All about pets: Ανάπτυξη με νέες υπηρεσίες, εξειδίκευση και υπευθυνότητα

Τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά αποτελούνται πλέον από περισσότερα κατοικίδια από ότι παιδιά και σύμφωνα με τη μελέτη Pet Living 2022 της Samsung σε περισσότερους από 6.500 ευρωπαίους ιδιοκτήτες κατοικίδιων, σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των ερωτηθέντων αντιμετωπίζουν τα κατοικίδιά τους ως αγαπημένα μέλη της οικογένειας. Δεν μας εκπλήσσει, λοιπόν, το γεγονός ότι οι αγορές των τροφών, αξεσουάρ και υπηρεσιών που σχετίζονται με κατοικίδια, βρίσκονται σε αναπτυξιακή τροχιά.

Τα έσοδα της κατηγορίας

Pet Food διεθνώς ανήλθαν σε 136 δισ. δολάρια το 2022, με εκτιμώμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 10,54% το διάστημα 2022-2027, σύμφωνα με τη Statista. Αντίστοιχα, η ίδια κατηγορία αναμένεται να αναπτυχθεί σε όγκο σε ποσοστό 5,3% το 2023.

Όσον αφορά στην αγορά αξεσουάρ κατοικιδίων, η αξία της το 2020 ήταν 18.250 εκατ. δολάρια και εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 29.930 εκατ. έως το τέλος του 2027, σημειώνοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,3% μεταξύ 2023 και 2027, σύμφωνα με στοιχεία του marketwatch.com.

Από την πλευρά τους, οι pet retailers ανά τον κόσμο φαίνεται να επενδύουν σε εμπλουτισμό portfolio προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και σε προγράμματα πιστότητας, προκειμένου να επικρατήσουν του ανταγωνισμού και να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Όπως επισημαίνει το globalpetindustry.com, έχοντας κερδίσει πολλούς νέους πελάτες εν μέσω πανδημίας, το «στοίχημα» τώρα για τους pet retailers είναι πώς να διατηρήσουν αυτή την πελατειακή βάση. Όπως μας εξηγεί η Βαρβάρα Σκούρτη, Head of Marketing της Pet City, το κυριότερο insight τη χρονιά που πέρασε είναι πως το κατοικίδιο αποτελεί αναπόσπαστο μέλος κάθε οικογένειας: «Ο καταναλωτής έχει ανάγκη να ενημερώνεται διαρκώς καθώς πάντα αναζητεί το καλύτερο για το κατοικίδιό του. Στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και στην εξειδίκευση που απαιτεί η φροντίδα των κατοικίδιων, προσφέροντας μέσα από άριστα διαμορφωμένες υπηρεσίες και πιστοποιημένα προϊόντα το καλύτερο. Παράλληλα, δημιουργούμε εκπαιδευτικά υλικά εντός των καταστημάτων μας με την ομπρέλα Pet City Academy προσφέροντας όλη τη γνώση που χρειάζεται ένας pet parent».

Σε άνοδο τα pet services
Άλλο σημαντικό κομμάτι του «pet universe» είναι τα pet services, στα οποία επενδύουν όλο και περισσότερο οι retailes.

Έρευνα των Pets International και Yummypets σε Καναδά, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, κατέγραψε ότι το 62,8% των ερωτώμενων ιδιοκτητών κατοικιδίων χρησιμοποιούν pet services, με την πλειοψηφία αυτών (58%) να τις αξιοποιεί πολλές φορές μέσα σε ένα έτος. Πιο δημοφιλείς είναι οι κτηνιατρικές υπηρεσίες, ενώ ακολουθούν με μικρή διαφορά οι υπηρεσίες grooming. Τρίτες σε δημοφιλία είναι οι υπηρεσίες φιλοξενίας κατοικιδίων (pet sitting).

Στην παροχή υπηρεσιών θα επικεντρωθεί και μεγάλο κομμάτι της στρατηγικής και της Pet City το επόμενο διάστημα, όπως εξηγεί η Βαρβάρα Σκούρτη: «Η στρατηγική μας για το επόμενο διάστημα θα κινηθεί σε δυο άξονες. Όσον αφορά το προϊοντικό κομμάτι θα εστιάσουμε στην ανάπτυξη υπαρχόντων, αλλά και στη δημιουργία νέων συνεργασιών με brands που δραστηριοποιούνται στον χώρο του pet care, ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε ο νούμερο ένα Pet Retailer στην αγορά. Παράλληλα, θα εμπλουτίσουμε το portfolio των προϊόντων μας μέσα από υπηρεσίες όπως grooming και vet clinic, έχοντας ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία τους στο ανανεωμένο κατάστημά μας στην Κηφισιά, Λ. Τατοΐου 161, ώστε να αποτελέσουμε τον απόλυτο προορισμό για την φροντίδα των κατοικιδίων μας. Ο δεύτερος άξονας αφορά την εταιρική κοινωνική μας στρατηγική, όπου θα συνεχίσουμε το έργο που έχουμε ήδη ξεκινήσει προς την υπεύθυνη φιλοζωία μέσα από χορηγίες φορέων, ημέρες υιοθεσίας και συνεργασίες με φιλοζωικές ώστε να γίνουμε ο φάρος και ο ακρογωνιαίος λίθος για κάθε φιλόζωο στη χώρα».

Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι, σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα των Pets International και Yummypets, σχεδόν οι μισοί ιδιοκτήτες (48%) δαπανούν μεταξύ 50 και 100 ευρώ μηνιαίως σε pet care services. Η πλειοψηφία των ερωτώμενων εκτιμά ότι θα συνεχίσει να δαπανά τα ίδια ποσά, παρά τις πληθωριστικές πιέσεις. Την ίδια τάση επιβεβαιώνει και η έρευνα της Samsung, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων, της τάξεως του 59%, δήλωσε ότι δεν σχεδιάζει να μειώσει τα έξοδά του για τα κατοικίδια, ενώ η πλειοψηφία (61%) είπε ότι θα έκαναν άλλες θυσίες πρώτα, πριν σκεφτούν να μειώσουν το ποσό που ξοδεύουν για τα ζώα τους.

Τεχνολογία και κατοικίδια
Η αύξηση της ιδιοκτησίας κατοικίδιων σε ολόκληρη την Ευρώπη συμβάλλει στη διαμόρφωση των τεχνολογικών επιλογών και στην αλληλεπίδραση των ανθρώπων με την τεχνολογία στο σπίτι, φανερώνει η μελέτη Pet Living 2022. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες πιστεύουν ότι η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ευημερίας των κατοικίδιων τους (56%), στην διατήρηση της ενέργειάς τους (56%), στη βελτίωση της υγείας τους (52%) ή/και στη μείωση του άγχους αποχωρισμού (52%). Ως εκ τούτου, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για τεχνολογία «φιλική προς τα κατοικίδια», καθώς παραπάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (52%) πιστεύουν ότι πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση, όταν πρόκειται για συσκευές τεχνολογίας ή οικιακές συσκευές που ενσωματώνονται στα έξυπνα σπίτια.

Παράλληλα, είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι, από τους συμμετέχοντες της έρευνας, σχεδόν οι μισοί (47%) παραδέχθηκαν ότι άλλαξαν τη διάταξη του σπιτιού τους για να διευκολύνουν τα κατοικίδιά τους, το 32% συμφώνησε ότι ένα κατοικίδιο επηρέασε τη λήψη των αποφάσεών τους κατά την αγορά μιας νέας οικιακής συσκευής και το 30% ανέφερε ότι η κατοχή κατοικίδιου επηρέασε την απόφασή τους για αγορά συσκευής προσωπικής τεχνολογίας. Επιπλέον, η έρευνα φανερώνει ότι οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων που αγαπούν την τεχνολογία θα ήθελαν να την αξιοποιούν με διάφορους τρόπους που σχετίζονται με τα κατοικίδιά τους, όπως είναι ο καθαρισμός του χώρου χρησιμοποιώντας ηλεκτρικές σκούπες (53%), η σίτισή τους με αυτόματες ταΐστρες (49%) και η χρήση ανιχνευτών τοποθεσίας για παρακολούθηση των κινήσεών τους (48%). Από αυτούς που ήδη χρησιμοποιούν τεχνολογία, οι κορυφαίοι λόγοι που αναφέρθηκαν ήταν η διατήρηση της ασφάλειας των κατοικίδιων τους (36%), η εξασφάλιση της ηρεμίας τους (36%) και η μεγαλύτερη άνεση (33%).

Τέλος, το 62% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η φιλική προς τα κατοικίδια λειτουργικότητα είναι εξίσου σημαντική με τη φιλική προς τα παιδιά, ενώ σχεδόν οι μισοί (49%) θέλουν να δουν να αναπτύσσονται στο μέλλον περισσότερες τεχνολογίες φιλικές προς τα κατοικίδια.

