Content Marketing Awards 2022: Οι δημιουργοί valuable περιεχομένου επιβραβεύονται

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου στο Radisson Blu Park Hotel, η τελετή απονομής των Content Marketing Awards 2022, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσαν το Marketing Week και η Boussias, για να αναδείξουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον χώρο του content marketing.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

η Socialab τον τίτλο Content Agency of the Yearη Durex τον τίτλο Content Brand of the Year

Αντίστοιχα, τα Platinum βραβεία απέσπασε και για τις τρεις ενότητες, «Best per Industry»,

«Best in Strategy» και «Best in Distribution», η Reckitt Benckiser για την υποψηφιότητά της, «Durex. More than a brand». Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 21 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Κώστα Σύρμου, Global Marketing Director, The Lego Group.

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards δήλωσε σχετικά: «Ήταν μεγάλη τιμή και χαρά να βρίσκομαι στη θέση του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards για δεύτερη χρονιά στη σειρά. Φέτος, οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν τις προσδοκίες, τόσο σε ποιότητα δουλειάς όσο και αριθμητικά, επιδεικνύοντας στρατηγικό σχεδιασμό, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπεις πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν το Content Marketing για να επικοινωνούν, να αλληλοεπιδρούν, να επιμορφώνουν και να ψυχαγωγούν το κοινό και πραγματικά πιστεύω πως τα βραβεία Content Marketing Awards συνεισφέρουν στη διάδοση της σημαντικότητας του content marketing για τους οργανισμούς».

Με τη δημιουργία valuable, relevant και συνεπούς περιεχομένου τα Content Brand και Content Agency of the Year προσέλκυσαν και διατήρησαν το κοινό τους, δημιουργώντας μια σταθερή σχέση.

Kατερίνα Τζίνου, Βrand Manager Durex & Veet, Reckitt Healthcare

Content Brand of the Year
Durex
«Η Durex σε συνεργασία με τη Socialab μετουσιώνει το οραμά της»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη διάκριση της Durex και Veet στα Content Marketing Awards και ευχαριστούμε θερμά τη Boussias και την Κριτική Επιτροπή. H Durex, παγκόσμιος ηγέτης των προφυλακτικών με πάνω από 90 χρόνια εμπειρίας, σε συνεργασία με τη Socialab μετουσιώνει το όραμα της, την απελευθέρωση του πραγματικού σεξουαλικού μας εαυτού, σε καμπάνιες που ξεχωρίζουν σε στρατηγική, σε always on και real time στα social media».

Γιάννης Αρμπής, CEO, Socialab

Content Agency of the Year
Socialab
«Δημιουργικότητα, σκληρή δουλειά και καλός συντονισμός»
«Είμαστε πανευτυχείς που για 2η συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία μας βραβεύτηκε ως Agency of the Year στα Content Awards. Η δημιουργικότητα, η σκληρή δουλειά και ο καλός συντονισμός απέδωσαν καρπούς ξανά. Θέλω να ευχαριστήσω τους πελάτες μας που μας έδωσαν την ευκαιρία να εκφραστούμε μέσα από τα brands τους αλλά και όλα τα στελέχη της Socialab που κάθε μέρα δίνουν το 101% του εαυτού τους».

Το περιεχόμενο που «κερδίζει» είναι διασκεδαστικό και ταυτόχρονα χρήσιμο για τον καταναλωτή ενός brand. Αυτόν τον κανόνα ακολουθούν πιστά οι Gold Νικητές των Content Marketing Awards 2022.

Δημήτρης Κανέλλης, Creative Technologist, Imperius

Imperius
«Τολμήσαμε σε αχαρτογράφητα νερά και τα καταφέραμε»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για τη συνεργασία μας με την ομάδα του Alpha και τη διάκριση στα Content Marketing Awards 2022. Το Bachelor GR μετρά πλέον διψήφιο αριθμό συνολικών βραβείων για όλη την ψηφιακή του παρουσία, η οποία ήταν στρατηγικά τοποθετημένη να τολμήσει σε αχαρτογράφητα νερά και το κατάφερε. Η χρήση της πλατφόρμας του TikTok από το 2020 καθώς και η δημιουργία κοινότητας σε πλατφόρμες όπως το Discord ήταν δημιουργικές κινήσεις οι οποίες έφεραν πίσω την απόλυτη ψηφιακή κυριαρχία για το συγκεκριμένο project. Τελικά, κάποιοι κερδίζουμε και στα χαρτιά και στην αγάπη».

