42% των βραβευμένων creative καμπανιών είναι και αποτελεσματικές

Ανάλυση σε 5.000 βραβευμένες καμπάνιες στο αρχείο της WARC, από το 2015 έως το 2022, διαπιστώνει ότι όσες λαμβάνουν κορυφαία βραβεία δημιουργικότητας είναι πιο πιθανό να είναι αποτελεσματικές. Η πρόσφατη αυτή έρευνα παρουσιάζει, επίσης, μια οριακή βελτίωση σε σχέση με τα τελευταία δύο χρόνια. Οι εξαιρετικά δημιουργικές ιδέες που βραβεύονται για την αποτελεσματικότητά τους αυξήθηκαν από 39% σε 42% και όλες οι δημιουργικές ιδέες αύξησαν την αποτελεσματικότητά τους από 18% σε 20%.

«Η μελέτη υποδηλώνει ότι οι advertisers πρέπει να αξιολογούν τόσο την απόλυτη αποτελεσματικότητα της δουλειάς

τους όσο και τη συμβολή της δημιουργικότητας σε αυτό το commercial performance, για να έχουν τον καλύτερο αντίκτυπο από τις προσπάθειες marketing που καταβάλλουν», σημειώνει η Amy Rodgers, Ηead of content της WARC Creative.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 1/5 (20%) των βραβευμένων creative ιδεών μεταξύ 2015 και 2022 βραβεύτηκαν, στη συνέχεια, για την αποτελεσματικότητά τους. Όταν οι ιδέες βραβεύονται σε μεγάλο βαθμό για τη δημιουργικότητα δε, το conversion σε βραβεία αποτελεσματικότητας αυξάνεται από 20% σε 42%.

Για παράδειγμα, τo Burger King είναι το brand με τα περισσότερα βραβεία δημιουργικότητας, αλλά η Coca-Cola έχει το υψηλότερο conversion rate από τη δημιουργικότητα στην αποτελεσματικότητα, με σχεδόν το 1/3 των βραβευμένων creative ιδεών της να διακρίνονται, επίσης, για την αποτελεσματικότητά τους.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα