«Media-first» καμπάνια Fanta & Rakuten Viber

Στην Ελλάδα, πιστή στα μηνύματα της κεντρικής καμπάνιας του brand, η Fanta ανέδειξε το καρναβάλι, σε συνεργασία με τη Rakuten Viber για τη δημιουργία media-first advertising formats.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Coca-Cola Hellas γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που χρησιμοποιεί branded Viber Gems, καθώς και η πρώτη εταιρεία που λανσάρει branded Viber Lenses στη χώρα, όπως αναφέρει. «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Rakuten Viber σε αυτήν την πρωτοποριακή “media-first” καμπάνια.

Τα Viber Gems και τα Viber Lenses μαγνήτισαν το Gen Z κοινό και αύξησαν τη διάδραση με τη Fanta. Η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορά σε μια σημαντική καινοτομία στον τομέα του ψηφιακού marketing», δηλώνει η Μαρία Φήττα, Media Operations Senior Manager MED – Coca-Cola Hellas.

Keywords
Τυχαία Θέματα