Η Aguilera και το photoshop στη νέα της καμπάνια

Της «έκοψαν» τουλάχιστον 15 κιλά και την έκαναν να μοιάζει με μια εντελώς διαφορετική γυναίκα!

Η χρήση του photoshop σε φωτογραφήσεις είναι γνωστή πλέον και αποτελεί ένα αναγκαίο κακό για τέτοιες δουλειές, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ολόκληρες καμπάνιες ρούχων και αρωμάτων από μεγάλους οίκους ή ονόματα της showbiz. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, η αρμόδια ομάδα πίσω από το ρετουσάρισμα της Christina Aguilera για την καμπάνια του νέου της αρώματος «Royal Desire», πολύ απλά, το ξεφτίλισε.

Διαβάστε περισσότερα στο queen.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα