Dairy Conference, αποκλειστική έρευνα: Το γάλα μιλάει στο… συναίσθημα;

Αν ρωτούσαμε 100 ανθρώπους, οι 58 θα μάς απαντούσαν ότι πίνουν λιγότερο γάλα τώρα, στην ενήλικη ζωή τους, από ότι όταν ήταν μικροί. Οι 45 θα μάς απαντούσαν ότι το γάλα το καταναλώνουν μαζί με τα δημητριακά τους και οι 20 ότι μια διαφήμιση που θα περιείχε έντονα συναισθήματα θα ήταν αυτή που θα τους ωθούσε να αγοράσουν γάλα.

Μια αποκλειστική έρευνα που αφορά ένα από τα βασικά αγαθά του διατροφικού μας πολιτισμού και παράδοσης, το γάλα, θα παρουσιάσει στο Dairy Conference powered by MIK3, ο founder της Ierax Analytix, Χάρης Λαλάτσης.

Η μοναδική και πρωτότυπη αυτή έρευνα διεξήχθη και

τα αποτελέσματά της θα παρουσιαστούν αποκλειστικά στο Dairy Conference, στις 26 Ιανουαρίου. Μέσα στα σημαντικά πορίσματα της έρευνας είναι οι ηλικιακές ομάδες που είναι οι βασικοί καταναλωτές γάλακτος, οι τρόποι που προτιμούν να καταναλώνουν το γάλα αλλά και πώς μπορεί το γάλα να διαφημιστεί κατάλληλα, ανάλογα με τον κοινό-στόχο που έχει κάθε εταιρεία. Περισσότερα στο https://www.dairyconference.gr/.

Keywords
Τυχαία Θέματα