H Hill+Knowlton για τη Novartis Hellas

Η Novartis Hellas ανακοίνωσε χθες σε ειδική εκδήλωση, την έναρξη της εκστρατείας «Το ρεκόρ στην LDL χοληστερόλη». Στόχος της εκστρατείας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού, και ειδικότερα των ασθενών πολύ υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου για τη σημασία του ελέγχου της LDL χοληστερόλης. Συγκεκριμένα, καλεί τους ασθενείς να «πετύχουν το ρεκόρ τους», να μειώσουν τα επίπεδα της LDL

χοληστερόλης τους ώστε να περιορίσουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών συμβαμάτων.

Η εκστρατεία υποστηρίζεται από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας στα παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Novartis Hellas. Την καμπάνια, με τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρήσεις και digital υλικά, επιμελήθηκε η Hill+Knowlton, κατόπιν ανάθεσης μέσα από spec. Στο τηλεοπτικό spot, ένας καθημερινός άνθρωπος ανεβαίνει στο βάθρο της νίκης, δίπλα σε αθλητές. Όπως οι αθλητές κατακτούν τους στόχους, έτσι και αυτός παραλαμβάνει το μετάλλιό του, έχοντας μειώσει της τιμές της LDL χοληστερόλης του, επιτυγχάνοντας το προσωπικό του ρεκόρ.

Στην ίδια αισιόδοξη λογική, κινείται και το ραδιοφωνικό spot της καμπάνιας, ενώ στις έντυπες καταχωρήσεις το εικαστικό συνοδεύει η προτροπή προς όλους να ενημερωθούν από τον γιατρό τους για το ποιος πρέπει να είναι ο στόχος της LDL χοληστερόλης τους, ανάλογα με την κατηγορία καρδιαγγειακού κινδύνου στην οποία ανήκουν.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και μίλησαν οι Φωτεινή Μπαμπανάρα, Communications & Engagement (C&E) Head, Novartis Hellas, South, East, Central Europe & Russia (SERCE) C&E Lead, Νατάσα Χατζηπρίμου, External Engagement & TA/Product Brand Comms Lead της Novartis Hellas, Λευκοθέα Σταθέλου, Επικεφαλής του Ιατρικού Τμήματος της Novartis Hellas, και Κωνσταντίνος Χόρτης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Πασχόντων από Καρδιοπάθειες.

Keywords
Τυχαία Θέματα