Event Plus: «Θέλουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που συνδέουν τους ανθρώπους»
Για τις έννοιες της ανθρωποκεντρικής, αλλά και της πελατοκεντρικής κουλτούρας στη φιλοσοφία της Event Plus, μας μιλούν η Άννα Γκύλλη, General Manager, και η Έλια Ηλιάδη, Sales & Marketing Director της εταιρείας.
MW: Ποια είναι τα στοιχεία που κατέστησαν την εταιρεία σας «Great Place to Work»;
Άννα Γκύλλη: Κατ’ αρχάς θα ήθελα να δηλώσω ότι είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκριση «Great Places to Work» και για τα
Επενδύουμε στη δημιουργία και διατήρηση κουλτούρας αμοιβαίου σεβασμού. Μία κουλτούρα όπου οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με εμπιστοσύνη, εκτίμηση, αξιοκρατία αλλά και δικαιοσύνη.
Ποια είναι τα εργαλεία/τρόποι για τη δημιουργία μίας επιτυχημένης κουλτούρας εταιρείας στο πλαίσιο του Great Place to Work;
Α.Γ.: Δημιουργήσαμε και καλλιεργήσαμε το δικό μας DNA, το οποίο χαρακτηρίζουν οι κοινές αξίες. Αξίες που προέρχονται τόσο από τη διοίκηση αλλά κυρίως από τους ίδιους τους ανθρώπους μας. Βασικές αξίες μας είναι η ομαδικότητα, η συμπερίληψη, η ευσυνειδησία, ο σεβασμός, η εμπιστοσύνη και η δίκαιη και γενναιόδωρη ανταμοιβή των ανθρώπων μας.
Οι άνθρωποί μας έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν και να εκφράζουν τις απόψεις τους καθημερινά. Οι ιδέες και οι προτάσεις τους ακούγονται και διαμορφώνουν τις εξελίξεις. Υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία, ανατροφοδότηση και αναγνωρίζεται η επιτυχία. Πιστεύουμε επίσης βαθιά στη συνεργασία, στις ανθρώπινες σχέσεις και στο ότι η δουλειά είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει και διασκέδαση. Ακόμα κι όταν υπάρχει πίεση και απαιτητικά deadlines βρίσκουμε τον τρόπο να διασκεδάζουμε και να περνάμε καλά. Απολαμβάνουμε κάθε project που σχεδιάζουμε, κάθε event που υλοποιούμε, κάθε ομάδα πελάτη που συνεργαζόμαστε.
Η ομαδικότητα μπορεί να ενισχύει τη δημιουργικότητα;
Έλια Ηλιάδη: Η ομαδική συνεργασία μπορεί να έχει θετική επίδραση στη δημιουργικότητα. Όταν οι άνθρωποι συνεργάζονται, μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες, να εμπνέονται με αποτέλεσμα να δημιουργείται η δυναμική για νέες προσεγγίσεις στα όποια ζητούμενα. Μέσω της ομαδικής συνεργασίας, μπορούμε να συμπληρώνουμε και να ενισχύουμε τις ιδέες μας, να προσφέρουμε διαφορετικές προοπτικές και να προκαλούμε τη σκέψη μας. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών της ομάδας μπορεί να ενισχύσει την κριτική σκέψη και την αναζήτηση καινοτόμων λύσεων.
Επιπλέον, προάγει το αίσθημα της κοινότητας και της υποστήριξης που είναι σημαντικές για την έμπνευση και την αυτοπεποίθηση των μελών. Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται ασφάλεια και ενθαρρύνονται να εκφράσουν τις ιδέες τους, είναι σίγουρο ότι το αποτέλεσμα θα είναι εντυπωσιακό.
Επιπλέον της ανθρωποκεντρικής σας κουλτούρας, θα λέγατε ότι έχετε και πελατοκεντρική κουλτούρα;
Ε.Η.: Η δημιουργία θετικής κουλτούρας στο εσωτερικό της εταιρείας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πελατοκεντρικότητα.
Έτσι, δημιουργούνται τα θεμέλια για να μπορούμε να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους πελάτες μας. Συνολικά, η θετική εταιρική κουλτούρα δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου η πελατοκεντρικότητα ευδοκιμεί, και μας δίνει τη δυνατότητα και ικανότητα να δημιουργούμε όχι προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά μοναδικές εμπειρίες.
Υπάρχουν συνεργασίες που ξεχωρίζετε;
Ε.Η.: Οι συνεργασίες μας μετράνε χρόνια και οι εταιρείες που έχουμε στο πελατολόγιό μας είναι πολλές. Όλες είναι πολύτιμες και μοναδικές όπως μοναδικές είναι αντίστοιχα οι σχέσεις που χτίζουμε με τους ίδιους τους ανθρώπους κάθε εταιρικής ομάδας. Ζούμε μαζί τους σε κάθε project την αγωνία μέχρι να φτάσουμε στην τελική ημέρα του event, τη χαρά των νέων λανσαρισμάτων, την ικανοποίηση από τα αποτελέσματά τους, πολύτιμες στιγμές όλες.
Ποια είναι τα projects που ξεχωρίζετε;
Ε.Η.: Μιλώντας για τη σημασία που έχουν για την Event Plus οι άνθρωποι, η συνεργασία και η ομαδικότητα θα ήθελα να αναφερθώ σε 2 projects που αυτοί οι παράγοντες έχουν παίξει τεράστιο ρόλο στην επιτυχία τους. Το event των εγκαινίων του νέου γηπέδου της ΑΕΚ OPAP Arena ήταν μια εμπειρία στην οποία οι άνθρωποι έκαναν την διαφορά. Κι εδώ μιλάω τόσο για τους ανθρώπους της Event Plus και της ΠΑΕ ΑΕΚ που συμμετείχαν στον σχεδιασμό, προετοιμασία και οργάνωση αλλά φυσικά και όλους τους συντελεστές. Φανταστείτε ότι εκείνο το βράδυ 700 άτομα με την καθοδήγηση των ανθρώπων της Event Plus, δημιούργησαν αυτό το απίστευτα άρτιο, φαντασμαγορικό αλλά και ταυτόχρονα συναισθηματικό αποτέλεσμα. Όλο αυτό στηρίχτηκε στην ψυχή που έβαλαν όλοι οι άνθρωποι, στην ομαδικότητα και στην άψογη συνεργασία. Από την πρώτη φάση του σχεδιασμού, τις πολύωρες πρόβες μέχρι και την στιγμή που έσβησαν τα φώτα του γηπέδου. Αυτή είναι η Event Plus.
Μία ακόμα σειρά από events που είναι παράδειγμα συνεργασίας και ομαδικότητας τόσο από την δική μας πλευρά όσο και από την πλευρά του πελάτη-συνεργάτη μας είναι τα βραβευμένα adidas Brand Event Experiences. Βρισκόμαστε στην 5η συνεχή χρονιά που έχουμε την χαρά να σχεδιάζουμε με την adidas και να υλοποιούμε αυτά τα μεγάλης εμβέλειας, πολυήμερα experiences με συμμετοχή στελεχών από την Ευρώπη. Και κάθε φορά και οι 2 ομάδες ξεπερνάμε τον εαυτό μας, στο concept, στην παραγωγή, στο hospitality. Αλλά, δεν μένουμε ποτέ μόνο εκεί. Σημασία για όλους μας έχει η σύνδεση που θα δημιουργηθεί μεταξύ των ανθρώπων κατά τη διάρκεια των events, τα συναισθήματα και ότι καταφέρνουμε να ξεπερνάμε κάθε φορά τις προσδοκίες.
Υπάρχει κάποιο «μυστικό» για την ιδανική σχέση με τους πελάτες-συνεργάτες σας;
Ε.Η.: Νομίζω ότι είναι αυτό που αναδείχτηκε και στα 2 projects που αναφέραμε:
οι ίδιοι οι άνθρωποι. Οι δικοί μας άνθρωποι, οι ομάδες των πελατών μας, οι συνεργάτες μας, όλοι όσοι μοιραζόμαστε κοινές αξίες και στόχο. Σε αυτή τη βάση χτίζουμε κάθε φορά. Κινητήρια δύναμη αποτελεί το πάθος μας για το καλύτερο αποτέλεσμα και επιθυμία μας είναι η συνεχής βελτίωση.
Στην Event Plus πιστεύουμε ότι η εξέλιξη ποτέ δεν σταματά. Οι άνθρωποί μας θα βρίσκονται πάντα στο κέντρο αυτής της προσπάθειας. Θέλουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που συνδέουν τους ανθρώπους και παραμένουμε πιστοί στις αξίες της εμπιστοσύνης, σεβασμού και ομαδικότητας.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Φτιάξτε την τέλεια πατατοσαλάτα για το καλοκαίρι
- Στρεπτόκοκκος: Τι συμβουλεύουν οι γιατροί
- Καιρός: Ερχεται ασυνήθιστο για την εποχή κύμα κακοκαιρίας - Πότε θα έχουμε... καλοκαίρι
- Ο ΣΥΡΙΖΑ αναζητά διέξοδο σε προγραμματική ατζέντα μα δεν του βγαίνει -Νέες δημοσκοπικές πιέσεις
- Ναυάγιο σκάφους στην Πύλο: Τουλάχιστον 17 οι νεκροί - Έχουν διασωθεί 100 μετανάστες
- Φορολογική συνέπεια για Όσκαρ, 8,5 στα 10 ευρώ πληρώνονται στην ώρα τους
- Promotional Marketing Awards 2023: «Στροφή» σε προωθητικές καμπάνιες που επενδύουν στο CX
- Προχωρά η δημιουργία Δικτύου Μονοπατιών στον δήμο Νάουσας (φωτο)
- «Παγώνει» προσωρινά η εξαγορά της Activision από τη Microsoft
- Special Edition: 20 under 40 in Social Media Marketing
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Promotional Marketing Awards 2023: «Στροφή» σε προωθητικές καμπάνιες που επενδύουν στο CX
- Special Edition: 20 under 40 in Social Media Marketing
- Παγωτό: Indulging επικοινωνία σε multichannel περιβάλλον
- Event Plus: «Θέλουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που συνδέουν τους ανθρώπους»
- ΕΒΓΕ 2023: Επιβραβεύοντας τη δημιουργικότητα στην οπτική επικοινωνία
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Event Plus: «Θέλουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που συνδέουν τους ανθρώπους»
- Παγωτό: Indulging επικοινωνία σε multichannel περιβάλλον
- Special Edition: 20 under 40 in Social Media Marketing
- Promotional Marketing Awards 2023: «Στροφή» σε προωθητικές καμπάνιες που επενδύουν στο CX
- ΕΒΓΕ 2023: Επιβραβεύοντας τη δημιουργικότητα στην οπτική επικοινωνία
- «Branding Dialogues» από την ΕΔΕΕ
- Braincandy και TrendWatching ενώνουν τις δυνάμεις τους
- Η Σέβη Πόντη στο Netbet.gr
- Στον «αέρα» νέα mini σειρά του Ούζο 12
- Ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε διαγωνισμό δημοσιότητας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ευρωαγορές: Ανησυχία για τις αποφάσεις της Fed
- Jumbo: Αυξημένες 22% οι πωλήσεις στο 5μηνο - Πρόταση διανομής μερίσματος 0,322 ευρώ μικτά
- Jumbo: Πρόταση για διανομή μερίσματος 0,3220 ευρώ/μετοχή - Αυξήθηκαν 11,7% οι πωλήσεις τον Μάιο
- Jumbo: Πρόταση για διανομή μερίσματος €0,3220/μετοχή
- Οι νικητές και τα projects που ξεχώρισαν στα ελληνικά βραβεία logistics «Μέγας Αλέξανδρος» το 2022
- Mytilineos: Yπογραφή μακροπρόθεσμου "πράσινου" PPA με την SmartestEnergy
- Επενδυτικές κινήσεις στα ακίνητα από Centric
- Τα επόμενα βήματα του Χρηματιστηρίου και ο στόχος των 1.379 μονάδων
- Mytilineos: Υπέγραψε μακροπρόθεσμο «πράσινο» PPA με την SmartestEnergy στην Αυστραλία