Οι καταναλωτές δείχνουν και πάλι εμπιστοσύνη στην αγορά
Τα 100 πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα (brand) σε όλο τον κόσμο είναι πασίγνωστα, αξιόπιστα, καθημερινής χρήσης και στο δικό τους «χρηματιστήριο» έχουν υψηλότατη αποτίμηση με την Google στην πρώτη θέση, την Apple στη δεύτερη, την ΙΒΜ στην τρίτη, τη Microsoft στην τέταρτη και την ΜcDonald’s στην πέμπτη θέση, σύμφωνα με τα ευρήματα της Millward Brown Optimor.
Συγκριτικά με το 2013 η αξία των 100 πιο επιτυχημένων brand αυξήθηκε 12% και 98% συγκριτικά με το 2006, όταν ξεκίνησε η συλλογή των στοιχείων. Οι μεταβολές αυτές καταδεικνύουν πως οι καταναλωτές, μετά την κρίση, δείχνουν και πάλι εμπιστοσύνη στην αγορά. Κινητήρια δύναμη στην ανοδική πορεία είναι ο κλάδος της τεχνολογίας: το ένα πέμπτο των 100 πιο επιτυχημένων εμπορικών σημάτων προέρχεται από αυτόν, ενώ επί της συνολικής αξίας των 100 σημάτων η τεχνολογία αντιστοιχεί στο ένα τρίτο. Βασικά κριτήρια, τα οποία χρησιμοποιούνται από τη Millward Brown Optimor για την αποτίμηση των σημάτων είναι: το πόσο νόημα έχουν (δηλαδή, πόσο ελκυστικά/ επιθυμητά είναι), το πώς διαφοροποιούνται (δηλαδή, πώς δημιουργούν τάσεις προς όφελος των καταναλωτών), το πόσο αυτόματα έρχονται στο μυαλό, το πόσο αξιόπιστα είναι (δηλαδή, το πόσο τα εμπιστεύονται οι καταναλωτές, γιατί ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους και πόσο πιθανό είναι να τα συστήσουν σε άλλους), καθώς και το πόση αξία έχουν (δηλαδή, πόση είναι η διαφορά μεταξύ της επιθυμίας να αποκτήσουν οι καταναλωτές τα εμπορικά σήματα και της αντίληψής τους για την τιμή τους).
Σύμφωνα με τη Millward Brown Optimor, η οποία συνέλεξε τα στοιχεία για λογαριασμό του τμήματός της BrandZ, τα πιο ελκυστικά εμπορικά σήματα ανήκουν στην υψηλή ραπτική. Είναι εκείνα των Gucci και Prada, τα οποία βάσει της αξίας τους κατατάσσονται στην 60ή και την 96η θέση αντίστοιχα. Τα πιο αστεία και διασκεδαστικά είναι του κοινωνικού δικτύου του Facebook και της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ με θέσεις 21 και 63 αντίστοιχα. «Ο ανεπτυγμένος κόσμος ανακάμπτει από την κρίση και οι καταναλωτές ανακτούν την εμπιστοσύνη τους, οπότε τα μεγάλα brand το εκμεταλλεύονται», υπογράμμισε στους Financial Τimes ο Πίτερ Γουόλσι, διευθυντής παγκοσμίων δραστηριοτήτων της ΒrandZ. «Οι αντίστοιχες εταιρείες έλαβαν ένα πραγματικό μήνυμα αφύπνισης με την ύφεση ως επακόλουθο της κρίσης του 2008 και έκτοτε ασχολήθηκαν εις βάθος με τους πελάτες τους».
Διαβάστε όλο το άρθρο στο www.kathimerini.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Συνταγές
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gastronomos
- Τελευταία Νέα Gastronomos
- Οι καταναλωτές δείχνουν και πάλι εμπιστοσύνη στην αγορά
- Νόστιμα από το σούπερ μάρκετ
- 3 νέα πιάτα που δοκιμάσαμε στο Aleria
- Ερευνα αμφισβητεί τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του κόκκινου κρασιού
- Φασολάδα με μαρούλι και άνηθο
- «Τάρτες» της στιγµής µε αυγό, γιαούρτι και µπέικον
- Νέο Boss Full Gofretto
- Μυστικά της μεσογειακής διατροφής
- Έξοδος από την κρίση με λάδι, μέλι και αυγοτάραχο
- Βιολογικά προϊόντα από πλήθος παραγωγών
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Συνταγές
- Σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα, ρόκα και σέλερι
- Τυρόπιτα γρήγορη
- Κρουασάν με μαρμελάδα φράουλα
- Τηγανητές μελιτζάνες με ντομάτα και γιαούρτι
- Κοτόπουλο στο αλουμινόχαρτο
- Αρακάς με σος γιαουρτιού
- Κέικ με φυστίκια Αιγίνης
- Σφολιάτες γεμιστές σε σχέδια
- Ψωμί ζυμωτό με ελιές και παπαρουνόσπορο
- Φιλέτα σκάρου τηγανιτά