Domes Resorts: DOOH από Mediacube και Acrossmedia241

Με στόχο την αύξηση του brand awareness και στη διεθνή τουριστική αγορά, η Domes Resorts εμπιστεύτηκε το DOOH (Digital Out Of Home) ως ένα σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας που έλαβε χώρα στη Γερμανία, την περίοδο του Μαΐου, χιλιάδες άνθρωποι είχαν την ευκαιρία να δουν και να αλληλεπιδράσουν (μέσω QR code) με video ads που προέβαλαν τα Domes Aulūs και Domes Noruz.

Ο σχεδιασμός της καμπάνιας έγινε από το Digital Agency Mediacube σε συνεργασία με την Acrossmedia241, αποκλειστικό συνεργάτη της Hivestack (Best DOOH Solution, DigiZ Awards, 2022) σε Ελλάδα και Κύπρο.

Keywords
Τυχαία Θέματα