Mε νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια ο Guardian

Στον «αέρα» η πρώτη πανευρωπαϊκή καμπάνια του Guardian, έπειτα από τέσσερα χρόνια. Η καμπάνια που δημιουργήθηκε από τη Lucky Generals, περιλαμβάνει ένα τηλεοπτικό σποτ με γρήγορο ρυθμό που απεικονίζει τους αναγνώστες της, τη δημοσιογραφία της, τα διαδικτυακά τρολ και τις νομικές διαμάχες.

Η καμπάνια «Not for sale» ξεκίνησε από χθες και συμπίπτει με το ντεμπούτο της ευρωπαϊκής έκδοσης του Guardian και θα προβληθεί

σε διάφορα media σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη. Κεντρικό σημείο της είναι μια ταινία 60΄΄ που θα προβληθεί στο Channel 4, linear και on demand, σε cinemas από τις 25 Σεπτεμβρίου και σε διάφορες social πλατφόρμες σε όλη την Ευρώπη.

Η ταινία σκηνοθετήθηκε από το ντουέτο Rubberband με έδρα τη Νέα Υόρκη μέσω του Smuggler. Δημιουργήθηκε ως συνεργασία μεταξύ της Lucky Generals και του in-house agency Oliver. Η PHD χειρίστηκε το media planning and buying. Ο Joel Midgley, Ηead of Μarketing, Guardian News & Media, δήλωσε: «Ο Guardian δεν είναι σαν τα άλλα media brands και ούτε οι καμπάνιες μας θα πρέπει να είναι.

Ό,τι παράγουμε βασίζεται σε γνώσεις σχετικά με το τι αγαπούν περισσότερο οι αναγνώστες σε εμάς – ένα ισχυρό θεμέλιο που μας επέτρεψε να είμαστε παιχνιδιάρικοι, απροσδόκητοι και τολμηροί στην εκτέλεση».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα