Ogilvy και Cosmote «ταξιδεύουν» το κοινό στους μύθους της ελληνικής θάλασσας

Η θάλασσα της Ελλάδας κρύβει αμέτρητους μύθους, για βυθισμένες πολιτείες, για εκστρατείες, ήρωες, θεούς και παράξενα πλάσματα, που μάγευαν τους ναυτικούς με το τραγούδι τους.

Όμως, δυστυχώς, κρύβει κι έναν μύθο επικίνδυνο. Κι αυτός είναι πως η θάλασσά μας θα παραμείνει όπως την ξέρουμε, αν δεν κάνουμε εμείς κάτι για να την προστατέψουμε. Αυτή είναι και η ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια της Cosmote,

η οποία, μέσα από μια «μυθική» εξιστόρηση, συστήνει το Cosmote Blue.

Μία πρωτοβουλία για την προστασία της θάλασσας, που ξεκινά με μια στρατηγική συνεργασία με την Εναλεία, με στόχο να εκπαιδευτούν ψαράδες σε βιώσιμες μεθόδους και συμπεριφορές καθώς και να απομακρυνθούν με τη βοήθειά τους 90 τόνοι πλαστικού από βυθούς και ακτές, έως το 2025.

Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Θοδωρής Παπαδουλάκης, σκηνοθέτης των τηλεοπτικών σειρών «Το Νησί» και «Κομάντα και Δράκοι». Την παραγωγή ανέλαβε η TopCut-Modiano, ενώ τη μουσική υπογράφει ο Μίνως Μάτσας.

Keywords
Τυχαία Θέματα