4 στους 5 publishers θέλουν να αξιοποιήσουν διαφημιστικά τα retail media

Περίπου τέσσερις στους πέντε publishers παγκοσμίως αναζητούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιήσουν τη διαφημιστική δαπάνη στα retail media, ενσωματώνοντας προϊόντα στις ιστοσελίδες τους, πράγμα το οποίο ανοίγει περισσότερες ευκαιρίες στο inventory για τις offsite καμπάνιες των brands.

Πρόκειται για ένα από τα ευρήματα μελέτης της εταιρείας commerce media Criteo, η οποία επισημαίνει ότι τα retail

media και η ναυαρχίδα τους, τα χορηγούμενα προϊόντα, αντιμετωπίζονται ιστορικά ως μια χαμηλή τακτική στα funnel. Η προσθήκη των offsite, η οποία στοχεύει τα retail κοινά στο open web, επιτρέπει στους marketers να προσεγγίζουν αγοραστές υψηλότερα στο funnel.

Μεταξύ άλλων, βρέθηκε ότι 93% των agencies, 88% των brands και 89% των retailers θεωρούν ότι τα retail media έχουν έντονη επίδραση στα τελικά τους αποτελέσματα το 2023, ενώ 79% των διαφημιζομένων συμφωνούν ότι το retail media spend είναι αποτελεσματικότερο σε επίπεδο πωλήσεων από τα άλλα κανάλια.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα