IPA: Οι προϋπολογισμοί marketing στο υψηλότερο επίπεδο της δεκαετίας

Η ανάπτυξη των προϋπολογισμών marketing έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας δεκαετίας το τέταρτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση «IPA Bellwether Report».

Η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι marketers αναπτύσσουν τους προϋπολογισμούς τους υποδεικνύει ότι το επόμενο έτος θα είναι ισχυρό στο Ηνωμένο Βασίλειο σε όλους σχεδόν τους τομείς.

Οι συνολικοί προϋπολογισμοί marketing αυξήθηκαν το 26% των 300 εταιρειών, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, που συμμετείχαν στην έρευνα το 4ο τρίμηνο. Αυτό ήταν υπερδιπλάσιο από το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν ότι κατέγραψαν περικοπές

(11,3%).

Από την άλλη, οι προϋπολογισμοί για τα κύρια mediaonline, out of home, TV, cinema, audio και print – δεν είχαν τόσο καλές επιδόσεις, καταγράφοντας πτώση του καθαρού ισοζυγίου στο +1,9% από +7,4%.

Όσον αφορά τις προβλέψεις για το μέλλον, οι συνολικές δαπάνες marketing αναμένεται να καταγράψουν καθαρό ισοζύγιο +29,4% την περίοδο 2024-25. Τα κύρια media αναμένεται να ανακάμψουν με καθαρό ισοζύγιο +14,2%. Οι δημόσιες σχέσεις αναμένεται να έχουν καθαρό ισοζύγιο +10,6%. Το direct marketing αναμένεται να αυξηθεί κατά +16,8% και τα events κατά +17,8%.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα