Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη 2024: Το κοινωνικό πρόσωπο του επιχειρείν

Τις καλές πρακτικές και τις δράσεις κοινωνικής ευθύνης παρουσίασαν εταιρείες και οργανισμοί στο 12ο συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη» από τη Boussias Events στο κατάμεστο Αμφιθέατρο του ΟΤΕ Academy εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στον κοινωνικό χάρτη. Τους συνέδρους καλωσόρισε ο Βασίλης Καφίρης, Senior Event Producer της Boussias που τόνισε τη σημασία του CSR στη σύνδεση εταιρειών με την κοινωνία ενώ αναφέρθηκε εντυπωσιασμένος

στον αριθμό-ρεκόρ των 50 ομιλητών, που δείχνει την έμφαση που δίνουν όλο και περισσότερες εταιρείες σε δράσεις ΕΚΕ.

Κυρίαρχη η προσαρμοστικότητα στα sustainability skills
Οι εργασίες του συνεδρίου ξεκίνησαν με ένα πάνελ υπό τον συντονισμό της Αλεξάνδρας Λεφοπούλου, Communication & Media Relations Partner, CSR Hellas και τη συμμετοχή των Μαρία Κολοκυθά, HR Manager Intersport Greece and Cyprus, Regional Business Partner Intersport Romania & Bulgaria και BoD Member (Vice President)) ΣΔΑΔΕ, Σταυρούλας Αγγελοπούλου, Διευθύντριας Βιώσιμης Ανάπτυξης & Εταιρικής Υπευθυνότητας ομίλου ΟΤΕ, Γραμματέα Δ.Σ. CSR Hellas και Ρένας Μπαρδάνη, Προέδρου ΔΣ ΕΛΙΝΥΑΕ, Προέδρου Διαγωνισμού Ν.Αναλυτής. Στο πάνελ συζητήθηκαν τα sustainability skills που πρέπει να διαθέτουν οι εργαζόμενοι στη σύγχρονη εποχή, τα κριτήρια αξιολόγησής τους ανάλογα με την προσαρμοστικότητά τους, το χάσμα δεξιοτήτων στο CSR και την ανάγκη να ενταχθεί το CSR στα ακαδημαϊκά μαθήματα.

Βία, αθλητισμός και κλιματική ουδετερότητα στο επίκεντρο
Μήνυμα κατά του σχολικού εκφοβισμού έστειλε μέσω της ομιλίας του στο συνέδριο ο Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος στο «Χαμόγελο του Παιδιού» που αναφέρθηκε στη συνεργασία με το Nουνού Gouda για το πρόγραμμα «Έχεις τη δύναμη μέσα σου» που παρουσιάστηκε ήδη σε 40.000 μαθητές αντιμετωπίζοντας τα αυξανόμενα φαινόμενα βίας.

Μια διαφορετική δράση παρουσίασε ο Νίκος Γαβαλάς, Director of Corporate Social Responsibility, ΠΑΕ Ολυμπιακός σε συνεργασία με την ειδική γραμμή προστασίας ασυνόδευτων ανηλίκων του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. Ο λόγος για τη διοργάνωση ενός φιλικού αγώνα ανάμεσα σε 40 ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες και τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, δράση που θα συνεχιστεί με προπονήσεις τους στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού.

Στην κλιματική ουδετερότητα αναφέρθηκε η Αλεξία Μαχαίρα, Communication & Sustainability Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος, τονίζοντας πως η εταιρεία σκοπεύει να είναι net zero ως το 2040, η εφοδιαστική της αλυσίδα ως το 2050 ενώ γίνεται προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές και από τους προμηθευτές μέσω της πλατφόρμας AB Climate Hub. Η εταιρεία δρα και ενάντια στο food waste δωρίζοντας 13 εκατ. μερίδες φαγητού το 2023.

