Dove & Ogilvy θέτουν στο «στόχαστρο» το anti-ageing skincare advertising για 10χρονα κορίτσια

Την καμπάνια «10 vs 10» υλοποίησαν το skincare brand Dove και η Ogilvy, ως μια μορφή αντίδρασης ενάντια στην αύξηση των νεαρών κοριτσιών που χρησιμοποιούν ακατάλληλα προϊόντα αντιγήρανσης.

Η καμπάνια, η οποία υλοποιείται τόσο σε έντυπα, όσο και σε out-of-home αντιπαραβάλει φωτογραφίες 10χρονων κοριτσιών, με εκείνα στην αριστερή πλευρά να είναι ανέμελα και να τραγουδούν καραόκε ή να φωτογραφίζονται με καπέλο ή να παίζουν σε καρουσέλ και εκείνα στη δεξιά να δοκιμάζουν skincare ρουτίνες αντιγήρανσης.

Στο

κάτω μέρος των φωτογραφιών, το Dove θέτει το ερώτημα: «Γιατί τα 10 χρόνια σταμάτησαν να είναι έτσι;». Το media planning και το media buying ανέλαβε η Mindshare, με την καμπάνια να εστιάζει σε OOH σημεία, όπως σε εμπορικά κέντρα και σε έντυπα τα οποία ασχολούνται με το ζήτημα των μη-ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς. Η καμπάνια παρουσιάζει επίσης ένα QR code link σε δωρεάν online πηγές, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς και κηδεμόνες να συζητήσουν με κορίτσια για τη χρήση ακατάλληλων προϊόντων skincare. Ο Dan Fisher, Global Executive Creative Director στην Ogilvy για τον λογαριασμό της Unilever, σημείωσε ότι «η τοποθέτηση δύο εικόνων δίπλα-δίπλα λειτουργεί ως συναισθηματική υπενθύμιση της ελευθερίας που τα νεαρά κορίτσια είχαν να είναι ο εαυτός τους πριν την άνοδο των social media».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα