Δέσμευση του Dove να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ΑΙ απεικονίζοντας γυναίκες σε διαφημίσεις
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων της πλατφόρμας Real Beauty του Dove, το brand δεσμεύτηκε να μην χρησιμοποιήσει ποτέ εικόνες generative artificial intelligence (GAI) για να απεικονίσει τη γυναικεία ομορφιά στις διαφημίσεις του.
Μέσω της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του με τίτλο The Code, επιστρατεύει celebrities όπως οι Reba McEntire, Drew Barrymore, Beanie Feldstein και Marsai Martin, και καλεί τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν το GAI αναζητώντας τα πρότυπα ομορφιάς ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται η ρεαλιστική εκδοχή του Dove.
Σκοπός της καμπάνιας είναι αντιμετωπιστούν τα επιβλαβή και μη ρεαλιστικά πρότυπα γυναικείας ομορφιάς. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Europol Innovation Lab, ως το 2025, το 90% αυτού που βλέπουν οι άνθρωποι στις οθόνες θα είναι προϊόν GAI.
(Πηγή: Μediapost)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΝΦΙΑ: Αδικίες σε βάρος εκατομμυρίων ιδιοκτητών ακινήτων
- Γερμανική μάχιμη ταξιαρχία, στα 10 χιλιόμετρα από την Ρωσία
- Ευρωδικαστήριο: Αυτοί οι Ρώσοι δισεκατομμυριούχοι αφαιρούνται από τη λίστα κυρώσεων της ΕΕ
- Παράταση έως τις 15/5 για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Αλλάζω συσκευή για τις επιχειρήσεις»
- ΥΠΕΝ: Ισχυρή ζήτηση για το πρόγραμμα «φωτοβολταϊκά στο χωράφι»
- Σπαρτιάτες: Τρίτη αποχώρηση – Ανεξαρτητοποιείται και ο Διονύσης Βαλτογιάννης
- Σε άνοδο ο πληθωρισμός το Μάρτιο, ανατιμήσεις 67,2% σε ελαιόλαδο
- Σκρέκας: Τα μέτρα κατά της ακρίβειας, σταδιακά, έχουν αρχίσει να αποδίδουν
- Εκδήλωση για τον ένα χρόνο της ICAP Outsourcing Solutions στα Ιωάννινα
- "Σπαρτιάτες": Ανεξαρτητοποιείται ο Διονύσης Βαλτογιάννης - Η τρίτη αποχώρηση από το κόμμα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Εκδήλωση για τον ένα χρόνο της ICAP Outsourcing Solutions στα Ιωάννινα
- Από την Brave το rebranding του Desiterra
- Δέσμευση του Dove να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ΑΙ απεικονίζοντας γυναίκες σε διαφημίσεις
- Η Baas Digital παρουσιάζει το case study του ολλανδικού e-shop Boekenbalie
- Οι τάσεις που θα επηρεάσουν το travel & tourism marketing
- Από την Ogilvy το video για το σχολικό bullying
- Η Provil ανανεώνει εταιρική ταυτότητα και λογότυπο
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Δέσμευση του Dove να μην χρησιμοποιήσει ποτέ ΑΙ απεικονίζοντας γυναίκες σε διαφημίσεις
- Οι τάσεις που θα επηρεάσουν το travel & tourism marketing
- Από την Brave το rebranding του Desiterra
- Η Provil ανανεώνει εταιρική ταυτότητα και λογότυπο
- Από την Ogilvy το video για το σχολικό bullying
- Η Baas Digital παρουσιάζει το case study του ολλανδικού e-shop Boekenbalie
- Εκδήλωση για τον ένα χρόνο της ICAP Outsourcing Solutions στα Ιωάννινα
- Τα «Αποτυπώματα» δεν σβήνουν…
- Ogilvy | Knorr | Καμπάνια
- 4WiseMonkeys | Tsakiris Chips | Καμπανιά
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Vodafone: Ενεργοποίηση σταθερής τηλεφωνίας και internet για επιχειρήσεις μέσα σε 24 ώρες
- Korinthian Foods: Επένδυση €7 εκατ. σε νέα μονάδα παραγωγής γευμάτων
- Παπαθανάσης: Σε κοινωνικά προγράμματα η μη επιστρεπτέα κοινοτική στήριξη των 18,2 δισ. ευρώ
- ΑΑΔΕ: Υποχρεωτική η υποβολή Δήλωσης Συμβατότητας από επιχειρήσεις εισαγωγής, κατασκευής και εμπορίας ΦΗΜ
- Δίκη Folli Follie - Τζ. Κουτσολιούτσος: Έπαθα σοκ όταν είδα την έκταση της παραποίησης στοιχείων
- Μνημόνιο συνεργασίας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Wyndham Hotels & Resorts
- Κερατσίνι: Επτά συλλήψεις και τραυματισμοί μετά από συμπλοκή μαθητών δύο σχολείων
- Μιλάτοβιτς: Στόχος το Μαυροβούνιο να γίνει το 28ο μέλος της ΕΕ το 2028
- «Πρέπει να τους απομονώσουμε πλήρως» το μήνυμα Ζελένσκι για Ρωσία στη διεθνή κοινότητα
- Μελίνα Τραυλού προς ηγέτες κρατών: "Θωρακίστε τη σταθερά που ενώνει τον πλανήτη: τη ναυτιλία"