H Kentia σε νέα καμπάνια
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Kentia Home Linen για τη συλλογή Fall / Winter, η οποία, στο σποτ και σε όλα τα Μέσα, λανσάρεται ως ID 23/24.
«Μέσα από την πολυσυλλεκτική συλλογή της, η εταιρεία αναγνωρίζει και καλύπτει ανάγκες για όλες τις εποχές και επιτρέπει στο κοινό της να δίνει ξεχωριστή ταυτότητα (ID) στο σπίτι του», δηλώνει στο DailyFax η Γιάννα Γιοκαρίνη, Marketing Manager
Τέλος, ενημερώνει για τη διάθεση πάνω από 2.000 προϊόντων της σε μειωμένες τιμές best price στο e-shop και την αλυσίδα καταστημάτων της. Το δημιουργικό της καμπάνιας επιμελήθηκε η Creative Director Grania Kelway σε παραγωγή Vidneo.
Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, σε web TV και hybrid TV, καθώς και στο κανάλι της Kentia στο YouTube. Παράλληλα, η νέα χειμερινή συλλογή 2023/24 και τα Best Price προϊόντα επικοινωνούνται μέσω newsletters στα εγγεγραμμένα μέλη της και στις επίσημες σελίδες της στο Facebook και το Instagram.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πωλείται το Range Rover λιμουζίνα του σουλτάνου του Μπρουνέι
- Greek shipowners increasing the rate of new shipbuilding projects
- Ελληνικός Τουρισμός: Διπλή διάκριση και στα αμερικανικά Recommend Readers’ Choice Awards 2023
- Βίκος και HOPEgenesis συνεχίζουν να μεγαλώνουν την οικογένεια της Ηπείρου
- 5.000 νέες ευκαιρίες απασχόλησης για ανέργους 55+
- Η Τουρκία συνεχίζει σε πορεία «δημοκρατικής οπισθοδρόμησης»
- H Kentia σε νέα καμπάνια
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Εγκαινιάστηκε η Μονάδα Διαχείρισης Απορριμμάτων στην Aρκαδία
- Μ. Κατρίνης: Αναξιόπιστοι οι προϋπολογισμοί της ΝΔ
- Πτώτικά η παραγωγή, ανοδικά η ζήτηση στην παγκόσμια αγορά φοινικέλαιου το 2024
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Βίκος και HOPEgenesis συνεχίζουν να μεγαλώνουν την οικογένεια της Ηπείρου
- H Kentia σε νέα καμπάνια
- The Newtons Laboratory και Κωτσόβολος με χιούμορ για τη φετινή Black Friday
- Στις 11 Νοεμβρίου ανοιχτή εκδήλωση έναρξης του 5ου CSR-School
- Η Μπάρμπα Στάθης αναδείχθηκε Growth Winner
- Παγκόσμια διάκριση για την Coffee Island
- Πρόγραμμα για μαθητές ακριτικών νησιών από ΟΠΑ και Grant Thornton
- To Google News Showcase έφτασε και στην Ελλάδα
- Η F&F δημιουργεί ξανά για την Εθνική Τράπεζα
- Ποια η επίδραση των φυσικών καταστροφών στις καταναλωτικές τάσεις;
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Kentia σε νέα καμπάνια
- Βίκος και HOPEgenesis συνεχίζουν να μεγαλώνουν την οικογένεια της Ηπείρου
- Η Μπάρμπα Στάθης αναδείχθηκε Growth Winner
- To Finish και τα Ψαρά πέτυχαν τον στόχο εξοικονόμησης νερού
- Η DK Advertising στην έκθεση Global Pack
- Παγκόσμια διάκριση για την Coffee Island
- Πρόγραμμα για μαθητές ακριτικών νησιών από ΟΠΑ και Grant Thornton
- Η Teleperformance Greece φύτεψε 1.000 δέντρα στον Υμηττό
- Η Samsung Electronics Hellas γιόρτασε 10 χρόνια Gameathlon
- Eγκατάσταση φωτοβολταϊκών ολοκλήρωσε η Μέγα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Στ. Κασσελάκης: Συνάντηση με Μ. Σχοινά για το μεταναστευτικό και το άσυλο
- Μ. Κατρίνης: Αναξιόπιστοι οι προϋπολογισμοί της ΝΔ
- 5.000 νέες ευκαιρίες απασχόλησης για ανέργους 55+
- Intralot: Απογειώνεται +13% η μετοχή, στα 495 εκατ. η κεφαλαιοποίηση
- Greek shipowners increasing the rate of new shipbuilding projects
- Άγιοι Ανάργυροι: Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά έπειτα από τυχαίο έλεγχο
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Εγκαινιάστηκε η Μονάδα Διαχείρισης Απορριμμάτων στην Aρκαδία
- Φωτιά στην Κέα – Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
- Πωλείται το Range Rover λιμουζίνα του σουλτάνου του Μπρουνέι
- Handelsblatt: Υποχωρεί η ανεργία στην Ελλάδα