SpearMind: H πρώτη εταιρεία επικοινωνίας με αποκλειστικά εργαλεία ΑΙ

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία πρωτοπορεί στον τομέα της επικοινωνίας, καθώς ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με τεχνητή νοημοσύνη. Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith, επικεφαλής της αγγλικής Escherman, και Σπύρος Ριζόπουλος, CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την προσέγγιση

της «SpearMind» και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της επικοινωνίας.

Ο Andrew Bruce Smith, με πολυετή εμπειρία στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό και ο Σπύρος Ριζόπουλος, με διεθνή αναγνώριση στον χώρο της στρατηγικής επικοινωνίας, ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για τη βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της «SpearMind» περιλαμβάνουν τα Reality Check (εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο), Percepto Compare (συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό), Feelings Journey (αποτυπώνει τη συναισθηματική αντίδραση του κοινού, όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο, και δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα), Mentorique (υπηρεσία για κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών ως προς την εφαρμογή της ΤΝ στην επικοινωνία) και Anthropos (customized υποστήριξη, σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία).

Keywords
Τυχαία Θέματα