H τηλεόραση χάνει την πρωτοκαθεδρία στην προτίμηση των marketers
Η τηλεόραση, το «αγαπημένο», εδώ και χρόνια, διαφημιστικό κανάλι των marketers, φαίνεται πώς χάνει την πρωτοκαθεδρία της, σύμφωνα με το τελευταίο report της Kantar, Media Reactions 2023.
Η τηλεόραση δεν βρίσκεται, για πρώτη φορά, στη λίστα των προτιμώμενων διαφημιστικών καναλιών, παρόλο που εξακολουθεί να είναι το πιο αξιόπιστο Μέσο. Αναλυτικότερα, η τηλεόραση έπεσε από την 3η θέση της λίστας των προτιμώμενων media για τους marketers το 2022, στη 12η.
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε
Το online video διατηρεί τον τίτλο του προτιμώμενου καναλιού των marketers, μια θέση που κρατά εδώ και 4 χρόνια. Το 74% των marketers δηλώνει ότι θα αυξήσει τη δαπάνη στο online video το 2024. Επίσης, το online video δεν έχει χάσει τη θέση του ανάμεσα στα 5 κορυφαία προτιμώμενα κανάλια των καταναλωτών.
Προτίμηση καταναλωτών σε OOH
Τόσο οι marketers όσο και οι καταναλωτές κατατάσσουν τις χορηγίες σε events σε υψηλή θέση. Είναι το κορυφαίο διαφημιστικό κανάλι για τους καταναλωτές και το 2ο στη σειρά για τους marketers. Επίσης, υψηλά στις προτιμήσεις βρίσκεται το digital OOH, τόσο μεταξύ των marketers (3ο στη σειρά προτίμησης) όσο και για τους καταναλωτές (5ο). Η διαφήμιση στο σινεμά είναι το 2ο πιο δημοφιλές κανάλι για τους καταναλωτές, αν και δεν αξιολογείται παρομοίως από τους marketers.
Ενώ οι marketers είναι πιθανότερο να προτιμήσουν τα νεότερα κανάλια, δείχνουν επιφυλακτικοί όταν πρόκειται να επιλέξουν συγκεκριμένες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, μετά την αναστάτωση που δημιουργήθηκε με την εξαγορά και το rebranding του, το «X» του Elon Musk έχει πλέον trust rating μόλις στο 7%. Έτσι, ένα 14% των marketers δηλώνει ότι θα μειώσει την επένδυση στο «X» το 2024. Θετική είναι η ανταπόκριση των marketers στο YouΤube, το οποίο ανεβαίνοντας δύο θέσεις παίρνει το «στέμμα» που κέρδισε το Instagram το 2022. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι η πλέον αξιόπιστη για τους marketers. Όπως φαίνεται η εμπιστοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο όσον αφορά τις πλατφόρμες, με την επίσης αξιόπιστη Google να καταλαμβάνει τη 2η θέση. Ωστόσο, οι καταναλωτές κατατάσσουν το YouTube στα λιγότερο ελκυστικά διαφημιστικά κανάλια. Αντιθέτως, ψηλά σκοράρει το TikTok για τη δυνατότητά του να προσελκύει την προσοχή.
(marketingweek.com)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αττική Οδός: Κλειστή η είσοδος από Λ. Ηρακλείου προς αεροδρόμιο από τις 22:00 στις 6/9 ως τις 06:00 στις 7/9
- Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,4 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο
- Στάχτη 1,7 εκατ. στρέμματα από την αρχή του έτους, τα 1,2 εκατ. μόνο τον Αύγουστο - Δείτε χάρτη
- Στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης συμμετέχει και φέτος το ΕΒΕΑ
- Στα 10,8 εκατ. ευρώ τα έσοδα από μισθώματα για την Trade Estates στο α’ 6μηνο του έτους
- Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για το δίκτυο των ΑΤΜs
- Πώς το Κρεμλίνο “εξαφάνισε” τη Wagner
- Παπακωνσταντίνου: Θα επιβραδυνθεί η οικονομία, ώθηση από την επενδυτική βαθμίδα
- Θάνατος 36χρονου στον Πειραιά: Πνιγμό έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση
- ΗΠΑ: Το Πεντάγωνο ετοιμάζει τεράστιο στόλο τεχνητής νοημοσύνης κατά της Κίνας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H τηλεόραση χάνει την πρωτοκαθεδρία στην προτίμηση των marketers
- O Guy Marks νέος global CEO της PHD
- More Media: Νέα εταιρεία για την Alter Ego Media
- Από την BBDO νέα καμπάνια και συσκευασίες Δωδώνη Στραγγιστό
- Νέα Γενική Διευθύντρια στην ActionAid
- Στις 8/9 η απονομή των 5ων «Θαλής ο Μιλήσιος»
- McCann Worldgroup Athens, ΟΠΑΠ: Μια πολύχρωμη καμπάνια για… τη χαρά του παιχνιδιού!
- Diversity & Inclusion Awards 2023: Lidl Hellas, Eurobank, Πλαίσιο Computers και Teleperformance Greece στην «κορυφή»
- WFA, Data Ethics Playbook: Αλλαγή της κουλτούρας επιτάσσει η δεοντολογία στη χρήση δεδομένων
- The Evolution of Digital Audio Advertising in Europe Report 2023: Αυξημένη επένδυση σε audio με «σύμμαχο» το mobile
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Άμεσα μέτρα για τους πληγέντες κτηνοτρόφους και μελισσοκόμους από τις φωτιές
- WSL: Το Πεντάγωνο σχεδιάζει με τη χρήση AI τους τρόπους αντιμετώπισης της Κίνας
- WSJ: Το Πεντάγωνο σχεδιάζει έναν τεράστιο στόλο με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να αντιμετωπίσει την Κίνα
- Attica Group για την τραγωδία στον Πειραιά: Βαθύτατα συγκλονισμένη από το τραγικό συμβάν - Συλλυπητήρια στην οικογένεια
- Εκτεταμένες καταστροφές στη Μαγνησία απο την κακοκαιρία "Daniel"
- Τραγωδία στον Πειραιά: ΕΔΕ για τις ενέργειες του Λιμεναρχείου
- Κικίλιας: Προσοχή μέχρι την Πέμπτη (7/9)-Θα επηρεαστεί μερικώς η Αττική
- Ελλάδα: «Στάχτη» 1,7 εκατ. στρέμματα από τις αρχές του 2023
- «Κολλημένο» κάτω από τα $26.000 το Bitcoin με… απαισιόδοξη προοπτική
- Προεκλογικό σποτ Αχτσιόγλου: Εδώ, τώρα, εμείς, μαζί φτιάχνουμε το μέλλον