Rebranding της Taste & Diet, από την Added Agency

Σε rebranding προχώρησε πρόσφατα η εταιρεία Taste & Diet, παρουσιάζοντας νέο εταιρικό λογότυπο, τo οποίο επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Added Agency, εγκαινιάζοντας τη νέα τους συνεργασία σε επίπεδο στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του brand.

Πέραν από τον επανασχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας του brand, που εφαρμόστηκε στο σύνολο της επικοινωνίας του, η Added Agency ανέλαβε να δημιουργήσει διαφημιστικό περιεχόμενο, με στόχο το επαναλανσάρισμα του brand και της εμπορικής ανάπτυξης του, μέσα από digital καμπάνιες.

«Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική, μεταμορφώνεται και αποτυπώνεται στο λογότυπο της Taste & Diet. Με συμβολισμούς στοιχείων αγάπης για την υγιεινή διατροφή, σηματοδοτείται μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του», όπως αναφέρει ο ιδρυτής της Added Agency, Γιώργος Διπλός.

Keywords
Τυχαία Θέματα