H Kentia σε νέα καμπάνια

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Kentia Home Linen για τη συλλογή Fall / Winter, η οποία, στο σποτ και σε όλα τα Μέσα, λανσάρεται ως ID 23/24.

«Μέσα από την πολυσυλλεκτική συλλογή της, η εταιρεία αναγνωρίζει και καλύπτει ανάγκες για όλες τις εποχές και επιτρέπει στο κοινό της να δίνει ξεχωριστή ταυτότητα (ID) στο σπίτι του», δηλώνει στο DailyFax η Γιάννα Γιοκαρίνη, Marketing Manager

της Kentia Home Linen. Ειδικότερα, αναδεικνύει το new entry της «loungewear» και το νεανικό ύφος, προβάλλοντας τους διαφορετικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιεί στους καταλόγους της.

Τέλος, ενημερώνει για τη διάθεση πάνω από 2.000 προϊόντων της σε μειωμένες τιμές best price στο e-shop και την αλυσίδα καταστημάτων της. Το δημιουργικό της καμπάνιας επιμελήθηκε η Creative Director Grania Kelway σε παραγωγή Vidneo.

Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, σε web TV και hybrid TV, καθώς και στο κανάλι της Kentia στο YouTube. Παράλληλα, η νέα χειμερινή συλλογή 2023/24 και τα Best Price προϊόντα επικοινωνούνται μέσω newsletters στα εγγεγραμμένα μέλη της και στις επίσημες σελίδες της στο Facebook και το Instagram.

Keywords
Τυχαία Θέματα