Έρευνα για τον Ελληνικό Τουρισμό στον ΑΘΗΝΑ984

Νέα έρευνα του ΑΘΗΝΑ 9.84 με θέμα «Ελληνικός Τουρισμός» παρουσιάζεται από την εκπομπή «Η Επόμενη Δόση» με τους Δώρα Σαρρή και Γιάννη Παπαγεωργίου.


* Μείωση των κρατήσεων κατά 30% καταγράφεται σε σχέση με πέρυσι, κυρίως από την Γερμανία, η οποία παραδοσιακά κάθε χρόνο "έδινε" στην Ελλάδα 2,5 εκατομμύρια τουρίστες. Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, Γιώργος Τσακίρης, μίλησε στη δημοσιογράφο Λίλιαν Ξύλου και τόνισε ότι η κρίση

εμπιστοσύνης προς την Ελλάδα, ιδιαίτερα από χώρες της Κεντρικής Ευρώπης δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τα συνήθη εργαλεία προβολής του ελληνικού τουρισμού. Πρότεινε την χάραξη στοχευμένης στρατηγικής, καθώς και την ενίσχυση της επικοινωνίας της Ελλάδας προς το εξωτερικό με επικεφαλής τον ίδιο τον πρωθυπουργό:


«Το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε φέτος είναι η χαμηλή ζήτηση που έχουμε σαν τουριστικός προορισμός από τις βασικές αγορές μας, που είναι η Γερμανία και η Αγγλία, όπου υπάρχει μία σχετική υστέρηση σε σχέση με τα περσινά νούμερα. Αυτό είναι απόρροια της κακής εικόνας και των κακών ειδήσεων που εκπέμψαμε τους τελευταίους μήνες -ως χώρα, όχι ως τουριστικός προορισμός-, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να βρεθούμε τώρα πολύ πίσω στο ρυθμό κρατήσεων και να υπάρχει μία δυσπιστία απέναντι στη χώρα μας από τους δυτικούς πελάτες μας, κατά πόσον θα μπορούμε να είμαστε εντάξει σαν προορισμός, για να τους δεχτούμε και να τους ικανοποιήσουμε στις διακοπές τους.
Είναι διψήφια τα νούμερα της υστέρησης και, δυστυχώς, είναι και μπροστά το 3, τουλάχιστον με τη Γερμανία που είναι μεγάλη αγορά. Μας στέλνει 2 - 2,5 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο κι εκεί αυτά τα νούμερα, δυστυχώς, μεταφράζονται σε πολύ μεγάλα ποσά εσόδων τα οποία κινδυνεύουμε να χάσουμε, παρόλο που οι τάσεις πλέον των διακοπών είναι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Αλλά αυτό συνεπάγεται, από την άλλη, για να γίνει ελκυστικός την τελευταία στιγμή κάποιος προορισμός, να προχωράει σε σημαντικές εκπτώσεις, κάτι που φτάνει στα όρια τις επιχειρήσεις πλέον, διότι έχει αυξηθεί το λειτουργικό κόστος. Και από την άλλη, έχουμε εξαντληθεί στο να παρέχουμε εκπτώσεις για να προσελκύσουμε πελάτες και φυσικά αυτό θα έχει άμεση επίδραση και αντανάκλαση στη βιωσιμότητα των τουριστικών επιχειρήσεων».

* Για ενέργειες για αντιστροφή του αρνητικού κλίματος για την Ελλάδα:


«Πλέον οι κλασικές μέθοδοι προβολής και διαφήμισης δεν έχουν μεγάλη αποτελεσματικότητα στην παρούσα φάση. Εδώ θα ήταν κάτι μεγαλύτερο, κάτι σε επίπεδο χώρας, που θα μπορούσε ίσως να αλλάξει την εικόνα της χώρας. Ίσως θα έπρεπε ο πρωθυπουργός με τον πρωθυπουργό της Γερμανίας να κάνουν κάτι σε αυτό το επίπεδο πλέον ή σε επίπεδο στοχευμένης προβολής με στοχευμένες ενέργειες, ίσως να μπορούσαν λιγάκι να σώσουν κάποια από τις απώλειες που αυτή τη στιγμή καταγράφουμε ως προοπτική για τη φετινή σεζόν».

* Για την Αθήνα, ως τουριστικό προορισμό:


«Είναι τραγική η κατάσταση. Όταν πηγαίνεις με 30% κάτω από πέρυσι, που πέρυσι ήταν μία πολύ κακή

Keywords
Τυχαία Θέματα