Οι τάσεις που θα διαμορφώσουν το Influencer Marketing το 2024

Έξι νέες τάσεις που έρχονται το 2024 για να μετασχηματίσουν το Influencer Marketing παρουσιάζονται στο νέο report που δημοσιεύει η Ogilvy.

1) Η χρονιά του αθλητισμού. Το 2024, η πολιτιστική επίδραση του αθλητισμού δεν θα προέρχεται μόνο από τα τεκταινόμενα στα γήπεδα, αλλά και από όσα συμβαίνουν εκτός αυτών. Από τη μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024, για πρώτη φορά, στο TikTok, έως

τον αυξανόμενο ενθουσιασμό για τη ζωή αθλητών – αστέρων. 2) Το ΑΙ δημιουργεί νέες υπερ-προσωποποιημένες εμπειρίες. Η ανάπτυξη virtual διδύμων των influencers επιτρέπει στους χρήστες όχι μόνο να παρακολουθούν παθητικά τα όσα δημοσιεύουν, αλλά να αλληλοεπιδρούν μαζί τους μέσα από υπερ-προσωποποιημένες ψηφιακές διαδράσεις που έμοιαζαν αδύνατες μέχρι πρόσφατα. 3) H δύναμη του ήχου στην υπηρεσία του influence. Το 2024, θα δούμε ηχητικές και οπτικές ταυτότητες να αλληλοσυμπληρώνονται για να ενισχύσουν τα προφίλ των influencers και να αυξήσουν το share of voice για brands και επιχειρήσεις. 4) Βιωσιμότητα και Influence. H βιωσιμότητα συνεχίζει να επιδρά στο περιεχόμενο των Influencers. Ωστόσο, σε ένα περιβάλλον όπου ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες αντιμετωπίζονται κριτικά από τους πολίτες, το 84% των influencers διστάζουν να μοιραστούν αντίστοιχο περιεχόμενο, φοβούμενοι ότι μπορεί να κατηγορηθούν για greenwashing. 5) Εργαζόμενοι ως υποστηρικτές. Το 2024, περισσότερες B2C επιχειρήσεις θα κεφαλοποιήσουν τη θετική επιρροή που μπορεί να έχουν οι εργαζόμενοί τους στους καταναλωτές. 6) Από τη δευτερεύουσα στην κύρια οθόνη. Το livestreaming, σε όλο το φάσμα των Social Media, συνεχίζει να αποτελεί κύριο μέσο προώθησης. Το 66% των επιχειρήσεων δηλώνει ότι το livestreaming από δημιουργούς έχει καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις.

Με αφορμή τη δημοσίευση του report, η Βίκυ Φίλη, Head of Influence της Ogilvy Greece, δήλωσε: «Το νέο report της Ogilvy δείχνει ότι το influence θα είναι το βασικό κανάλι της επόμενης ημέρας στο marketing».

Keywords
Τυχαία Θέματα