Cicero και Praktiker για τη Black Friday

Τα Praktiker και η Cicero παρουσιάζουν την «πιο σωστή καμπάνια» για το φετινό Black Friday.

Μια κούπα καφέ, ένα κουμπί που πατιέται κατά λάθος και δύο φύλακες ενός Praktiker καταστήματος δίνουν λαϊκό, μέταλ και τραπ ρυθμό στο σύνθημα «Αυτό είναι σωστό» και στους ανυποψίαστους πελάτες με ανατρεπτική εξέλιξη.

Η επικοινωνία αναπτύσσεται 360º, καθώς το TV σποτ ενισχύεται με digital, instore και ραδιοφωνικά υλικά. Την παραγωγή ανέλαβε η Magikon, σε σκηνοθεσία Χρήστου Κανάκη και μουσική Musou Music Group.

Keywords
Τυχαία Θέματα