Tέλος στα στερεότυπα βάζει η Unilever στο branded influencer content

Η Unilever εγκαινιάζει μια πρωτοβουλία για να συμβάλει στην εξάλειψη των στερεοτύπων από το branded influencer content, καλώντας και άλλες μάρκες να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους. Η κίνηση ακολουθεί έρευνα που πραγματοποίησε η μάρκα σε συνεργασία με την Basis, η οποία εξέτασε 3.300 Gen Zers σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Βραζιλία, διαπιστώνοντας πως τα στερεότυπα διαιωνίζονται από τους influencers στα social media.

Η

Aline Santos, Chief Brand Officer και Chief Equity, Diversity & Inclusion Officer της Unilever, δήλωσε: «Οι Influencers αποτελούν κεντρική κινητήρια δύναμη για την οικοδόμηση επιτυχημένων εμπορικών σημάτων σήμερα. Εμείς, ως marketers έχουμε τεράστια ευθύνη να συνεργαστούμε μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι έχουν την ελευθερία να εκπροσωπούν τον αυθεντικό εαυτό τους στο περιεχόμενό τους, χωρίς να διαιωνίζουν εν γνώσει ή εν αγνοία τους επιβλαβή στερεότυπα στο διαδίκτυο».

Για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτών των ευρημάτων, η Unilever συνεργάστηκε με το Diversity Standards Collective και διάφορους influencers από Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Βραζιλία για τη δημιουργία ενός safety guide για τους influencers, με τίτλο «10 Ways to Unstereotype Influencer Brand Content».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα