Intersport: «Βρισκόμαστε δίπλα στον καταναλωτή και τους στόχους του»

Πέρα από την αειφορία και τη βιωσιμότητα, η Intersport εστιάζει στο να προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη μέσα από όλα τα κανάλια της. Παράλληλα, εισέρχεται σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας, με στόχο να επικοινωνήσει πιο δυνατά τις αξίες της και να τη γνωρίσει καλύτερα

ο καταναλωτής στην Ελλάδα.

«Η βιωσιμότητα για εμάς είναι καθημερινή μας συνήθεια» αναφέρει στο MW η Μαργαρίτα Κανδύλη, Regional Head of Brand & Marketing Communications της Intersport, η οποία μοιράζεται μαζί μας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φιλοσοφία της εταιρείας, αλλά και τη νέα της «εποχή».

MW: Στα πρόσφατα Sports Marketing Awards, η Intersport διακρίθηκε στην κατηγορία «Best Sports-Related CSR Campaign /Activity». Ποια η σχέση της εταιρείας με τη βιωσιμότητα και την αειφορία;

Μαργαρίτα Κανδύλη: Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρω ότι πρόκειται για τη 2η συνεχόμενη χρονιά που βραβευόμαστε στην συγκεκριμένη κατηγορία. Νομίζω ότι αυτό από μόνο του δείχνει την ευαισθησία της εταιρείας και την αφοσίωσή της σε ενέργειες με επίκεντρο τη βιωσιμότητα. Η Intersport Ελλάδος έχει υιοθετήσει μικρές και μεγάλες πρακτικές προς αυτή την κατεύθυνση χρόνια τώρα, μια εκ των οποίων είναι και το κλείσιμο των φώτων με το κλείσιμο των καταστημάτων μας, η καμπάνια για την οποία βραβευτήκαμε φέτος.

Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας κάποιες από τις πρωτοβουλίες σας στο κομμάτι της προστασίας του περιβάλλοντος;

Εκτός από το κλείσιμο των φώτων που δεν ξεκίνησε τώρα, λόγω ενεργειακής κρίσης, αλλά συμβαίνει χρόνια, χρησιμοποιούμε σε όλες τις συναλλαγές μας τσάντες και κουτιά από ανακυκλωμένο χαρτί και που μπορούν να ξανά-ανακυκλωθούν, έχουμε γκάμα sustainable προϊόντων που συνεχώς εμπλουτίζεται, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανοίξαμε το 1ο eco friendly Intersport κατάστημα σε όλο το κόσμο και δεσμευτήκαμε να ανοίγουμε ένα κάθε χρόνο στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία καταστημάτων που έχουν δημιουργηθεί από εξοπλισμό παλιότερων καταστημάτων, τον οποίο λιώσαμε και επανασχεδιάσαμε τα έπιπλα, με υλικά αλλά και τεχνολογίες (αφής/ κίνησης) φιλικά προς το περιβάλλον.

Το βραβείο που αποσπάσατε αφορά στην απόφαση της Intersport να κλείνει τα φώτα των καταστημάτων της. Μιλήστε μας λίγο γι’ αυτό.

Όπως ανέφερα και προηγουμένως είναι μια απόφαση που η Intersport έχει πάρει χρόνια τώρα, σεβόμενη το περιβάλλον. Δεν πρόκειται για ένα επικοινωνιακό trick αλλά για μια ουσιαστική πράξη που εμπνευστήκαμε από τα πρώτα χρόνια της ώρας της Γης. Μόνο που εμείς το εξελίξαμε, κάνοντάς το καθημερινή μας συνήθεια.

Θεωρείτε ότι οι καταναλωτές εκτιμούν, και εν τέλει ανταμείβουν, τις υπεύθυνες περιβαλλοντικά εταιρείες;

Ο καταναλωτής είναι ικανός να αναγνωρίσει αν κάποια εταιρεία εκμεταλλεύεται κάτι προς όφελός της ή πραγματικά είναι μέρος της κουλτούρας της. Σίγουρα δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρεται πλέον για εταιρείες που απλά βρίσκονται στα trends χωρίς καμία ουσία. Θα δεθούν συναισθηματικά μόνο με εκείνες τις εταιρείες που έχουν κοινές αξίες και που νιώθουν ότι σέβονται τους καταναλωτές και τον κόσμο γύρω τους.

Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, η Intersport φαίνεται να έχει μπει σε μια «νέα εποχή». Τι περιλαμβάνει αυτή η νέα εποχή για την εταιρεία;

Με μια πρόταση θα έλεγα ότι εστιάζουμε στο να προσφέρουμε μια αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη μέσα από όλα τα κανάλια μας. Με ανακαινίσεις παλαιών καταστημάτων στο νέο format καθώς και ανοίγματα καινούργιων, ενισχύοντας το δίκτυό μας στην όλη τη χώρα, αλλά και με υπηρεσίες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, που κάνουν πιο εύκολη και ευχάριστη την αγορά του χρήστη.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2023;

Σαν brand Intersport θέλουμε να επικοινωνήσουμε πιο δυνατά τις αξίες μας, έτσι ώστε να μας γνωρίσει ακόμα καλύτερα ο καταναλωτής στην Ελλάδα. Για πολλά χρόνια είχαμε μια εσωστρέφεια που ενδεχομένως δημιουργούσε μια «απόσταση» και ο καταναλωτής που μας εμπιστευόταν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα έβρισκε στα καταστήματα μας, δεν γνώριζε πόσα ακόμα κάνουμε για την κοινωνία αλλά και τι ακριβώς αντιπροσωπεύουμε. Δεν είμαστε απλά μια αλυσίδα αθλητικών ειδών, αλλά ένα brand που θέλει να είναι δίπλα σε όλους εκείνους που θέλουν να αθληθούν ή που θέλουν απλά να δοκιμάσουν κάποιο άθλημα, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή αθλήματος.

Ας έρθουμε και στο κομμάτι του customer experience. Πού βρίσκεται η Intersport ως προς αυτό;

Όπως ανέφερα, έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη, τόσο στα νέα καταστήματα μας, όσο και στο e-shop μας. Έχουμε εντάξει υπηρεσίες που βοηθούν τον πελάτη μας να κάνει εύκολα και γρήγορα την επιλογή μόνος του αλλά και με τη βοήθεια της εξειδικευμένης ομάδας Intersport Pro Specialists που θα βρει κάποιος σε επιλεγμένα καταστήματά μας. Σε όλα τα καταστήματά μας θα βρει δωρεάν πελματογράφο, δίνοντας του τη δυνατότητα να βρει αυτό που ταιριάζει στις δικές του ανάγκες, αλλά και online υπηρεσίες όπως το Click & reserve. Μια νέα υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα μέσα από το intersport.gr να επιλέξεις το προϊόν της αρεσκείας σου και να το κρατήσεις για δοκιμή στο κοντινότερο κατάστημα.

Εάν σας ζητούσα να περιγράψατε με μια φράση τη φιλοσοφία της Intersport, ποια θα ήταν αυτή;

Βρισκόμαστε δίπλα στον καταναλωτή και στους στόχους που θέλει να επιτύχει, πάντα μέσα από τα sports, με ποικιλία προϊόντων σε μια ευρεία γκάμα κατηγοριών αλλά και εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί να κατευθύνει τον πελάτη σε μια σωστή επιλογή.

Keywords
Τυχαία Θέματα