H Common Interest εγκαινίασε την AI data πλατφόρμα CultureLab

Ο όμιλος Common Interest εγκαινίασε την AI data πλατφόρμα του, CultureLab, με σκοπό να βοηθήσει τα brands να κατανοήσουν και να αναπτύξουν το cultural relevance τους.

Η startup πλατφόρμα χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI για να αναλύσει περισσότερα από 1,8 δισ. cultural data, προκειμένου να εντοπίσει τάσεις και να λειτουργήσει ως πολιτισμική πυξίδα για τα brands, παρέχοντάς τους τεχνολογικά ενισχυμένες συμβουλευτικές λύσεις.

Τη θέση του Managing Director της πλατφόρμας

αναλαμβάνει ο Jed Hallam, ο οποίος προηγουμένως κατείχε senior θέσεις σε επίπεδο strategy στη Mindshare, το Interpublic Group και το Snapchat, ενώ το 2021 υπήρξε συν-Ιδρυτής της Common People, ενός δικτύου για εργαζομένους στο creative industry.

Η ομάδα του στην CultureLab περιλαμβάνει έναν Senior Project Lead, μια ομάδα αναλυτών και μια 10μελή ομάδα αρμόδια για το development. Πρόσβαση στην CultureLab θα έχουν και τα δύο άλλα agencies του ομίλου Common Interest, TwentyFirstCenturyBrand και Otherway, τα οποία ο όμιλος εξαγόρασε τους τελευταίους 7 μήνες, ενώ άλλοι όμιλοι και agencies θα εξαιρεθούν από αυτήν.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα