Επιφυλακτικοί με τις αγορές μέσω διαδικτύου

Με επιφυλακτικότητα συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές τις αγορές μέσω διαδικτύου, παρά το γεγονός ότι το ποσοστό των χρηστών του internet που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές, ανήλθε σε 18,4% το α΄ τρίμηνο πέρυσι. Ενδιαφέρον είναι, επίσης, το στοιχείο ότι οι αγοραστές αυτοί είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους άνδρες (30 μονάδες πάνω από το ποσοστό των γυναικών). Όσο για τα προϊόντα που προτιμούν, αυτά αφορούν κυρίως σε λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών, ηλεκτρονικές συσκευές και βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs,
ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου, και είδη ένδυσης- υπόδησης. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), η επιφυλακτικότητα των Ελλήνων για τις αγορές από το διαδίκτυο αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι μειώνονται οι ρυθμοί αύξησης (13,6% για το χρονικό διάστημα 2009- 2010, σε σύγκριση με το 18,2% για το 2008- 2009). Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής για την π
Keywords
Τυχαία Θέματα