Promotional Marketing Awards 2023: «Στροφή» σε προωθητικές καμπάνιες που επενδύουν στο CX

Την Τρίτη 16 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, με την παρουσία 300 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων, η τελετή απονομής των Promotional Marketing Awards, στο Ploes. Φιλοδοξία των βραβείων είναι να αποτελούν την πλατφόρμα μέσω της οποίας θα παρουσιάζονται όλες οι εξελίξεις στον τομέα του promotional marketing, συνεισφέροντας, ταυτόχρονα, στην αναβάθμισή του στη χώρα μας, κάτι που επιβεβαιώθηκε ήδη από την πρώτη χρονιά, αφού συγκέντρωσε έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποψηφιοτήτων. Τα βραβεία προέκυψαν μέσω

της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 28 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Πρόεδρος της επιτροπής είναι ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ και Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Την απονομή παρουσίασε η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου.

Οι αναδυόμενες τάσεις
Στις βασικές τάσεις που αναδείχθηκαν μέσα από τη φετινή διοργάνωση, συγκαταλέγεται η στροφή των εταιρειών σε προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες που επενδύουν στην εμπειρία του καταναλωτή, εντός και εκτός καταστήματος, σε πρωτοβουλίες που εμπεριέχουν στοιχεία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και λαμβάνουν υπόψη τους τη συμπερίληψη ευάλωτων πληθυσμών. Πρωταγωνιστές στις προωθητικές ενέργειες είναι οι κλάδοι των τροφίμων και ποτών, ακολουθεί ο κλάδος της μόδας, της ομορφιάς, των ηλεκτρονικών ειδών και του εξοπλισμoύ σπιτιού. Ακόμα, σημαντική απεδείχθη η επένδυση των εταιρειών στην επικοινωνία των προωθητικών τους ενεργειών μέσω των social media, ενώ μεγάλη δυναμική παρουσιάζουν και τα Display & Merchandising Projects.

Τα βραβεία της χρονιάς
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Promotional Marketing Agency of the Year αναδείχθηκε η Sales Promotion Center, ενώ η Κωτσόβολος Dixons South East Europe κατέκτησε τον τίτλο Promotional Marketing Brand of the Year.

Platinum διακρίσεις
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν, κατέκτησαν το Platinum βραβείο της ενότητας. Στην ενότητα Promotional Marketing Strategies, τo Platinum Βραβείο πήρε η πρωτοβουλία της LeasePlan Hellas Single-Member S.A «Outdoor Activation στη Λαχαναγορά, για τη βιώσιμη επαγγελματική μετακίνηση | Ο έμπορος σε πρώτο πλάνο». Η Sales Promotion Center κατέκτησε 3 Platinum βραβεία ως εξής: Στην ενότητα Εxperiences με την πρωτοβουλία «Bulldog gin -Begin Bold!», στην ενότητα Objectives με το «Νουνού Μεγάλα Έργα» και στην ενότητα Digital, Social & Mobile με την υποψηφιότητα «Jacobs Battles | Team Freddo Vs Team Frappe».

Οι gold νικητές
Την πρώτη θέση στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν, διεκδίκησαν πολλά έργα, με το πολυπόθητο Gold βραβείο να κερδίζουν οι Chapter 5 με έργα της Imperial Brands, The Coca-Cola Company και Coca-Cola 3E (σύνολο 8 gold βραβεία), η Sales Promotion Center για έργα που αφορούσαν τους Jacobs, Nounou, Bulldog Gin, La Vache Qui Ri, Sarantis (7 gold βραβεία), η West με έργα που αφορούσαν συνεργασίες με FrieslandCampina, ΟΠΑΠ, Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακών Παιδιάτρων, Haribo (4 συνολικά gold βραβεία), ενώ ξεχώρισαν και οι συμμετοχές της Praktiker Hellas (3 gold βραβεία) και της Κωτσόβολος, Dixons South East Europe (3 gold βραβεία).
Από 2 Gold διακρίσεις απέσπασαν οι συμμετοχές των The Jones Generation Y, της Ιngroup Βuilding Solutions, Creating Ideas και του ομίλου Σαράντη. Οι εταιρείες Epaphy, Prosperty και Τράπεζα Πειραιώς κατάφεραν να κερδίσουν από 1 Gold βραβείο η καθεμία.

