Ogilvy και Aegean σε νέα ταξιδιωτική επικοινωνία
«Όλοι ξέρουμε κάποιον που όπου και αν έχουμε ταξιδέψει ή θέλουμε να ταξιδέψουμε, έχει ήδη πάει, ξέρει ήδη τι πρέπει να δούμε, πού να πάμε, πού να φάμε και τρελαίνεται να δίνει tips. Στα ταξίδια η μισή χαρά είναι να πηγαίνεις και η άλλη μισή να το λες!».
Σε αυτήν την αλήθεια βασίστηκε η Ogilvy για τη δημιουργία της νέας 360ο καμπάνιας της Aegean, όπου μια πολυταξιδεμένη ηρωίδα δεν μπορεί να κρύψει την τρέλα της για τα ταξίδια, δράττοντας κάθε ευκαιρίας να μιλήσει για αυτά.
«Έχω πάει!» αναφωνεί σε κάθε ευκαιρία, παρακινώντας τους θεατές να σκεφτούν πού έχουν πάει (και πόσες φορές έχουν πει και αυτοί το ίδιο) και να αναζητήσουν τον επόμενο προορισμό τους μέσα από το δίκτυο της Aegean.
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Picky Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε o Παντελής Ζερβός.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Το ΤΜΕΔΕ συνέστησε τον πρώτο αδειοδοτημένο φορέα μικροχρηματοδοτήσεων στην Ελλάδα
- Με επιτόκιο 7% έκλεισε το βιβλίο προσφορών για το ομόλογο της Alpha Bank
- Τεράστια άνοδος των εσόδων από τον τουρισμό και τον Απρίλιο, όμως μεγαλώνει η ανησυχία για την εξέλιξη της σεζόν
- Προστασία των καταναλωτών από την τεχνητή νοημοσύνη ζητούν οι καταναλωτικές οργανώσεις
- Stournaras: Microfinance a tool for those excluded from the banking system
- Γ. Στάσσης: «Οι αυξημένες ανάγκες για ενέργεια και η αποανθρακοποίηση απαιτούν τεράστιες συστημικές αλλαγές»
- Επείγουσα εισαγγελική έρευνα για την ασφάλεια γέφυρας στη δυτική Θεσσαλονίκη
- Συντάξεις Ιουλίου: Πότε καταβάλλονται – Οι ημερομηνίες πληρωμών ανά ταμείο
- Ο «χάρτης» του ελληνικού τουρισμού
- Eurostat: Δεύτερο χαμηλότερο στην ΕΕ το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας το 2022
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Ogilvy και Aegean σε νέα ταξιδιωτική επικοινωνία
- Νέο site για την Ingroup
- Το Υπερταμείο σε spec παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας
- Εκδήλωση της Grant Thornton για το ESG reporting
- Admine και Cook at Home σε νέα digital καμπάνια
- Το Ούζο 12 σε νέα καμπάνια, από την DDB
- Τηλεοπτική πρεμιέρα για το αθλητικό ποτό Ready του Γ. Αντετοκούνμπο
- Nέο TVC της Lidl από τη Gnomi Integrated Communications
- «Στόματα», η νέα καμπάνια των Jumbo
- Τρία βραβεία για τη Redirect στα IAB Mixx awards
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Όμιλος EPSILON NET: 2η θέση στα Best Workplaces Hellas 2023
- Ρωσία: Το Κρεμλίνο λέει πως δεν ανησυχεί για τις σχέσεις της Μόσχας με το Πεκίνο
- Κ. Σκρέκας: «Στόχος το 2030 το 80% της ενέργειας της Ελλάδας να προέρχεται από ΑΠΕ»
- Πλεύση Ελευθερίας: Πυρ ομαδόν από τους «κομμένους» υποψήφιους κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου
- Στις 14 Αυγούστου ξεκινά η δίκη του Τραμπ για την κατοχή απόρρητων κυβερνητικών εγγράφων
- Calabria, Italy consolidates its presence in the world circuit of Extra Virgin Olive Oil’s event
- Σκέρτσος: Ας σταματήσει ο ΣΥΡΙΖΑ τη «μέρα της μαρμότας»
- Κ. Μητσοτάκης: Να πείσω τους πολίτες ότι έχουμε ανάγκη μια σταθερή και λειτουργική κυβέρνηση
- Προστασία των καταναλωτών από την τεχνητή νοημοσύνη ζητούν οι καταναλωτικές οργανώσεις
- Εθελοντικές δράσεις της DEMO σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη