Debbi Dougherty, Rakuten Viber: «Τα messaging apps, δημιουργούν σχέσεις ουσίας»

Η Debbi Dougherty, VP B2B Marketing της Rakuten Viber, της εφαρμογής με περισσότερους από 1 δισ. χρήστες στον κόσμο, εξηγεί γιατί τα messaging apps είναι σήμερα ένας από τους πιο ουσιαστικούς τρόπους επικοινωνίας μίας εταιρείας με τους πελάτες της.

Τα Social Media έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που έχει στη διάθεσή της μια εταιρεία ή μια μάρκα για να επικοινωνήσει με τους πελάτες της και να συνδεθεί μαζί τους. Και, ενώ

πλατφόρμες όπως το Twitter και το Facebook αναγνωρίζονται εδώ και χρόνια ως δημοφιλή εργαλεία επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις, κάποιες άλλες πλατφόρμες αρχίζουν πλέον να κερδίζουν κι αυτές το δικό τους momentum: Τα messaging apps. Η Debbi Dougherty, VP B2B Marketing της Rakuten Viber, εξηγεί γιατί συμβαίνει αυτό, δίνοντάς μας τρεις λόγους για τους οποίους, όπως λέει, τα messaging apps πρέπει να είναι η πρώτη πλατφόρμα που θα επιλέγουν επιχειρήσεις και brands για τις marketing ενέργειές τους.

ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ
Οι μάρκες πρέπει να δημιουργούν στιγμές με σημασία και τίποτε δεν κάνει ένα πελάτη να νιώθει ότι του δίνουν μεγαλύτερη αξία, από ένα brand που του φέρεται σαν να είναι μοναδικός. Οι εφαρμογές μηνυμάτων επικεντρώνουν το ενδιαφέρον μιας ενέργειας marketing στην δημιουργία σχέσεων ουσίας, σχέσεων 1-προς-1 με κάθε καταναλωτή. Γιατί έχει σημασία αυτό; Γιατί όταν ένα brand μπορεί να επικοινωνεί απευθείας με ένα καταναλωτή, τότε γεννιούνται δυνατές σχέσεις μάρκας και πελάτη και είναι πιο πιθανό να προκύψει brand loyalty.

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Καμία μάρκα δεν μπορεί να γλιτώσει το λάθος. Είτε αυτό είναι μικρό είτε τεράστιο, το κλειδί για την διόρθωσή του και για να μην προκύψει δυσαρέσκεια από την πλευρά του καταναλωτή, είναι να του δώσεις μια αξιόπιστη πλατφόρμα όπου θα μπορεί να εκφράσει την απογοήτευσή του ή ό,τι άλλο τον απασχολεί, με ένα τρόπο που θα τον διαβεβαιώσει ότι όσα είπε ακούστηκαν από το brand. Κάπου, όπου θα ξέρει ότι δεν τον αγνοούν. Οι εφαρμογές μηνυμάτων το καταφέρουν αυτό, προσφέροντας μια πλατφόρμα απευθείας επικοινωνίας 1-1 με τους καταναλωτές.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ
Εντάσσοντας τις εφαρμογές μηνυμάτων στη στρατηγική marketing, οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Συνήθως οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται περισσότερο στο να επικοινωνήσουν σε όσο μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων γίνεται, αφήνοντας τον καταναλωτή να νιώθει ότι δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα νούμερο. Οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους και να δείξουν στους πελάτες τους ότι ενδιαφέρονται γι’ αυτούς και λαμβάνουν υπ’ όψη όσα τους αρέσουν και όσα δεν τους αρέσουν. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν πιο στοχευμένη επικοινωνία.

Keywords
Τυχαία Θέματα