Kraft Heinz και Pernod Ricard λανσάρουν σάλτσα με… βότκα

Τις δυνάμεις της με την εταιρεία αλκοολούχων ποτών Pernod Ricard ένωσε η Kraft Heinz με σκοπό να παράγει μια σάλτσα για ζυμαρικά με βότκα. Η συνεργασία προέκυψε σε συνέχεια ενός trend το οποίο είχε εισάγει πρώτη στα social media, το 2020, το μοντέλο Gigi Hadid, η οποία είχε ανεβάσει video στο TikTok με την ίδια να προσθέτει στη σάλτσα της βότκα.

Μάλιστα, η Heinz παραδέχτηκε ότι άργησε

αδιανόητα να εισαχθεί στην κατηγορία pasta sauce, και προσέθεσε ότι «ήταν αναμενόμενη η καθυστέρησή της στο πάρτι της pasta αλά βότκα» και σημείωσε ότι αυτό είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα του μετασχηματισμού της.

Την καμπάνια marketing του νέου προϊόντος δημιούργησε η Wunderman Thompson Spain και, συγκεκριμένα, οι Art Directors Sergi Boixadera and Carlos Galán και ο Copywriter Albert Xifra, ενώ media agency υπήρξε η Carat.

Ο Paco Badia, Executive Creative Director, Wunderman Thompson Spain, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα πολύ συναρπαστικό λανσάρισμα, καθώς είχαμε την ευκαιρία να τιμήσουμε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες καμπάνιες όλων των εποχών -τις διαφημίσεις της Absolut από τις αρχές του 1980».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα