Ogilvy | AbbVie | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ «ώΡΑ να γίνουν εύκολα» σημειώνει στο μήνυμά της η νέα καμπάνια ενημέρωσης για τους ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα, την οποία δημιούργησε η Ogilvy.

Η δημιουργική ιδέα είναι εμπνευσμένη από τις δυσκολίες που βιώνουν οι ασθενείς, καθώς η «ΡΑ» είναι μια πάθηση που μπορεί να κάνει ακόμη και απλές κινήσεις να φαντάζουν δύσκολες.

Για έναν ασθενή με «ΡΑ» οι διαστάσεις μεγεθύνονται, καθώς η κούπα

γίνεται κουπά-ρα και η σκάλα φαίνεται σκαλά-ρα, ακόμη και αν έχει μόλις λίγα σκαλιά.

Η καμπάνια, για λογαριασμό της AbbVie, καλεί τους ασθενείς να κάνουν τα πράγματα στη ζωή του και πάλι εύκολα, προτρέποντάς τους να επισκεφθούν τον ρευματολόγο τους για να διαμορφώσουν μαζί το πλαίσιο διαχείρισης.

Η καμπάνια παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου, πλαισιώνεται από το ενημερωτικό site www.ora-na-ginoun-eukola.gr, ενώ η ενημέρωση θα συνεχιστεί με PR και digital ενέργειες.

Keywords
Τυχαία Θέματα