Η Tenfour για τα κυπριακά σούπερ μάρκετ Metro

«Θέλεις κάτι από Metro;». Μία φράση της καθημερινότητας μετατρέπεται σε μήνυμα επικοινωνίας της νέας καμπάνιας της αλυσίδας κυπριακών σούπερ μάρκετ, Metro. Τη στρατηγική και το δημιουργικό concept για την brand και tactical καμπάνια, καθώς και την digital προβολή της, «υπογράφει» η Tenfour.

Μέσα από μικρές ιστορίες, το κοινό συναντά διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν κάτι κοινό: όλοι θέλουν κάτι από τα Metro.

Η αφήγηση, ακολουθεί επισκέπτες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, οι οποίοι έχουν τελείως διαφορετικά προφίλ: νέους και μεγαλύτερους ανθρώπους με διαφορετικές διατροφικές συνήθειες, επικοινωνώντας έτσι το εύρος αναγκών που καλύπτουν τα Metro. Κλείνοντας με την υπογραφή «Metro.

Ό,τι καλύτερο», η νέα καμπάνια χτίζει σε παραδοσιακά, όσο και σε ψηφιακά Μέσα το experience που έχουν οι πελάτες των Metro, αλλά και τις βασικές αξίες του brand για ποιότητα, εξυπηρέτηση και τιμές για όλους, μέσα από έναν χιουμοριστικό τόνο. Την παραγωγή ανέλαβε η Stefι με σκηνοθέτη τον Λούη Πατσιά.

Keywords
Τυχαία Θέματα