Programmatic Advertising Conference: Η ελληνική αγορά συζητά προκλήσεις και λύσεις

Οι σημαντικές ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις της ελληνικής αγοράς για το άμεσο μέλλον θα βρεθούν στο επίκεντρο συζήτησης πάνελ που θα λάβει χώρα στην πρωινή συνεδρία του Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) το οποίο θα διεξαχθεί τη Πέμπτη 6 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy.

Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν ο Μιχάλης Αναστασιάδης, Senior Media Specialist του ΟΤΕ Group, ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Head

of Matterkind Greece (μέρος του ομίλου IPG), η Σοφία Κοντοπυράκη, Head of Programmatic της DPG Digital Media, και η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Agency Director του Project Agora.

Ανάμεσα στα επιμέρους θέματα που θα εξεταστούν στο πλαίσιο της συζήτησης είναι o βαθμός ωριμότητας της ελληνικής αγοράς σε όλο το value chain (brands-agencies-ad tech providers-publishers), τα εμπόδια ανάπτυξης αλλά και οι δυνητικές ευκαιρίες καθώς και οι εκτιμήσεις για τους επόμενους 12 μήνες, τόσο σε ό,τι αφορά πιθανές εξελίξεις όσο και ενδεχόμενα κομβικά σημεία. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του ΙΑΒ Hellas.

Keywords
Τυχαία Θέματα