Adland: Επανέρχεται το χιούμορ μετά την πανδημία

Αύξηση σημειώνει η χρήση του χιούμορ στις διαφημίσεις του 2023 με τις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες να αναμένονται ως οι πλέον χιουμοριστικές της χρονιάς, αναφέρει σε έρευνά της η Kantar. Μέχρι στιγμής φέτος, 56% των διαφημίσεων είχε σκοπό να δημιουργήσει έστω ένα χαμόγελο, τάση η οποία, εάν συνεχιστεί, θα κάνει το 2023 την πρώτη χρονιά μετά την πανδημία, όπου η πλειονότητα των διαφημίσεων περιέχουν το στοιχείο του χιούμορ.

Η αναλογία το 2020 ήταν 44%, μειώθηκε σε 43% το 2021 και ανέκαμψε μόλις στο 45% το 2022. Μάλιστα, το ανώτατο όριο, σύμφωνα με τα αρχεία της Kantar, είχε σημειωθεί στις

αρχές της δεκαετίας του 2000 και άγγιζε το 66%.

Η έρευνα βρήκε, επίσης, ότι ένας στους τέσσερις ανθρώπους έχει γελάσει δυνατά με χριστουγεννιάτικη διαφήμιση στο παρελθόν. Παράλληλα, η Kantar σημειώνει ότι οι διαφημίσεις που κάνουν τους ανθρώπους να χαμογελούν ή να γελούν έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στους καταναλωτές και είναι πιο αποτελεσματικές από εμπορικής πλευράς. Μάλιστα, η Lynne Deason, Head of Creative Excellence της Kantar, δήλωσε ότι το χιούμορ, όχι μόνο βοηθά τις διαφημίσεις να ξεχωρίζουν αλλά και πυροδοτεί συζητήσεις, καθιστώντας τις ακόμη πιο αξιομνημόνευτες.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα