Ogilvy | Aegean | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ «Όλοι ξέρουμε κάποιον που όπου κι αν έχουμε ταξιδέψει ή θέλουμε να ταξιδέψουμε, έχει ήδη πάει, ξέρει ήδη τι πρέπει να δούμε, πού να πάμε, πού να φάμε και τρελαίνεται να δίνει tips. Άλλωστε στα ταξίδια η μισή χαρά είναι να πηγαίνεις και η άλλη μισή να το λες».

Σε αυτήν την αλήθεια βασίστηκε η Ogilvy για τη δημιουργία της νέας 360ο καμπάνιας της Aegean, όπου μια πολυταξιδεμένη ηρωίδα δεν μπορεί να κρύψει την τρέλα της για τα ταξίδια, δράττοντας κάθε ευκαιρίας να μιλήσει γι’ αυτά.

«Έχω πάει!» αναφωνεί σε κάθε ευκαιρία, παρακινώντας τους θεατές να σκεφτούν πού έχουν πάει (και πόσες φορές έχουν πει κι αυτοί το ίδιο) ή πού θέλουν να πάνε στο μέλλον. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Picky Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε o Παντελής Ζερβός.

Keywords
Τυχαία Θέματα