Rebranding για τη σειρά Pescanova πανέ, με τη συμβολή του VR

Η Pescanova παρουσιάζει ένα νέο προϊόν, Φιλέτο Μπακαλιάρου σε τραγανό πανάρισμα, έλαβε πιστοποίηση MSC ότι το ψάρι που περιέχουν το προϊόντα Pescanova Πανέ είναι αλιευμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την καλή διαχείριση και αειφορία, και παράλληλα λανσάρει μια πλήρως ανανεωμένη εικόνα της σειράς Pescanova

Πανέ.

Η συσκευασία έχει σχεδιαστεί βάσει των global standards του brand από το δημιουργικό χέρι της Κατερίνας Λίγκα από την All Tricks Pony και την επιμέλεια της ομάδας marketing της Pescanova. Πριν την υλοποίηση του rebranding, η Pescanova συνεργάστηκε με τις Digital Bites και Ierax Analytix για διασφαλίσει ότι η νέα δημιουργική κατεύθυνση έχει την έγκριση του καταναλωτή.

Η Digital Bites με μια πλατφόρμα εξειδικευμένη στο τρόφιμο, εισάγει την τεχνολογία VR στην έρευνα καταναλωτή, ενώ εντάσσεται σε ένα μοναδικό πρωτόκολλο που έχει αναπτύξει η ίδια βασισμένο στη νευροεπιστήμη, την επιστήμη μελέτης συμπεριφοράς του καταναλωτή, τη συμπεριφορική οικονομική και τον οργανοληπτικό έλεγχο. Συγκεκριμένα, για τη μελέτη του rebranding στήθηκε ένα εικονικό super market στο οποίο αναπαραστάθηκε πιστά ένας κλασικός διάδρομος καταψύξεων, στις οποίες τοποθετήθηκαν εικονικά οι παλιές συσκευασίες και νέες συσκευασίες Pescanova αλλά και οι συσκευασίες του ανταγωνισμού.

Προσκλήθηκαν πραγματικοί καταναλωτές οι οποίοι με VR βίωσαν μια αληθινή εμπειρία super market, για να επιλέξουν τον καλύτερο σχεδιασμό. Το ψυχογράφημα της Ierax Analytix σε κάθε καταναλωτή επιβεβαίωσε τα θετικά συναισθήματα για τις συσκευασίες Pescanova Πανέ, οι οποίες θα διατίθενται σύντομα στις καταψύξεις.

Keywords
Τυχαία Θέματα