Sleed & Estia Home Art σε νέα 360° καμπάνια

Πώς επικοινωνείς προϊόντα για το σπίτι τόσο καλαίσθητα, που μοιάζουν με «εκθέματα» από γκαλερί; Δημιουργώντας για αυτά μια επικοινωνία τέχνη!

Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε η καμπάνια της Sleed για τα προϊόντα Estia Home Art, τα οποία μετατρέπονται σε «μουσικά όργανα» για τους χορευτές και μουσικούς που πρωταγωνιστούν στο βίντεο της μάρκας.

Το κεντρικό μήνυμα «Τέχνη για το σπίτι» ντύνει και εμπνέει όλη την επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει digital video και υλικά για Social Media, Out Of Home και ρεπορτάζ σε πρωινές εκπομπές, φέρνοντας την τέχνη στην καθημερινότητα του κοινού.

H επικοινωνία ενισχύεται μέσω της συνεργασίας με influencers, όπως η Εβελίνα Νικόλιζα, ο Δημήτριος Μακρυνιώτης και η Γωγώ Παπαδιονυσίου (Μamatsita) αλλά και γνωστούς TikTok creators, δημιουργώντας περιεχόμενο εμπνευσμένο από την τέχνη.

Keywords
Τυχαία Θέματα