H τηλεόραση χάνει την πρωτοκαθεδρία στην προτίμηση των marketers

Η τηλεόραση, το «αγαπημένο», εδώ και χρόνια, διαφημιστικό κανάλι των marketers, φαίνεται πώς χάνει την πρωτοκαθεδρία της, σύμφωνα με το τελευταίο report της Kantar, Media Reactions 2023.

Η τηλεόραση δεν βρίσκεται, για πρώτη φορά, στη λίστα των προτιμώμενων διαφημιστικών καναλιών, παρόλο που εξακολουθεί να είναι το πιο αξιόπιστο Μέσο. Αναλυτικότερα, η τηλεόραση έπεσε από την 3η θέση της λίστας των προτιμώμενων media για τους marketers το 2022, στη 12η.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε

σε 900 global senior marketers και σε 16.000 καταναλωτές, καταγράφει ότι η τηλεόραση παραμένει το πιο αξιόπιστο διαφημιστικό κανάλι, ωστόσο μόνο το 6% των marketers δήλωσε ότι θα αναθεωρήσει προς τα πάνω το ad spend στην τηλεόραση το 2024. Η σημασία της τηλεοπτικής χορηγίας μειώθηκε επίσης για τους επαγγελματίες του marketing, πέφτοντας από τη 12η θέση πέρυσι στην 20+ φέτος.

Το online video διατηρεί τον τίτλο του προτιμώμενου καναλιού των marketers, μια θέση που κρατά εδώ και 4 χρόνια. Το 74% των marketers δηλώνει ότι θα αυξήσει τη δαπάνη στο online video το 2024. Επίσης, το online video δεν έχει χάσει τη θέση του ανάμεσα στα 5 κορυφαία προτιμώμενα κανάλια των καταναλωτών.

Προτίμηση καταναλωτών σε OOH
Τόσο οι marketers όσο και οι καταναλωτές κατατάσσουν τις χορηγίες σε events σε υψηλή θέση. Είναι το κορυφαίο διαφημιστικό κανάλι για τους καταναλωτές και το 2ο στη σειρά για τους marketers. Επίσης, υψηλά στις προτιμήσεις βρίσκεται το digital OOH, τόσο μεταξύ των marketers (3ο στη σειρά προτίμησης) όσο και για τους καταναλωτές (5ο). Η διαφήμιση στο σινεμά είναι το 2ο πιο δημοφιλές κανάλι για τους καταναλωτές, αν και δεν αξιολογείται παρομοίως από τους marketers.

Ενώ οι marketers είναι πιθανότερο να προτιμήσουν τα νεότερα κανάλια, δείχνουν επιφυλακτικοί όταν πρόκειται να επιλέξουν συγκεκριμένες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, μετά την αναστάτωση που δημιουργήθηκε με την εξαγορά και το rebranding του, το «X» του Elon Musk έχει πλέον trust rating μόλις στο 7%. Έτσι, ένα 14% των marketers δηλώνει ότι θα μειώσει την επένδυση στο «X» το 2024. Θετική είναι η ανταπόκριση των marketers στο YouΤube, το οποίο ανεβαίνοντας δύο θέσεις παίρνει το «στέμμα» που κέρδισε το Instagram το 2022. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι η πλέον αξιόπιστη για τους marketers. Όπως φαίνεται η εμπιστοσύνη παίζει σημαντικό ρόλο όσον αφορά τις πλατφόρμες, με την επίσης αξιόπιστη Google να καταλαμβάνει τη 2η θέση. Ωστόσο, οι καταναλωτές κατατάσσουν το YouTube στα λιγότερο ελκυστικά διαφημιστικά κανάλια. Αντιθέτως, ψηλά σκοράρει το TikTok για τη δυνατότητά του να προσελκύει την προσοχή.

(marketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα