O Δημήτρης Σπηλιώτης, Head of Creative της Leo Burnett Greece

Τα καθήκοντα του Head of Creative για την Leo Burnett Greece αναλαμβάνει από τον Φεβρουάριο ο Δημήτρης Σπηλιώτης. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε εταιρείες όπως Geo Young & Rubicam, Solid, ΑΔΕΛ Saatchi & Saatchi και Grey Athens,

και με πολλά βραβεία στο ενεργητικό του, τόσο σε τοπικό (Ermis Awards και Effie Awards), όσο και σε διεθνές επίπεδο (New York Festival Awards και Astrid), ο Δημήτρης Σπηλιώτης έρχεται να δώσει το δικό του στίγμα στο πρόσφατα επαναλανσαρισμένο brand του ομίλου Publicis Groupe.

Η Leo Burnett είναι ένα ιστορικό brand του Publicis Groupe, με παγκόσμια παρουσία που έχει επανέλθει στο προσκήνιο της τοπικής διαφημιστικής αγοράς με τη φιλοσοφία του Human Kind: «What helps people, helps business» και με μια targeted οπτική στον χώρο της επικοινωνίας: «Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read».

Μία φιλοσοφία που μετουσιώνεται μέσα από όλο το spectrum της επικοινωνίας και με μία άκρως δημιουργική omni-channel προσέγγιση που απλώνεται από την ATL και online επικοινωνία μέχρι το Experiential αλλά και Shopper Strategy και amplification.

Keywords
Τυχαία Θέματα