Βικτώρια Ηγουμενάκη, Chief Communications Officer, JNLeoussis+ & Αvakon+

JNLeoussis+
«Στόχος μας, να δημιουργούμε δράσεις που ξεχωρίζουν από το clutter»
«Όλοι εδώ στην JNLeoussis+ & Avakon+ αισθανόμαστε ιδιαίτεροι περήφανοι για τις τιμητικές διακρίσεις που απέσπασε η ομάδα μας στα φετινά Content Marketing Awards 2022. Χάρη στην εμπιστοσύνη και την αμέριστη υποστήριξη των πελατών μας, εμπνεόμαστε καθημερινά να δημιουργούμε αξιόλογες καμπάνιες, προχωρώντας μπροστά. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε δράσεις που ξεχωρίζουν από το clutter, χάρη στη στρατηγική μας προσέγγιση και στη σωστή στόχευση. Για αυτό άλλωστε, οι καμπάνιες επικοινωνίας που υλοποιήσαμε για Dixons South East Europe/ Κωτσόβολος, Elpedison, Triumph International, Craft Beer και Nef-Nef Homeware, κατάφεραν να αποσπάσουν συνολικά 14 βραβεία, λαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές και πετυχαίνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ευχαριστούμε θερμά την Επιτροπή των βραβείων και θα συνεχίζουμε να προσφέρουμε τον καλύτερο μας εαυτό, ξεπερνώντας τις προσδοκίες όσων μας εμπιστεύονται».

Lidl Ελλάς
«Με γνώμονα και οδηγό τη δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου»
«Είμαστε πραγματικά πολύ περήφανοι για τις 7 νέες βραβεύσεις μας στα φετινά Content Marketing Awards που αφορούν αμιγώς την Employer Brand επικοινωνία μας. Με γνώμονα και οδηγό τη δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου έχουμε καταφέρει να παρουσιάσουμε αλλά και να τιμήσουμε με αυτόν τον τρόπο τη μεγάλη μας ομάδα. Είναι οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής από τα καταστήματα, τα logistics centers αλλά και τα γραφεία από κάθε γωνία της Ελλάδας που ενώνονται όλοι μαζί και γίνονται οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες κάθε μας επικοινωνίας. Είναι αυτοί που μας εμπνέουν καθημερινά ώστε να δημιουργούμε νέο περιεχόμενο και παρουσιάζοντάς το σε κάθε δυνητικό υποψήφιο και υποψήφια να δείχνουμε ποιοι πραγματικά είμαστε».
Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director και Member of the Board, Lidl Ελλάς

Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing and Customer Officer, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe

Κωτσόβολος / Dixons South East Europe
«Προσφέρουμε στο κοινό ευρηματική, στοχευμένη και ουσιαστική πληροφορία»
«Στρατηγική, δημιουργικότητα και πάθος. Με αυτά τα τρία “εργαλεία” καταφέραμε να ξεχωρίσουμε στα φετινά Content Marketing Awards, με τα 8 συνολικά βραβεία να επισφραγίζουν την προσπάθειά μας για μια μοναδική αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές, με στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία Κωτσόβολος. Μέσα από δημιουργικές καμπάνιες, ταξιδέψαμε τον χρήστη στα διάφορα κανάλια μας, και αξιοποιώντας στο έπακρο το video content, δημιουργήσαμε μια εύθυμη σύνδεση με το brand, προσφέροντας στο κοινό ευρηματική, στοχευμένη και ουσιαστική πληροφορία. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η επιτυχημένη αλληλεπίδρασή μας με το κοινό και ένα δυνατό engagement σε κάθε μας καμπάνια. Με τη δημιουργικότητα να αποτελεί το βασικό “συστατικό” του περιεχομένου μας, θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε και να επικοινωνούμε με τους καταναλωτές, εμπνέοντάς τους να ζήσουν μία Καλύτερη Ζωή με την τεχνολογία».

Hellas Direct
«Δημιουργώντας περιεχόμενο χρήσιμο και διασκεδαστικό»
«Στην Hellas Direct επενδύουμε εδώ και χρόνια στο Content Marketing, δημιουργώντας περιεχόμενο χρήσιμο και διασκεδαστικό. Θέλουμε πάντα να απευθυνόμαστε στο κοινό μας με το κατάλληλο μήνυμα, να μιλάμε για την ασφάλεια αλλά και για όλα όσα μας απασχολούν και μας ενδιαφέρουν. Τα τέσσερα φετινά βραβεία είναι για εμάς αναγνώριση αυτής της συνεχιζόμενης προσπάθειας κι ένα μήνυμα να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυνατά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κριτική επιτροπή και ένα μεγάλο μπράβο την ομάδα μας».
Ελίνα Νομικού, Head of Brand and Content, Hellas Direct

Πίνακας Νικητών

Keywords
Τυχαία Θέματα