Καινοτομία, εκπαίδευση, βιωσιμότητα και συμπερίληψη
Στη συμβολή της καινοτομίας στην εταιρική υπευθυνότητα αναφέρθηκε ο Νίκος Γιαννακάκος, Business Development Executive, Uni Systems μιλώντας για το κέντρο καινοτομίας, το iQnovus ενώ αναφέρθηκε και στη μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού με drones σε Κω και Ψέριμο καθώς και στην Καρδίτσα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες όπου πραγματοποιήθηκαν 160 πτήσεις σε 8 ημέρες για τη μεταφορά τροφίμων και φαρμάκων.

Για μια σειρά δράσεων που πραγματοποιεί η αεροπορική εταιρεία Aegean μίλησε η Μαρίνα Σπυριδάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Aegean παρουσιάζοντας την ενέργεια #kontastousneous που από το 2013 έχει προσφέρει πάνω από 55.000 εισιτήρια σε φοιτητές που σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους. Ανέφερε επίσης το πρόγραμμα υποτροφιών της Aegean για την απόκτηση πτυχίου πιλότου, την ενίσχυση της σχολής μηχανικών αεροσκαφών με σύγχρονο εξοπλισμό και τη διοργάνωση open days με σχολικές επισκέψεις στην τεχνική βάση.

Η Ράνια Καμπούρογλου, Επικεφαλής Βιώσιμης Ανάπτυξης, ESG & CSR, ΕΛΙΝ, παρουσίασε το πρόγραμμα «Ώθηση» αλλά και τη συνεργασία με την Aegean Rebreath όπου κατάφεραν να περιορίσουν σε 4 νησιά (Σαντορίνη, Αλόννησο, Πόρο και Λευκάδα) τη θαλάσσια ρύπανση.

Για έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς λόγω αναπηρίας μίλησε η Ρούλη Χριστοπούλου, Corporate Responsibility & Culture Manager, Alpha Bank με δράσεις όπως η συνεργασία με το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για σινεμά, θέατρο και όπερα για άτομα με αναπηρίες, η ενέργεια «ας διαβάσουμε για άλλους» και οι εκπαιδευτικές μουσειοβαλίτσες που μεταφέρουν πολιτισμό σε απομακρυσμένα σχολεία της Ελλάδας.

Οι κοινωνικές δράσεις στην πρώτη γραμμή
Στη μακρά παράδοση του ομίλου Τιτάν σε θέματα βιωσιμότητας αναφέρθηκε ο Γιάννης Μάστορης, Sustainability Integration Manager, Group ESG Performance Dpt. Titan Cement Company, καθώς και στον στόχο της εταιρείας να γίνει κλιματικά ουδέτερη ως το 2050. Παράλληλα αναφέρθηκε στις 265 πρωτοβουλίες βιωσιμότητας του ομίλου το 2023 με 330.824 ωφελούμενους.

Σταθερά προσανατολισμένη στην πολυμορφία και την συμπερίληψη είναι η εταιρεία Oracle, όπως ανέφερε η Ελένη Τσιπά, Oracle Academy Programme Manager & Social Impact Specialist, GCMM cluster, Oracle, που παρουσίασε δράσεις της εταιρείας για την ενδυνάμωση των γυναικών, των ατόμων με αναπηρία και της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας καθώς των σκύλων βοηθών Ελλάδας για άτομα με αναπηρία ή αυτισμό.

Ενάντια σε κάθε μορφής ageism στον εργασιακό χώρο είναι η πρωτοβουλία AdvantAge της KPMG σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ) και με την υποστήριξη του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, την οποία και παρουσίασε ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications and Corporate Citizenship Manager, KPMG. Σήμερα, μέσω της πρωτοβουλίας, διοργανώνονται οι AdvantAge Days, που απευθύνονται σε επαγγελματίες άνω των 50 ετών με σκοπό την επανένταξή τους στον εργασιακό στίβο.

Οι CSR δράσεις μεγιστοποιούν την αξία ενός οργανισμού, ανέφερε η Μαίρη Βαρσάμη, Stakeholder Engagement & ESG Manager, QualityNet Foundation, η οποία παρουσίασε την επετειακή έκδοση «Multistakeholders Global Goals Review Greece 2023» που εμπεριέχει τις πρωτοβουλίες επιχειρήσεων και οργανισμών σε εγχώριο και ευρωπαϊκό κοινό.

