42% των βραβευμένων creative καμπανιών είναι και αποτελεσματικές
Ανάλυση σε 5.000 βραβευμένες καμπάνιες στο αρχείο της WARC, από το 2015 έως το 2022, διαπιστώνει ότι όσες λαμβάνουν κορυφαία βραβεία δημιουργικότητας είναι πιο πιθανό να είναι αποτελεσματικές. Η πρόσφατη αυτή έρευνα παρουσιάζει, επίσης, μια οριακή βελτίωση σε σχέση με τα τελευταία δύο χρόνια. Οι εξαιρετικά δημιουργικές ιδέες που βραβεύονται για την αποτελεσματικότητά τους αυξήθηκαν από 39% σε 42% και όλες οι δημιουργικές ιδέες αύξησαν την αποτελεσματικότητά τους από 18% σε 20%.
«Η μελέτη υποδηλώνει ότι οι advertisers πρέπει να αξιολογούν τόσο την απόλυτη αποτελεσματικότητα της δουλειάς
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 1/5 (20%) των βραβευμένων creative ιδεών μεταξύ 2015 και 2022 βραβεύτηκαν, στη συνέχεια, για την αποτελεσματικότητά τους. Όταν οι ιδέες βραβεύονται σε μεγάλο βαθμό για τη δημιουργικότητα δε, το conversion σε βραβεία αποτελεσματικότητας αυξάνεται από 20% σε 42%.
Για παράδειγμα, τo Burger King είναι το brand με τα περισσότερα βραβεία δημιουργικότητας, αλλά η Coca-Cola έχει το υψηλότερο conversion rate από τη δημιουργικότητα στην αποτελεσματικότητα, με σχεδόν το 1/3 των βραβευμένων creative ιδεών της να διακρίνονται, επίσης, για την αποτελεσματικότητά τους.
(Πηγή: WARC)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Εντάσσεται στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ
- Πουλήθηκε σπάνια Lamborghini Diablo του Donald Trump
- Μετανάστευση: Πόσα εκατομμύρια ανθρώπους θα προσθέσει στον πληθυσμό της Βρετανίας έως το 2036
- Αντεισαγγελέας Αρείου Πάγου: Να επανέλθει η ποινική δίωξη του Παναγιώτη Ψωμιάδη και του αδελφού του για τις εικονικές προσλήψεις
- Έρχεται το ΑΦΜ από την κούνια – Από ποια ηλικία και πότε ξεκινά
- Eurobank: Χρηματοδότηση 62,8 € εκατ στην ΒΙΚΟΣ
- Ερευνητές υποστηρίζουν ότι εντόπισαν το αεροπλάνο της Αμέλια Έρχαρτ
- Την 1η Φεβρουαρίου ανοίγει τις πύλες της στη Θεσσαλονίκη η 30η επετειακή AGROTICA
- Διαθέσιμα μέσω gov.gr το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών και το Ιστορικό Ελέγχων Οχημάτων - ΚΤΕΟ
- Φορολοταρία: Έγινε η κλήρωση – Δείτε αν κερδίσατε έως 50.000 ευρώ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Ο ΣΕΔΕΑ με νέο ΔΣ
- Spec προβολής από τη ΔΥΠΑ, 170.000 ευρώ
- Η Box Now λανσάρει υπηρεσία επιστροφής δεμάτων
- Από την Action Global η εκδήλωση εγκαινίων του 6ου εργοστασίου Thrakon
- Σε αποκλειστικά shoppable posts στρέφεται το TikTok
- 42% των βραβευμένων creative καμπανιών είναι και αποτελεσματικές
- Από την iFrame Design Studio η νέα συσκευασία του Julia Olive Oil
- Η LG απέσπασε περισσότερες από 200 διακρίσεις στη CES 2024
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- 42% των βραβευμένων creative καμπανιών είναι και αποτελεσματικές
- Η LG απέσπασε περισσότερες από 200 διακρίσεις στη CES 2024
- Σε αποκλειστικά shoppable posts στρέφεται το TikTok
- Ο ΣΕΔΕΑ με νέο ΔΣ
- Από την iFrame Design Studio η νέα συσκευασία του Julia Olive Oil
- Spec προβολής από τη ΔΥΠΑ, 170.000 ευρώ
- Η Box Now λανσάρει υπηρεσία επιστροφής δεμάτων
- Από την Action Global η εκδήλωση εγκαινίων του 6ου εργοστασίου Thrakon
- «Έφυγε» από τη ζωή ο Κώστας Καστανάς
- Η Ειρήνη Ψιλοπούλου εντάσσεται στην Concept Maniax
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Μετανάστευση: Πόσα εκατομμύρια ανθρώπους θα προσθέσει στον πληθυσμό της Βρετανίας έως το 2036
- Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Εντάσσεται στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ
- Top Employer για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ΕΥ Ελλάδος
- Κέρδη-ρεκόρ 213 δισ. δολ. για το μεγαλύτερο κρατικό επενδυτικό ταμείο στον κόσμο
- ΔΝΤ: Αναβαθμίζει τις προβλέψεις για την παγκόσμια ανάπτυξη
- Έρχεται το ΑΦΜ από την κούνια – Από ποια ηλικία και πότε ξεκινά
- Ρεκόρ πωλήσεων παγκοσμίως για τη Lexus το 2023
- ΔΝΤ: ΗΠΑ και Κίνα «σπρώχνουν» την παγκόσμια ανάπτυξη – Πρόβλεψη για 3,1% το 2024 (διαγράμματα)
- Κορκίδης: Η ψηφιακή παρουσία ενός προϊόντος είναι το παν στο πεδίο της ανταγωνιστικότητας
- Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εντάσσεται στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ (pics)