των δύο πλευρών, αλλά το πιο σημαντικό προς όφελος της Αμερικής. Αλλά αν όχι, θα έχουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας.”

«Πρόκειται για την υποστήριξη των Αμερικανών»

“Επειδή είναι καθήκον μας να προστατεύσουμε τους Αμερικανούς καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Και όσοι επιδιώκουν να επωφεληθούν θα λογοδοτήσουν. Δεν είναι μόνο να στηρίξουμε τον Αντρέτι. Είναι να στηρίξουμε τους Αμερικανούς.”

Για το λόγο αυτό, ο Τζέιμς έχει ήδη συζητήσει το θέμα με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δικαιοσύνης στη Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, Τζιμ Τζόρνταν. Θα μπορούσε να εξετάσει περαιτέρω την απόρριψη του Andretti ζητώντας από τα στελέχη της Liberty Media να εξηγήσουν τον εαυτό τους στην κυβέρνηση.

Ο ιδιοκτήτης της Formula 1 απέρριψε την αίτηση του Andretti επειδή “η διαδικασία αξιολόγησης καθόρισε ότι η παρουσία μιας ενδέκατης ομάδας από μόνη της δεν θα προσέφερε αξία στο πρωτάθλημα” και θα δημιουργούσε περιττή οικονομική επιβάρυνση στους τρέχοντες διοργανωτές του αγώνα.

Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power – ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩΧωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματοςΟ αγώνας σπριντ έρχεται στο Κινέζικο Grand Prix F1 … οι οδηγοί δεν καταλαβαίνουν! F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη SuzukaΟ Hamilton Goat συνομιλά με άλλους θρύλους για την απόσυρση του

Απόρριψη Andretti F1: «Έκανε ό,τι ζητήθηκε»

«Κάναμε ό,τι μας ζητήθηκε», λέει ο ιδρυτής της ομάδας Andretti. “Έχω εκπροσωπήσει περήφανα τις ΗΠΑ στην καριέρα μου στη F1. Οι πιο περήφανες στιγμές μου ήταν όταν στάθηκα στην κορυφή του βάθρου και έπαιξε ο αμερικανικός εθνικός ύμνος.”

“Με αυτά τα τρία γεγονότα, η Formula 1 έγινε πιο γνωστή στις ΗΠΑ από ποτέ. Δείξαμε ότι είμαστε έτοιμοι με όλα τα διαθέσιμα μέσα και με φανταστικούς συνεργάτες στο πλευρό μας.”

«Τώρα χρειαζόμαστε απλώς το πράσινο φως», ελπίζει ο Αντρέτι. “Δώστε μας το πράσινο φως και ας κάνουμε το πράγμα μας. Ήμασταν οι μόνοι υποψήφιοι που εγκρίθηκαν από τη FIA για τη Formula 1 και πρέπει απλώς να κάνουμε ένα ακόμη βήμα για να προχωρήσουμε.”

Όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com , μια αδελφή πλατφόρμα του Motorsport-Total.com στο Δίκτυο Motorsport, η Formula 1 αναφέρθηκε στην προηγούμενη δήλωσή της σχετικά με την απόρριψη του Andretti.

Το Κογκρέσο, το οποίο συγκεντρώνει τη Γερουσία και τη Βουλή των Αντιπροσώπων, μίλησε με επιστολή που απευθυνόταν στον Γκρεγκ Μαφέι, πρόεδρο της Liberty Media. «Γράφουμε για να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας σχετικά με φαινομενικά αντιανταγωνιστικές ενέργειες που θα μπορούσαν να εμποδίσουν δύο αμερικανικές εταιρείες, την Andretti Global και την General Motors (GM), να παράγουν και να ανταγωνιστούν στη Formula 1 », αναφέρεται στην επιστολή.

Η Formula One Management, η εταιρεία που ανήκει στη Liberty Media, απέρριψε τον Ιανουάριο το αίτημα της ομάδας του Michael Andretti να ενταχθεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Αυτό το αίτημα είχε προηγουμένως επικυρωθεί από τη FIA. «Η διαδικασία αξιολόγησής μας έδειξε ότι η παρουσία μιας ενδέκατης ομάδας δεν θα πρόσθετε αξία στο πρωτάθλημα. Ο πιο σημαντικός τρόπος με τον οποίο ένας νεοεισερχόμενος θα προσθέσει αξία είναι να είναι ανταγωνιστικός. Δεν πιστεύουμε ότι ο υποψήφιος θα ήταν ανταγωνιστικός συμμετέχων », υπερασπίστηκε τότε η Liberty Media.

Η ομάδα της Andretti Global έκτοτε συνέχισε τις προετοιμασίες της, παρουσιάζοντας κυρίως το νέο της εργοστάσιο που βρίσκεται στο Silverstone. Το τελευταίο θα επέτρεπε έτσι στον Andretti και στη General Motors (μέσω Cadillac) να έχουν μια ευρωπαϊκή βάση.

Απόρριψη Andretti F1 : Αντιμονοπωλιακή νομοθεσία στο επίκεντρο της ερώτησης

Το Κογκρέσο των ΗΠΑ εξηγεί επίσης ότι η άρνηση «φαίνεται να οφείλεται στην τρέχουσα σύνθεση των ευρωπαϊκών ομάδων της Formula 1, πολλές από τις οποίες συνδέονται με ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται άμεσα αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων όπως η GM. Είναι άδικο και λάθος να προσπαθεί κανείς να εμποδίσει τις αμερικανικές εταιρείες να ενταχθούν στη Formula 1, κάτι που θα μπορούσε επίσης να αποτελεί παραβίαση των αντιμονοπωλιακών νόμων των ΗΠΑ. »

Απόρριψη Andretti F1: Αυτοί οι νόμοι είναι που αποτελούν το κύριο πρόβλημα για τους Αμερικανούς εκπροσώπους. Πράγματι, εάν η Formula One Management παραμείνει ευρωπαϊκή εταιρεία, παραμένει υπό τη διοίκηση μιας αμερικανικής εταιρείας, και ως εκ τούτου θα μπορούσε να εμπίπτει στους αντιμονοπωλιακούς νόμους της χώρας. Το Κογκρέσο απηύθυνε τελικά τρεις ερωτήσεις στον Greg Maffei:

«Με ποια αρχή η FOM προχωρά στην απόρριψη της αποδοχής του Andretti Global; Ποιος είναι ο λόγος της απόρριψης της FOM, ειδικά όσον αφορά την Andretti Global και τον συνεργάτη της GM, η οποία θα μπορούσε να είναι η πρώτη αμερικανική και κατασκευασμένη ομάδα F1; »«Ο νόμος Sherman Antitrust Act του 1890 απαγορεύει τους παράλογους περιορισμούς στον ανταγωνισμό στην αγορά προκειμένου να παραχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον Αμερικανό καταναλωτή. Πώς ταιριάζει η άρνηση της FOM να καλωσορίσει την Andretti Global και την GM, αμερικανικές εταιρείες, με τις απαιτήσεις του νόμου Sherman, δεδομένου ότι η απόφαση θα ωφελήσει τις υπάρχουσες ευρωπαϊκές ομάδες αγώνων και τις θυγατρικές τους στην κατασκευή ξένων αυτοκινήτων; »«Κατανοούμε ότι η GM σκοπεύει να επαναφέρει την μάρκα Cadillac της στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία θα υποστηρίξει χιλιάδες καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, ιδιαίτερα μέσω του παγκόσμιου κοινού της Formula 1 και του φωτοστέφανου που έχει στις ομάδες και τους χορηγούς της. Σε ποιο βαθμό έπαιξε ρόλο η είσοδος της GM και του Andretti στους αγώνες αυτοκινήτου με τη συμμετοχή της στην αγορά αγώνων και η είσοδος της GM στην ευρωπαϊκή αγορά με την κατάκτηση μεριδίου αγοράς στην απόφαση άρνησης εισδοχής στην ομάδα Andretti Global, δεδομένης της δημόσιας κατακραυγής από τις υπάρχουσες Ομάδες της Formula 1 εναντίον ενός νέου Αμερικανού ανταγωνιστή; »

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

MotoGP Austin Testing: Ο Martinator επιστρέφει σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρουΠοιοι οδηγοί της Formula 1 έχουν τα περισσότερα DNF σε αγώνες F1;Γκολ και ξύλο μεταξύ του Bagnaia Marquez στο MotoGP

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
formula 1, liberty, ηπα, mario, global, εταιρεία, media, live, news, λύση, βουλη, σπριντ, japan, max, hamilton, αποσυρση, φως, fia, silverstone, cadillac, οφείλεται, συμμετοχή, motogp, marquez, σταση εργασιας, αποσυρση αυτοκινητων 2011, αξια, κυβερνηση εθνικης ενοτητας, νεα κυβερνηση, οφειλετες δημοσιου, υπουργειο δικαιοσυνης, εκλογες ηπα, εθνικος υμνος, το θεμα, αιτηση, βημα, ηπα, θεμα, καριερα, ξυλο, φως, formula 1, news, αγορα, αγωνες, αρθρο, απληστια, απλα, βρισκεται, γεγονοτα, δηλωση, διοικηση, δωδεκα, δικτυο, εγινε, ειπε, εβδομαδα, ερχεται, εταιρεία, θεσεις εργασιας, κυβερνηση, κινηση, κογκρεσο, λαθος, λύση, λογο, μπορειτε, νομοι, ξερετε, ομαδα, παντα, οδηγος, ουασιγκτον, οφελος, οφείλεται, ρεκορ, ρολο, ρωτα, συμμετοχή, σπριντ, τοις εκατο, τρια, φορμουλα 1, φορμουλα, αγωνας, ανηκει, cadillac, ερωτησεις, εθνικο, fia, global, hamilton, ιδιαιτερα, υμνος, υπουργειο, japan, liberty, mario, max, media, μοιαζει, μπροστα, marquez, οδηγοι, ομαδες, silverstone, θεματα, θεσεις
Τυχαία Θέματα