Την σκυτάλη έλαβε ο Νίκος Αυλώνας, Ιδρυτής και Πρόεδρος του Κέντρου Αειφορίας που αναφέρθηκε σε έρευνα ανάμεσα σε 300 εταιρείες, όπου παρατηρήθηκε πως οι 10 πιο κερδοφόρες από κάθε κλάδο εφάρμοζαν καλές πρακτικές την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα οι εταιρείες είναι πίσω στα ESG Ratings.

Ανάγκη για σωστή και όχι γρήγορη βοήθεια
Για την αξία του εθελοντισμού αλλά και για την εμπιστοσύνη που βάλλεται σε καιρούς σκανδάλων από εμπλεκόμενες φιλανθρωπικές οργανώσεις συζήτησε το πάνελ με θέμα «Εμπιστοσύνη στην Πράξη, Κοινωνικοί Οργανισμοί, Εταιρείες και Εθελοντισμός σε Συνεργασία» υπό τον συντονισμό του Βασίλη Καφίρη με την συμμετοχή της Κατερίνας Μακρίδου Ωραιοπούλου, ESG & Corporate Communication Director, Barba Stathis, Μαρίζας Κωτσαρέλη, Manager ESG, Sustainability & Climate Change Services, PwC Greece, Έμιλυ Κέρν ,General Manager, Δεσμός και Μαρίας Καρρά, Co-founder, Emfasis Non-Profit. Στο πάνελ συζητήθηκαν τα βασικότερα συστατικά μιας δράσης καθώς και οι περιπτώσεις εκείνες όπου η δράση δυσχεραίνει αντί να βοηθά σε μια κρίσιμη κατάσταση. Οι επιχειρήσεις πρέπει να «ακούνε» τις πραγματικές ανάγκες και να βοηθούν σωστά και όχι αναγκαστικά γρήγορα, όπως επισημάνθηκε.

Ενδιαφέρουσες αναλύσεις στο πάνελ με κεντρικό θέμα «Sustainability Skills for all Employees: Skilling up in the workplace-A challenge for CSR and ESG Strategy»

Περιβάλλον, εκπαίδευση και αλληλεγγύη
Το πρόγραμμα «ΔΕΗ Ενεργώ», ανέλυσε ο Αχιλλέας Ιωακειμίδης, Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης, ΔΕΗ, που τόνισε πως το 2023, η ΔΕΗ, ξόδεψε 10 εκατ. ευρώ σε δράσεις ΕΚΕ. Αναφέρθηκε στο Project Poseidon, μια δράση καθαρισμού στο νησί Πάτροκλος, το Σούνιο και το Λαύριο μαζί με την Enaleia, όπου απομακρύνθηκαν πάνω από 25.000 κιλά διχτυών και πλαστικού από τον βυθό, ποσότητα ίση με 25 απορριμματοφόρα του Δήμου.

Η Άννα Μάλτη, ESG Lead, Όμιλος ΟΤΕ, αναφέρθηκε στα 10 χρόνια προσφοράς του ομίλου στην εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM με την προσφορά εξοπλισμού σε σχολεία, καθώς και στη συνεργασία με τη WRO Hellas για τη διοργάνωση του 1ου πανελλήνιου διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής με τη συμμετοχή άνω των 1000 ομάδων κάθε χρόνο από όλη την Ελλάδα και 5.000 μαθητών.
Το πρόγραμμα Sustainable Tomorrow παρουσίασε στο κοινό η Νάντια Δεληαργύρη, Brand, Marketing and Communications Manager, EY Greece, με δράσεις όπως η δενδροφύτευση στον Ελαιώνα Άμφισσας ή η συλλογή τροφίμων από λαϊκές αγορές και η διανομή τους από ΜΚΟ σε αναξιοπαθούντες με πάνω από 1,5 εκατ. ωφελούμενους.

Στις δράσεις του Συνδέσμου Vinci σε συνεργασία με την Ολυμπία Οδό, αναφέρθηκε η Σοφία Στάμου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Ολυμπία Οδός Α.Ε. και Μέλος της Εισηγητικής Επιτροπής του Οργανισμού Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Σύνδεσμος Vinci», όπως την «κουζίνα ευ ζην», όπου προσφέρεται φαγητό σε χαμηλές τιμές, στο καφέ Γέφυρες που απασχολεί άτομα με προβλήματα ψυχικής υγείας και στο Myrtillo social café με εργαζόμενους ΑΜΕΑ.

Η Νάνσυ Χριστοπούλου, Διευθύντρια Marketing, Επικοινωνίας και CSR, Γενική Εμπορική Διεύθυνση, Όμιλος Ιασώ, παρουσίασε το πρόγραμμα «Δίπλα σας» με δράσεις όπως το «Adopt a beach», με την υιοθεσία 2 παραλιών στον Άγιο Κοσμά και με την οργάνωση Save your Hood, με την υιοθέτηση του Ρέματος Χελιδονούς.

Την πρωτοβουλία «καθάρισε σε βάθος, καθάρισε στην πηγή» του brand Dixan από τη Henkel, ανέλυσε η Τζένη Ξακουστού, Senior Brand Manager Laundry Detergents GR & CY, Sustainability Manager GR & CY, Henkel Hellas, που πραγματοποίησε 48 δράσεις καθαρισμού με 350 εθελοντές ενώ μίλησε και για την εκπαίδευση 5.000 μαθητών σε θέματα ανακύκλωσης ως το τέλος του 2024.

Για το πρόγραμμα επιμόρφωσης των παιδιών των εργαζόμενων στη βιομηχανία τροφίμων Νίκας σε συνεργασία με τη Morphoses, μίλησαν η Νίκη Λίνου, HR Benefits Specialist & CSR, ΠΓ Νίκας ΑΒΕΕ και η Ίλια Τζωρτζοπούλου, Co-founder & COO Morphoses Skills Ltd, όπου μέσω μιας ειδικής πλατφόρμας, τα παιδιά παρακολουθούν διαδικτυακά μαθήματα για την ανάπτυξη των soft skills.

Η πρωτοτυπία στην υπηρεσία της κοινωνίας
Στην αναβίωση ενός ερειπωμένου χωριού στη Χάλκη, αναφέρθηκε η Μαρία Ζιούβελου, Chief Marketing Officer & CSR Leader, Deloitte, όπου σε συνεργασία με την Axion Hellas, αποφασίστηκε η μετατροπή του χωριού σε πρότυπο οικισμό τέχνης, κάτι που αναμένεται να προσελκύσει 200 μόνιμους κατοίκους και να δημιουργήσει 250 θέσεις εργασίας.

Η Ευτυχία Μισαϊλίδου, Managing Partner & Chief Creative Strategist, The Jones, ανέλυσε το λεγόμενο brandalism και τη δυσπιστία του κοινού απέναντι στις καλές προθέσεις των brands. Στη δράση act pawsitive για τσιπάρισμα και στείρωση των ζώων αλλά και στις ημέρες υιοθεσίας αναφέρθηκε η Βαρβάρα Σκούρτη, Head of Marketing, Pet City, ενώ η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs & Communications Manager, Saracakis Group of Companies, παρουσίασε τη δράση καθαρισμού παραλίας στη Βάρκιζα με τη συμμετοχή 80 εργαζομένων και τη συλλογή 2 τόνων απορριμμάτων.

Το 2023 θρηνήσαμε 20.400 νεκρούς σε τροχαία σε όλη την ΕΕ ανέφερε η Τζωρτζίνα Καναβού, Head of PR, Marketing & CSR, Νέα Οδός-Κεντρική Οδός, η οποία παρουσίασε δράσεις για την ασφάλεια των οδηγών αλλά και των μικρών ποδηλατών σε συνεργασία με το «Ινστιτούτο Πάνος Μυλωνάς».

Μια πρωτότυπη καλλιέργεια σε φωτοβολταϊκό πάρκο στο χωριό Βαμβακιές Κοζάνης, παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Εφραιμίδης, Head of Comms, Joint Venture Enel SpA & Macquarie Asset Management in Greece με τη δημιουργία της εταιρείας Myroland, όπου γυναίκες της περιοχής καλλιεργούν αρωματικά φυτά.

Η Ράνια Ασαριωτάκη, Director, Office of Sustainability, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος παρουσίασε προγράμματα υποτροφιών φοιτητών αλλά και το Education Unites σε συνεργασία με την Αμερικανική Πρεσβεία για την επανένταξη προσφύγων.

Ανάγκη για προσφορά
«Το να νοιάζεσαι είναι επιλογή αλλά και καθήκον» ανέφερε η Νένα Κεβορκιάν-Παλαντζιάν, CSR Director, Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ, παρουσιάζοντας «Τα παιδιά της Αλκυόνης» στη Βέροια, για παιδιά με ειδικές ανάγκες που εξοπλίστηκε από την εταιρεία ενώ η Χριστίνα Σαρρή, Sustainability Engagement Strategist, Resilient Planet/European Climate Pact Ambassador, παρουσίασε «Το Μωσαϊκό του Κλίματος» για την κατανόηση της κλιματικής αλλαγής.

Το πρώτο ψηφιακό περιοδικό Just a number για άτομα ηλικίας άνω των 55 ετών που καλύπτει θέματα ειδικού ενδιαφέροντος παρουσίασε η Νίκη Μπουτάρη, Founder, Author, Just a Number ενώ ο Θάνος Μπελαλίδης, Επικοινωνιολόγος, ειδικός βιωσιμότητας, Συνιδρυτής Ελληνικό Ινστιτούτο Διαβούλευσης, εταίρος Sympraxis, τόνισε πως έχει εκτροχιαστεί ο στόχος των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική κρίση.

Το πρώτο δίκτυο retail για τη βιωσιμότητα παρουσίασε ο Λεονάρδος Βαλέττας, Co-founder & Executive Director, Ten Million Hands που συνοδεύεται και από επιμορφωτικό πρόγραμμα σε σχολεία ενώ η Εριφύλλη Γαλλή, Διευθύντρια Marketing & Δημοσίων Σχέσεων, Εστία, μίλησε για τα red flags ορισμένων φιλανθρωπικών οργανισμών.

Η Ελπίδα Καραγιάννη, Υπεύθυνη για το πρόγραμμα «Be the Light», Ανέλιξη, αναφέρθηκε στις δράσεις του σωματείου για τη στήριξη ψυχικής υγείας πολιτών σε δήμους της Αττικής. Για την προσβασιμότητα των 12 καταστημάτων Κωτσόβολος από άτομα με αυτισμό μίλησε ο Χρήστος Καρακασίδης, Managing Director, The Happy Act, ενώ η Φαίη Κουτζούκου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, SolidarityNow παρουσίασε τους Female friendly χώρους σε προσφυγικούς καταυλισμούς.

Η κοινωνία έχει ανάγκη από δράσεις
Τη συνεργασία με τον Λευτέρη Δήμου, αθλητή τριάθλου, παρουσίασε ο Γιώργος Μαυρογόνατος, Διευθυντής Ανεύρεσης Πόρων & Επικοινωνίας, Ελληνικό τμήμα Γιατρών χωρίς Σύνορα, για την συγκέντρωση ποσού που θα βοηθήσει 108 παιδιά ενώ ο Πέτρος Σούκερας της Humanity Greece ανέλυσε την πρωτοβουλία σε συνεργασία με τη Novartis «Κανένας Μόνος» για την καταπολέμηση της μοναξιάς ηλικιωμένων ατόμων.

Η Χαρά Τασόγλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, παρουσίασε τις δράσεις του Ιδρύματος και το πρόγραμμα «Ζήσε την Επιστήμη» με παροχή εξοπλισμού σε εργαστήρια δημόσιων σχολείων και η Αλεξάνδρα Εμιρζά, Deputy Director, Higgs, αναφέρθηκε στη μέτρηση κοινωνικού αντικτύπου των δράσεων των επιχειρήσεων.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με πάνελ υπό τον συντονισμό της Αλεξάνδρας Εμιρζά και τη συμμετοχή των Μάγδα Μουτζούρη, CSR Coordinator, Alpha Bank και Δημήτρη Νέντα, Γενικού Διευθυντή Τράπεζας Τροφίμων όπου συζητήθηκε ο κοινωνικός αντίκτυπος των δράσεων των εταιρειών αλλά και η αρνητική επίδραση που μπορεί να έχουν ορισμένες λανθασμένες δράσεις. Το κλείσιμο του συνεδρίου ανέλαβε ο Βασίλης Καφίρης, που παρότρυνε εταιρείες και φορείς να προβούν σε «περισσότερες δράσεις καθώς τις έχει ανάγκη η κοινωνία», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Keywords
alpha bank, ευ ζην, pet city, joint venture, οτε, csr, εκε, media, hellas, συμμετοχή, intersport, cyprus, business, romania, bulgaria, member, president, δραση, ολυμπιακος, εταιρεία, net, hub, food, βιωσιμότητα, systems, aegean, εισιτήρια, ελιν, culture, alpha, θεσσαλονικη, θεατρο, σχολεια, ελλαδα, group, performance, titan, oracle, impact, kpmg, global, goals, pwc, δεη, project, poseidon, προσφορες, tomorrow, μκο, ολυμπια, αμεα, beach, dixan, henkel, νικας, αβεε, creative, head, pet, city, νέα, κοζανη, joint, spa, office, education, europa, βεροια, ambassador, retail, red, light, happy, novartis, higgs, τραπεζες, σταση εργασιας, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, θεματα πανελληνιων, αξια, eurobank alpha, alpha eurobank, τραπεζα της ανατολης, λακης γαβαλας, Καλή Χρονιά, Θόδωρος Αγγελόπουλος, αγγελοπουλος, κωστας καρρας, Ημέρα του παιδιού, τελος του κοσμου, γιωργος αγγελοπουλος, κοινωνια, αρωματικα φυτα, αβ βασιλοπουλος, ελενη, φεστιβαλ θεσσαλονικης, pet city, υιοθετηση, αμεα, αχιλλεας, βασιλοπουλος, εμπορικη, θεμα, ιασω, κωτσοβολος, μκο, νησι, νησια, προγραμμα, πτησεις, σινεμα, σουνιο, τιταν, υιοθεσια, φυτα, aegean, alpha, creative, cyprus, intersport, kpmg, net, office, poseidon, pwc, αβεε, αθλητισμος, αλεξια, αλεξανδρα, αλκιβιαδης, αλουμινιο, αμερικανικη πρεσβεια, αμερικανικο κολλεγιο, αννα, αναπηρια, βιωσιμότητα, γαβαλας, φαγητο, γινει, γινεται, διευθυνση, δυναμη, δειχνει, δικτυο, εθελοντισμος, ευρω, ευτυχια, εισιτήρια, εκε, εκπαιδευση, ελιν, ελπιδα, εμιλυ, ενεργεια, εποχη, ερευνα, εστια, εταιρεία, ετων, ζωων, ιδια, υπηρεσια, θεσεις εργασιας, ιδρυμα, ιση, καρδιτσα, κεβορκιαν, κιλα, λαυριο, μακρια, μαρια, νικη, οδος, ομιλος, οπερα, παιδια, παε ολυμπιακος, προβληματα, προγραμματα, ρεκορ, ρυπανση, σειρα, συγκεντρωση, συμμετοχή, σοφια, σπιτι, συγχρονο, τμημα, τροχαια, φεστιβαλ, χαλκη, χασμα, χρηστος, χριστινα, χαρα, ψηφιακο, κωνσταντινος, group, αγορες, αλυσιδα, ambassador, ασφαλεια, business, bulgaria, city, csr, culture, dixan, education, εφραιμιδης, εκπομπες, εμφαση, europa, food, global, goals, happy, head, henkel, higgs, hellas, hub, joint, impact, project, joint venture, κωστας, pet, member, media, novartis, oracle, red, retail, romania, spa, systems, titan, tomorrow, θανος, θεματα, θεσεις, υγειας, performance, νικας κρεας αλογου, νικας σκανδαλο
Τυχαία Θέματα
Εταιρική Υπευθυνότητα, Πράξη 2024,etairiki ypefthynotita, praxi 2024