Launch καμπάνια Planteese από τη MullenLowe Athens

H MullenLowe Athens δημιούργησε την καμπάνια λανσαρίσματος για τη νέα plant based σειρά προϊόντων Planteese της Optima. Η βασική ταινία είναι μια μικρή ιστορία φλερτ σε ένα πάρτι όπου, ο βασικός ήρωας, ένας συμπαθητικός νεαρός προσεγγίζει μια γοητευτική κοπέλα με αφορμή την κοινή τους γευστική προτίμηση για Planteese.

Η κοπέλα αρχικά δεν καταλαβαίνει

όμως σύντομα ανακαλύπτει πως ο νεαρός της μιλούσε για τη νέα γευστική απόλαυση «που τους κατακτά όλους, όποιες κι αν είναι οι διατροφικές τους συνήθειες».

Τέσσερα μικρότερα, προϊοντικά σποτ για τα διαφορετικά variants του Planteese συνθέτουν τη συνολική καμπάνια και παραθέτουν τους ιδανικούς τρόπους χρήσης των προϊόντων. Melty Yellow για τοστ, Italian Style για μακαρονάδες, Mozzino για πίτσα και Sharp Greek για τη σαλάτα ή τα λαδερά. Σύμφωνα με το concept της καμπάνιας με μια μπουκιά, μια πιρουνιά, ένα κομμάτι, χάρη στη γεύση αυτής της νέας plant based επιλογής, γίνεται κανείς Planteeser. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Filmiki Productions, σε σκηνοθεσία του Βαρδή Μαρινάκη.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Launch, Planteese,MullenLowe Athens