Mε νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια ο Guardian
Στον «αέρα» η πρώτη πανευρωπαϊκή καμπάνια του Guardian, έπειτα από τέσσερα χρόνια. Η καμπάνια που δημιουργήθηκε από τη Lucky Generals, περιλαμβάνει ένα τηλεοπτικό σποτ με γρήγορο ρυθμό που απεικονίζει τους αναγνώστες της, τη δημοσιογραφία της, τα διαδικτυακά τρολ και τις νομικές διαμάχες.
Η καμπάνια «Not for sale» ξεκίνησε από χθες και συμπίπτει με το ντεμπούτο της ευρωπαϊκής έκδοσης του Guardian και θα προβληθεί
Η ταινία σκηνοθετήθηκε από το ντουέτο Rubberband με έδρα τη Νέα Υόρκη μέσω του Smuggler. Δημιουργήθηκε ως συνεργασία μεταξύ της Lucky Generals και του in-house agency Oliver. Η PHD χειρίστηκε το media planning and buying. Ο Joel Midgley, Ηead of Μarketing, Guardian News & Media, δήλωσε: «Ο Guardian δεν είναι σαν τα άλλα media brands και ούτε οι καμπάνιες μας θα πρέπει να είναι.
Ό,τι παράγουμε βασίζεται σε γνώσεις σχετικά με το τι αγαπούν περισσότερο οι αναγνώστες σε εμάς – ένα ισχυρό θεμέλιο που μας επέτρεψε να είμαστε παιχνιδιάρικοι, απροσδόκητοι και τολμηροί στην εκτέλεση».
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- H Toshiba αποχωρεί από το χρηματιστήριο μετά από 74 χρόνια
- Eurobank: 1 στις 2 επιχειρήσεις πλήττεται από το κόστος – Οι κινήσεις και τα αναχώματα
- Εξαγορά – ρεκόρ ύψους 28 δισ. δολαρίων από τη Cisco με στόχο την τεχνητή νοημοσύνη
- Ναόμι Κάμπελ: «Σκότωνα τον εαυτό μου…»
- Εκδήλωση του ΤΕΕ-ΤΚΜ για την ορθή διαχείριση του αμίαντου στην 87η ΔΕΘ
- «Απόβαση» στον Πειραιά από 12 γερμανικές εταιρείες της ναυτιλίας και ναυπηγικής βιομηχανίας
- 3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο
- Ο Τάκης Πέρκιζας νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΨΑ
- COSCO Shipping signs Memorandum of Cooperation on the construction of a green methanol industrial chain
- Huawei: Οι κινεζικές εταιρείες ηγούνται στη μετάβαση στην εποχή της ευφυούς τεχνολογίας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Προβλέψεις για έσοδα άνω των 71 δισ. δολαρίων για το Instagram
- ΕΣΕ: «Για την επίτευξη των στόχων μας σας θέλουμε δίπλα μας»
- H Novibet επεκτείνεται και στην Κύπρο
- Mε νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια ο Guardian
- Νέα συνεργασία Meteorites Creative Space και Skroutz
- Η Wizard αναλαμβάνει τον ελβετικό όμιλο Sanoptis
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Mε νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια ο Guardian
- Προβλέψεις για έσοδα άνω των 71 δισ. δολαρίων για το Instagram
- Η Wizard αναλαμβάνει τον ελβετικό όμιλο Sanoptis
- H Novibet επεκτείνεται και στην Κύπρο
- Νέα συνεργασία Meteorites Creative Space και Skroutz
- ΕΣΕ: «Για την επίτευξη των στόχων μας σας θέλουμε δίπλα μας»
- Ανάθεση έργου 1,7 εκατ. ευρώ σε Choose-Stratacom
- Ο Άκης Σταμούλης με νέα καθήκοντα στη Wolt
- Νέα συνάντηση για το ελληνικό CX community
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πότε έγινε αλλαγή ο Μέσι για τελευταία φορά στο πρώτο ημίχρονο;
- Στη Ν. Υόρκη ο Κ. Μητσοτάκης: Παρουσίασε τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας σε επενδυτές
- Focus Bari: Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες
- Σιτηρά: Στην Κωνσταντινούπολη έφτασε το πρώτο πλοίο που απέπλευσε από ουκρανικό λιμάνι
- Τράπεζα Πειραιώς: €1 δισ. Δανειακών Συμβάσεων Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας – Αίτημα για την πέμπτη δόση ύψους €300 εκ
- Κασσελάκης: Δεν θέλω να παραιτηθεί κανένας για να μπω στη Βουλή – Οι μάχες δίνονται στην κοινωνία
- Τουρκία: Στον Βόσπορο το πρώτο πλοίο με σιτάρι που απέπλευσε από ουκρανικό λιμάνι
- Πτώση στη Wall Street – Ανησυχία για τα αμερικανικά ομόλογα
- Wall: Υποχωρούν οι δείκτες, εν μέσω εκτίναξης των αποδόσεων των ομολόγων