FCB και BBDO στο global ρόστερ της Kenvue

Τα agencies FCB του Interpublic Group και BBDO του Omnicom προσέθεσε στο παγκόσμιο ρόστερ της η Kenvue, ο καταναλωτικός βραχίονας του ομίλου Johnson & Johnson, ο οποίος αποσχίστηκε από αυτόν, τον περασμένο Αύγουστο. Αμφότερα τα agencies είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν με την Johnson

& Johnson, ωστόσο αναφέρεται ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που δέχονται ανάθεση από την Kenvue, μετά την ανεξαρτητοποίησή της. Η ανεξάρτητη πλέον Kenvue διαχειρίζεται brands όπως Listerine, Benadryl, Neutrogena, Calpol και Johnson’s Baby.

Σημειώνεται ότι, μέχρι στιγμής, τα agencies έχουν ενημερωθεί για την ένταξή τους στη λίστα συνεργατών της εταιρείας, ωστόσο δεν φαίνεται να γνωρίζουν λεπτομέρειες σχετικά με την κατανομή του business, ενώ φαίνεται ότι το καθένα θα διαχειρίζεται περισσότερα του ενός brands.

Στο μεταξύ, εκπρόσωπος της Kenvue στις ΗΠΑ επιβεβαίωσε τις αναθέσεις, δηλώνοντας ότι «εξακολουθούμε να εστιάζουμε στην άσκηση ουσιαστικής επιρροής στη ζωή των καταναλωτών που εξυπηρετούμε καθημερινά και ανυπομονούμε να συνεργαστούν με αυτά τα αξιόλογα agencies για τον σκοπό αυτόν». Στο ρόστερ των agencies εντάσσονται, επίσης, τα BBDO Worldwide, DDB Paris και το agency της Stagwell, Doner.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
FCB, BBDO,Kenvue