Γεώργιος Μπάλτας, Πρόεδρος της επιτροπής

«Σημαντικό το promotional marketing για επιχειρήσεις και καταναλωτές»
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ανέφερε:

«Γιορτάζουμε σήμερα την πρώτη απονομή των βραβείων του νέου θεσμού επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards. Τα Promotional Marketing Awards γνωρίζουν, από την πρώτη φορά, πολύ μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150 υποψηφιότητες, γεγονός που τεκμηριώνει ότι πρόκειται για έναν θεσμό επιχειρηματικής αριστείας που πραγματικά έλειπε από την Ελλάδα. Ο ρόλος του Promotional Marketing είναι εξαιρετικά επίκαιρος και επιδραστικός στο σημερινό περιβάλλον διαρκών και αλλεπάλληλων κρίσεων, όπου οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη αξία από τις αγορές τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες αυξάνουν αισθητά την αξία της μάρκας, τη συνδέουν πιο αποτελεσματικά με τους καταναλωτές και της δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά. Τα Promotional Marketing Awards αναδεικνύουν Best Practices στον δυναμικό χώρο του Promotional Marketing που είναι, σήμερα όσο ποτέ πριν, σημαντικός και επίκαιρος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η αξιοσημείωτη επιτυχία της φετινής πρώτης διοργάνωσης υπόσχεται μία καταπληκτική συνέχεια για τον νέο θεσμό».

Μάρω Ασημάκη, Head of Brand & Retail Advertising, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe

Brand Of The Year / Κωτσόβολος – Dixons South East Europe
«Η ανάδειξή μας, πηγή έμπνευσης για δημιουργικές ιδέες»
«Στην Κωτσόβολος, υλοποιούμε καμπάνιες με γνώμονα το Inclusive Retail. Σχεδιάζουμε συμπεριληπτικές καμπάνιες που δίνουν λύσεις στις ανάγκες όλων των ανθρώπων. Εκπαιδεύουμε τους καταναλωτές με έξυπνα tips για χαμηλή κατανάλωση, τους προσφέρουμε τα καλύτερα deals για να μπορέσουν να αποκτήσουν τις αγαπημένες τους συσκευές και επιδιώκουμε να τους συναντούμε με κάθε τρόπο και κάθε μέσο. Και όλα αυτά, μέσα από ευρηματικές, καινοτόμες καμπάνιες που ενημερώνουν, εμπνέουν, καθοδηγούν τον καταναλωτή, για την επιλογή της καλύτερης λύσης για εκείνον, για μία Καλύτερη Ζωή! Η ανάδειξή μας ως “Brand of the Year” στα φετινά “Promotional Marketing Awards”, επιβραβεύει τις προσπάθειες των ομάδων μας και μας εμπνέει ακόμα περισσότερο για να βρίσκουμε καινοτόμες, δημιουργικές ιδέες που κάνουν τη διαφορά!».

Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head / Partner, Sales Promotion Center

Agency Of The Υear / Sales Promotion Center
«Η συμμετοχή στον θεσμό έχει για εμάς επιπρόσθετη αξία»
«To σημαντικότερο στοιχείο των νεοσύστατων Promotional Marketing Awards είναι η ίδια η δημιουργία του θεσμού! Ένας θεσμός ο οποίος αναδεικνύει έναν σημαντικό χώρο της αγοράς, στον οποίο τα brands επενδύουν συνεχώς. Τον χώρο που το Sales Promotion Center δημιούργησε πριν 45 χρόνια και εξελίσσει διαρκώς από τότε και ο οποίος αριθμεί, πλέον, αρκετά agencies που έχουν μεγάλο know-how, παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα! Η μεγάλη, λοιπόν, συμμετοχή των brands και των agencies έχει για εμάς μια επιπρόσθετη αξία και αυτό μας κάνει ακόμα πιο ικανοποιημένους για τη βράβευσή μας και τη διάκρισή μας ως Agency of the Year».

Γιάννος Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing, LeasePlan Ελλάδας

Platinum Winner / Leaseplan Hellas Single-Member SA
Διακρίσεις που ενισχύουν το brand engagement
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ένα 100% ηλεκτρικό φορτηγό-ψυγείο, στο μοναδικό οικοσύστημα της Κεντρικής Αγοράς Αθηνών, μαζί με γουρουνόπουλο, μπίρα και έντονο branding, έφεραν το Platinum και τη νίκη στην κατηγορία “Promotional Marketing Strategies” και Gold στην κατηγορία “Best in Automotive”, στα πρώτα ελληνικά Promotional Marketing Awards! Το outdoor promotional activation “Ο έμπορος σε πρώτο πλάνο” είχε εντυπωσιακή αποδοχή, στρατηγικές βάσεις, εμπορική επιτυχία, συζητήθηκε έντονα και έθεσε την αρχή για μία πιο δημιουργική και out-of-the-box προσέγγιση του segmented κοινού μίας υπηρεσίας, όπως αυτή του μακροχρόνιου leasing. Ταυτόχρονα, έφερε στο επίκεντρο ή “σε πρώτο πλάνο” τη βιώσιμη μετακίνηση του επαγγελματία – παραγωγού και ενίσχυσε το brand engagement της LeasePlan».

Keywords
Τυχαία Θέματα