Προς την υπεύθυνη φιλοζωία
Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα Pet City σύστησαν το νέο τους πρόγραμμα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, το οποίο με όχημα τα μηνύματα We love pets και Act Pawsi+ive, επικοινωνεί την αξία της φιλοζωίας, την αξία της φροντίδας ενός κατοικιδίου και τα πολλαπλά οφέλη της. Στο πλαίσιο αυτό, τα Pet City μεταμορφώνονται σε συνδετικό κρίκο μεταξύ των φιλοζωικών οργανώσεων και των υποψηφίων οικογενειών, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ώστε κάθε ζώο να βρει σπίτι. Ενδεικτικά, πραγματοποιήθηκε Ημέρα Υιοθεσίας στο κατάστημα Κηφισιάς, σε συνεργασία με το Dogs’ Voice, ενώ μέσα από τη δράση Moving Together και τη συνεργασία με την Plus2Feet, σκυλάκια με κινητικά προβλήματα απέκτησαν αμαξίδια. Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι καταναλωτές μπορούν να συνδράμουν, προσφέροντας τροφή και είδη πρώτης ανάγκης, στις ειδικές καλαθούνες στα καταστήματα. Η τροφή που θα συγκεντρωθεί θα διπλασιαστεί σε κιλά από τα Pet City και θα προσφερθεί σε φιλοζωικούς οργανισμούς.

«Με όχημα την αγάπη μας για τα ζώα, θέλουμε να δημιουργήσουμε όλες τις ιδανικές συνθήκες τόσο για τα κατοικίδια όσο και για τους ιδιοκτήτες, ώστε να απολαμβάνουν μία ολοκληρωμένη και ευτυχισμένη κοινή ζωή. Ταυτόχρονα, μία κύρια αποστολή για εμάς, είναι να βρισκόμαστε δίπλα σε κάθε ανάγκη των ζώων καταφύγιων και δρόμων, δημιουργώντας και θέτοντας όλες αυτές τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από μια εταιρεία η οποία ανοίγει τον δρόμο προς την υπεύθυνη φιλοζωία», επισημαίνει η Βαρβάρα Σκούρτη.

Βαρβάρα Σκούρτη, Head of Marketing, Pet City

«Δημιουργώντας ένα συνολικό οικοσύστημα υπηρεσιών, προϊόντων και δράσεων»
«H στρατηγική μας ενσαρκώνεται στο νέο μας κατάστημα με τις υπηρεσίες μας Grooming & Vet Clinic, δίνοντας μια διαφορετική προσέγγιση και εμπειρία στον pet parent, ενώ τη ίδια στιγμή όλες οι ενέργειες που υλοποιήσαμε εντός του 2022 εστιάζουν στην ανανεωμένη εταιρική μας ταυτότητα, που υπογραμμίζει τη νέα μας pet friendly κατεύθυνση, δημιουργώντας ένα συνολικό οικοσύστημα υπηρεσιών, προϊόντων αλλά και δράσεων. Χάρη στη βοήθεια φιλοζωικών οργανώσεων αλλά και καταναλωτών, προσφέραμε με μεγάλη επιτυχία τροφές και υλικά σε πολλά αδέσποτα που το είχαν ανάγκη. Οι δύο μεγαλύτερες ενέργειές μας έγιναν μέσα από τη δράση Moving Together, μέσα από την οποία προσφέραμε αναπηρικά αμαξίδια σε σκυλάκια με κινητικά προβλήματα, αλλά και άμεση ανταπόκριση μέσω δωρεών τροφής και ειδών πρώτης ανάγκης σε φιλοζωικές σε ανάγκη. Τέλος, μέσα από τη σημαντική δράση μας και τις Ημέρες Υιοθεσίας που υλοποιήσαμε στα καταστήματά μας το προηγούμενο διάστημα και οι οποίες θα συνεχιστούν και τη νέα χρονιά, βασική μας αποστολή είναι να βρούμε ένα forever home σε κάθε αδέσποτο που το έχει ανάγκη».

We love pets: Νέα τηλεοπτική καμπάνια Pet City
Μέσα από τη νέα τους τηλεοπτική καμπάνια, τα Pet City σύστησαν ένα κόσμο χαράς και αγάπης για όλα τα ζώα, όπου κάθε στιγμή της καθημερινότητας αλλάζει και αποκτά ουσία μέσα από την σχέση μας με το κατοικίδιό μας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την Αία Relate, σε παραγωγή της Magikon.

Νέες agency συνεργασίες

Το νέο, διεθνές brand Stanley Barkz, το οποίο εξειδικεύεται στον σχεδιασμό και παραγωγή premium pet accessories για σκύλους και γάτες, ανέθεσε στη διαφημιστική εταιρεία Added Agency την ολιστική ανάπτυξη του brand σε διεθνές επίπεδο. Η συνεργασία περιλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό του brand, τον επανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας σε πλήρες επίπεδο branding, τη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών, καθώς και ολοκληρωμένες υπηρεσίες digital marketing. Εκτός από τον σχεδιασμό του νέου λογότυπου, η Added Agency δημιούργησε το sub-brand Stanley Barkz & Friends που εκπροσωπεί αποκλειστικά τα προϊόντα της εταιρείας για γάτες.Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας για το Pet City Group ανέλαβε η Αία Relate. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στρατηγικής και συμβουλευτικής επικοινωνίας, γραφείου Tύπου, media relations, concept και διοργάνωσης ενεργειών, καθώς και εκδηλώσεων.Η FMN προχώρησε σε συνεργασία με τη Farmina PetFoods, ιταλική εταιρεία διατροφής κατοικίδιων. Στο πλαίσιο αυτό ανέλαβε την επικοινωνία σε επίπεδο influencer marketing με πρωταγωνιστή ενός από τα πρόσωπά της, τον κτηνίατρο Λάζαρο Καρανάσιο. Επίσης, ανέλαβε να δημιουργήσει ενέργειες στα social media του brand με στόχο τη διευρυμένη παρουσία του στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και την προώθηση σε νέο κοινό.

In the news

Ο Easy 97.2 εγκαινίασε τον Μάιο του 2022, τη δράση «Είναι easy… να είσαι φιλόζωος», με στόχο την ευαισθητοποίηση του ακροατών αλλά και των διαδικτυακών ακολούθων του, γύρω από το θέμα των αδέσποτων ζώων. Σε συνεργασία με τις φιλοζωικές, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις «Save a Greek Stray», «A Little Shelter» και «DogsVoice.gr» ο σταθμός ανέδειξε το έργο τους και ενίσχυσε το μήνυμα της σωστής υιοθεσίας ενός ζώου.Για την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, στις 4 Οκτωβρίου 2022, η Κωτσόβολος προέβαλε, μέσα από τις οθόνες των καταστημάτων της, τις αγγελίες του φορέα Dogs’ Voice, δημιούργησε video, προτρέποντας το κοινό να επισκεφθεί τα καταστήματά της στην περίπτωση που θα ήθελε να αποκτήσει κατοικίδιο, ενώ συνεργάστηκε σχετικά με τη Δανάη Μπάρκα, την Purina και την Black+Decker.Σε συνεργασία με την αλυσίδα Pet City προχώρησε το Efood, προκειμένου να προσφέρει στους χρήστες του τη δυνατότητα να επιλέγουν και να παραλαμβάνουν μέσα από την πλατφόρμα του τα προϊόντα που χρειάζονται για τη φροντίδα των ζώων συντροφιάς. Η συνεργασία αφορά στη διανομή προϊόντων από ένα δίκτυο 64 καταστημάτων εκ του συνολικού δικτύου των Pet City.
Keywords
υπηρεσιες, pet city, pet, samsung, food, head, city, universe, γαλλια, ηπα, love, voice, δραση, εταιρεία, νέα, home, accessories, friends, group, media, easy, greek, shelter, video, κινηση στους δρομους, αξια, Καλή Χρονιά, εκλογες ηπα, τελος του κοσμου, δαναη μπαρκα, pet city, αδεσποτα, το θεμα, αγγελιες, αδεσποτο, αξεσουαρ, γνωση, ζωα, ηνωμενο βασιλειο, ηπα, θεμα, κηφισια, κωτσοβολος, οθονες, πλαισιο, προγραμμα, αγαπη, αγορα, αυξηση, αια, αξονας, αξονες, βοηθεια, γατες, γεγονος, δαναη, διαστημα, δυνατοτητα, δικτυο, ευρω, ειπε, υπαρχει, εξοδα, επικοινωνια, επιτυχια, ερευνα, εταιρεία, ετος, ευρωπη, τεχνολογια, ζωη, ζωων, ζωο, ιδια, κηφισιας, κυρια, κιλα, λειτουργια, ληψη, μηνυματα, μειωση, παντα, ομπρελα, ουσια, οχημα, παιδια, πλατφορμες, προβληματα, προγραμματα, σπιτι, σπιτια, σιτιση, ταυτοτητα, ταση, υλοποιηση, accessories, group, αγορες, αλυσιδα, city, easy, ειδη, εξυπνα, love, food, greek, head, home, κομματι, friends, pet, media, μελετη, ογκο, υγειας, υλικα, voice
Τυχαία Θέματα