Rakuten Viber: Τάσεις το direct marketing και η μείωση του αριθμού των εργαλείων MarTech

Στις 24 Ιανουαρίου, η Rakuten Viber διοργάνωσε την πρώτη του αποκλειστική, επιχειρηματική εκδήλωση στην Ελλάδα μετά από επτά χρόνια, στον «Φάρο» του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στην Αθήνα. Κεντρικό θέμα ήταν το Viber for Business. Ο Διεύθυνων Σύμβουλος, Ofir Eyal, στην πρώτη του επίσκεψη στη χώρα από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, αναφέρθηκε στην Ελλάδα

ως μια αγορά πρώτης προτεραιότητας για τις νέες λειτουργίες του Rakuten Viber και έδωσε έμφαση στον ρόλο της χώρας μας στην εξέλιξή του ως υπερεφαρμογή.

Εξετάζοντας τις τελευταίες ψηφιακές τάσεις και τις μελλοντικές προβλέψεις για την αγορά, η Cristina Constandache, Chief Revenue Office της Rakuten Viber αναφέρθηκε στο direct marketing απευθείας προς τον καταναλωτή, στην αμφίδρομη διάδραση μεταξύ επιχείρησης και πελάτη καθώς και στη μείωση του αριθμού των εργαλείων MarTech που χρησιμοποιούν οι εταιρείες. Η ίδια σχολίασε ότι σύντομα οι εταιρείες θα αναζητούν μια ενιαία πλατφόρμα για να καλύψουν τις ανάγκες τους και οι υπερεφαρμογές αναμένεται να συνεχίσουν να αναβαθμίζονται στην Ευρώπη, μετά τη σημαντική τους επιτυχία στην Ασία, με παραδείγματα όπως το WeChat, το Line και το Grab.

Η Noa Bar Shay, Sr. Director, Partnerships & Sales, και ο Konstantin Kostadinov, Sr. Sales Director CEE & CIS της Rakuten Viber, σημείωσαν ότι σήμερα οι 5 κορυφαίοι κλάδοι που χρησιμοποιούν το Viber for Business στην Ελλάδα περιλαμβάνουν: λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο (43%), χρηματοπιστωτικά και ασφαλίσεις (14%), υγεία και ευεξία (11%), FMCG (10%), πληροφορική και τηλεπικοινωνίες (7%), ενώ ακολουθεί από κοντά ο κλάδος της φιλοξενίας. Τέλος, η ομάδα της Rakuten Viber προσέφερε μια εικόνα των λειτουργιών που οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να περιμένουν στο μέλλον από την εφαρμογή.

Keywords
Τυχαία Θέματα