«Be impactful»

Η βιωσιμότητα βρίσκεται πολύ ψηλά στην agenda των marketers γιατί… δεν αποτελεί μόνο ηθική υποχρέωση, αλλά επιτακτική ανάγκη. Οι επιχειρήσεις, η Πολιτεία, κάθε ένας από εμάς πρέπει να ενεργεί υπεύθυνα, να συμβάλλει, στο μέτρο που του αναλογεί, στην ορθολογική διαχείριση των φυσικών πόρων, στη μείωση των απορριμμάτων και τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Οι marketers εργαζόμαστε για ένα καλύτερο μέλλον, προτάσσοντας τη βιωσιμότητα

ως απάντηση στις προκλήσεις. Το οφείλουμε στις επόμενες γενεές.

Ισχυρισμοί βιωσιμότητας χωρίς αποδείξεις είναι… κενά λόγια. Η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο θέμα ρητορικής ή επικοινωνίας. Απαιτεί διαφάνεια και μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν δεδομένα και αποδείξεις για τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πρακτικές που ακολουθούν. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών, της Πολιτείας και της αγοράς.

Τα ταλέντα που πρέπει να «καλλιεργήσει» ο marketer του μέλλοντος είναι… διορατικότητα, προσαρμοστικότητα και εξοικείωση με τις νέες τάσεις και την τεχνολογία. Ένας marketer, διαχρονικά, πρέπει όχι μόνο να προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές, αλλά και να τις προβλέπει. Να πιάνει τον παλμό της αγοράς και της κοινωνίας ανά πάσα στιγμή και να ανταποκρίνεται με υπεύθυνο τρόπο.

Η ταύτιση επιχειρηματικότητας και αειφορίας θα επιτευχθεί όταν… οι επιχειρήσεις αναγνωρίσουν ότι η αειφορία δεν αποτελεί απλά οδηγό για προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά ότι στην ουσία πρόκειται για όχημα καινοτομίας και ανάπτυξης που ενισχύει την επιχειρηματικότητα και τη βιωσιμότητά τους. Αυτό φυσικά προϋποθέτει την ένταξη της αειφορίας στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής και κουλτούρας των οργανισμών.

Οι προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή είναι… μεταβαλλόμενες, όπως πάντοτε. Σταδιακά, βέβαια, βλέπουμε ότι αυξάνεται η σημασία των βιώσιμων πρακτικών, του περιβαλλοντικού αποτυπώματος μίας επιχείρησης, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας στην τελική απόφαση του καταναλωτή. Οι αποφάσεις πλέον δεν βασίζονται μόνο στην προφανή σχέση ποιότητας-τιμής, αλλά στην εξίσωση μπαίνει και το αποτύπωμα που αφήνουν οι επιχειρήσεις στην κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.

Η επαγγελματική μου φιλοσοφία συνοψίζεται στη φράση… Be impactful.

Keywords
Τυχαία Θέματα