Πασχαλινή καμπάνια της Λουξ με το Rakuten Viber και την FYI Marketing House

Με μια διαδραστική καμπάνια γιόρτασε το Πάσχα το Rakuten Viber, σε συνεργασία με τη Λουξ και την FYI Marketing House. Η Λουξ έγινε η πρώτη αμιγώς ελληνική εταιρεία που χρησιμοποίησε

τα branded Viber Gems, ειδικά animations που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις στις συνομιλίες των χρηστών για την επικοινωνία της με το κοινό κατά την περίοδο του Πάσχα.

Έτσι, μέσα σε μόλις 5 ημέρες, στην Ελλάδα, δημιουργήθηκαν 13 εκατ. εταιρικά Viber Gems. «Η χρήση των branded Viber Gems όχι μόνο ενίσχυσε την αλληλεπίδραση του κοινού με τη Λουξ, αλλά και διεύρυνε το κοινό στο οποίο απευθύνεται», δηλώνει ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος της Λουξ.

«Πιστεύουμε ότι αυτού του είδους οι καμπάνιες προσφέρουν στους χρήστες του Viber μια μοναδική διαδραστική εμπειρία και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα του brand», αναφέρει ο Nίκος Σύριος, Media Sales Manager | CEE στη Rakuten Viber. «Χρησιμοποιώντας τη δύναμη των branded Viber Gems, όχι μόνο αυξήσαμε την αλληλεπίδραση με τη Loux, αλλά επαναπροσδιορίζουμε το ψηφιακό τοπίο του marketing στην Ελλάδα», τονίζει ο Γιώργος Καραμήτσος, CEO της FYI Marketing House.

Keywords
Τυχαία Θέματα